Jump to content

[B6 ASN] Instalacja gazu, jakie koszta i zyski


Kazik123
 Share

Recommended Posts

Szukałem na forum ale marne efekty, myślę o założeniu gazu do A4 3.0 Q. Jestem ciekaw ile gazu wciągnie moja V6, może ktoś z forum ma w swojej 3.0 instalke.

Z jakimi kosztami instalacji musze sie liczyć, z góry przyznaje że jeśli chodzi o gaz jestem zielony.

Link to comment
Share on other sites

Ja co prawda mam tylko 1,8T założyłem do niego instalację STAG 300 ponad rok temu i zapłaciłem 2200zł brutto. To na czym jeżdżę nie jest z wyższej klasy ale nie narzekam - kiedyś pokusiłem się na obliczenie różnicy pieniężnej jaką zaoszczędzam jeżdżąc po mieście na LPG a nie na BP to wyszło w granicach 18 zł/100km (na korzyść gazu).

W Twoim przypadku koszt wzrośnie bo będziesz musiał mieć "mocniejszy" reduktor niż ja no i oczywiście dojdą jeszcze dodatkowo 2 wtryski. Ale nie sądzę aby to była jakaś kosmiczna cena ( przy założeniu że jeden wtryskiwacz kosztuje od 60zł + mocniejszy reduktor coś ponad dodatkowych 70 zł ). Oczywiście podkreślam, że cena będzie zależała od tego jak sobie skonfigurujesz instalację.

Link to comment
Share on other sites

do V6 BRC ok 3900pln, stag ok 2400 - 2600pln

zuzycie gazu zalezy od Twojej nogi, ale jak sie postarasz i bedziesz jezdził spokojnie 10-11 l spali

przy ostrym butowaniu moze to byc pow 20l

przed montazem mus to pełna diagnostyka silnika, sond i czujnika wody

Link to comment
Share on other sites

W lipcu 2009 zamatowałem BRC P&D (A4 Quattro Avant, 3.0L-ASN).Zaplacilem 4300 pln.

Przejechałem juz 10 000km, sprawia sie bardzo dobrze. Spala 11,5-12,5 l/100km, większość km robie na autostradzie.

Link to comment
Share on other sites

Witam. W maju założyłem do mojego ASN 3.0Q Staga 300+. do tej pory zrobiłem ok 7 000 i jak na razie wszystko gra. Koszt instalacji w Krakowie to 3400. Spalanie na gazie kształtuje się w granicach 10 - 14 l w trasie w zależności od prędkości no i 15 - 20 w jeździe miejskiej i też w znacznym stopniu zależy od ciężaru buta. Osobiście jestem zadowolony, nie odczuwam różnicy w mocy ani w pracy silnika i myślę, że koszt instalacji zwróci się dość szybko.

Link to comment
Share on other sites

Witam. W maju założyłem do mojego ASN 3.0Q Staga 300+. do tej pory zrobiłem ok 7 000 i jak na razie wszystko gra. Koszt instalacji w Krakowie to 3400. Spalanie na gazie kształtuje się w granicach 10 - 14 l w trasie w zależności od prędkości no i 15 - 20 w jeździe miejskiej i też w znacznym stopniu zależy od ciężaru buta. Osobiście jestem zadowolony, nie odczuwam różnicy w mocy ani w pracy silnika i myślę, że koszt instalacji zwróci się dość szybko.

W jakiej firmie zakładałeś :?:

Link to comment
Share on other sites

co do instalacji to sam musisz podjac decyzje czy stag czy brc czy ...? pamietaj tylko jedno ze zawsze ci sie to wroci i od razu odczujesz roznice w portfelu :) v6 bardzo dobrze znosza gaz.

Link to comment
Share on other sites

czytałem że gazu pali około 2 litrów więcej niż paliwa, sprawdza sie wam

pamiętajmy ile kosztuje litr gazu :>

Link to comment
Share on other sites

Zauważyłem, że jak jeżdżę po mieście na dłuższych odcinkach to spalanie gazu wychodzi w granicach 11.3l/100km - do tej pory jeździłem na krótkich odcinkach to jest 4km w jedną stronę to spalanie wychodziło w granicach 13,2l/100km.

Link to comment
Share on other sites

Moja V-ka (trochę starsza) bardzo dobrze znosi gaz-mam Stag300 Zrobiłem jakieś 40tys.km i oprócz okresowych przeglądów i wymiany filtrów żadnych usterek Drugi raz też bym założył bez zastanowienia Średnio pali LPG 12/100km, Pb pewnie ok 10-11/100-różnica jest i to nie mała :wink4: Max gazu wciągnęło mi 20/100 ale to przy "prostowaniu" tłumików :tongue4:

A instalacja założona przez dobrego gaziarza a później prawidłowo użytkowana naprawdę nie sprawia problemu Mam już trzecie autko na gazie i na razie przy tym zostaje :)

Link to comment
Share on other sites

Powiedz jak to robisz, bo moja rozbebeszona niunia pali w mieście między 16 a 19 litrów LPG. Benzyny 15-16. Nie butuję.

Dodam, że jeżdzę tylko po średnio zakorkowanych ulicach Białegostoku (wypady w trasę sporadyczne).

Link to comment
Share on other sites

Powiedz jak to robisz, bo moja rozbebeszona niunia pali w mieście między 16 a 19 litrów LPG. Benzyny 15-16. Nie butuję.

Dodam, że jeżdzę tylko po średnio zakorkowanych ulicach Białegostoku (wypady w trasę sporadyczne).

znajdź naprawdę dobry warsztat (nie taki gdzie na dzień dobry i bez oglądania każą wymienić świece i przewody) a na pewno doprowadzą Ci wszystko do porządku :good:

Link to comment
Share on other sites

ja mam instalację BRC koszt 2900zł założona w sierpniu.

Przejechane na gazie ok 14000km a spalanie średnie jak w podpisie niżej uwzględnia wszystkie tankowania gazu,

max 12,9l/100km min 8,5l/100km

Link to comment
Share on other sites

Powiedz jak to robisz, bo moja rozbebeszona niunia pali w mieście między 16 a 19 litrów LPG. Benzyny 15-16. Nie butuję.

Dodam, że jeżdzę tylko po średnio zakorkowanych ulicach Białegostoku (wypady w trasę sporadyczne).

znajdź naprawdę dobry warsztat (nie taki gdzie na dzień dobry i bez oglądania każą wymienić świece i przewody) a na pewno doprowadzą Ci wszystko do porządku :good:

I tak zrobię. Co do wyników dam znać w tygodniu po wizycie u nowego magika.

Link to comment
Share on other sites

Powiedz jak to robisz, bo moja rozbebeszona niunia pali w mieście między 16 a 19 litrów LPG. Benzyny 15-16. Nie butuję.

Dodam, że jeżdzę tylko po średnio zakorkowanych ulicach Białegostoku (wypady w trasę sporadyczne).

znajdź naprawdę dobry warsztat (nie taki gdzie na dzień dobry i bez oglądania każą wymienić świece i przewody) a na pewno doprowadzą Ci wszystko do porządku :good:

I tak zrobię. Co do wyników dam znać w tygodniu po wizycie u nowego magika.

najważniejsze to sprawdz działanie sond i czujnika wody

może silnik nie nagrzewa sie jak nalezy

Link to comment
Share on other sites

Kolego nie ma co sie zastanawiac gaz to czyta oszczędność. Nie słuchaj głupot,że gaz to niszczy silnik i jest do kuchenek itp. W tym kraju tylko bardzo bogaci jeżdzą na Pb.

Bardzo polecam staga jest to super instalka, która daje wprawionemu magikowi wiele możliwości.

Co do wtrysków to polecam matrixy.

Reduktory to raczej 2 bym proponował, ale nie wiem jak u Ciebie z miejscem pod maską podejrzewam, że sząłu nie ma więc trzeba by sie zastanowić.

Najlepiej zarejestruj sie na forum-lpg.pl i tam jest spec nikoś wariat i on posiada odpwoiednia wiedzę co dobrac. Najleiej skonsultuj jeszcze to z sebastianS (pewnie poleci Ci scorpiona) ale po takowych konsultacjach bedziesz wiedział co wybrac.

Osobiście odradzam BRC za drogie do jakości.

Link to comment
Share on other sites

Zgoda w 100% w sensie oszczednosci. Nie słuchaj głupot a wiedz, ze gaz niszczy silniki, ale tylko tym, co ich nie mają... :gwizdanie: Problem z niechęcią części kierowców do LPG, moim zdaniem, wynika z dwóch przyczyn. Pierwsza-niska znajomośc tematu wśród potencjalnych użytkowników, co przekłada się na niską siłę przebicia w kontaktach z firmami montujacymi-nie znasz się, moga ci wcisnąć każde gówno z ogromne pieniądze-proste :thumbdown: Kwestia druga-porządna instalacja na dobrych komponentach z odpowiednim montażem kosztuje niemało. Często stanowi duży procent wartości całości auta, więc ludzie mając na uwadze ilosc przejechanych km po zagazowaniu auta odpuszczają temat gazu-bo im się to nieopłaca a częściej po prostu nie mają już kasy na porządną instalację... U mnie np. instalacja stanowiła 20% wartosci auta, ale już dawno zwróciła się :)

Link to comment
Share on other sites

zauważ tez kolego co jest istone ze na paru trasach-tunelach w austri (niewiem jak niemcy ) jest wyraznie napisane zakaz wjazdu aut z intalacjami gazowymi, w wielkich parkingach podziemnych jest dokladnie to samo, pozatym przekalkuluj ile robisz km, i w ile ci sie zwroci ten gaz za 4 tys zł, jak dla mnie to wogóle nieporozumienie,

gadanie ze bogaci jezdza na na LPG to jakas niepowazna gadaniana maniaka lpg, ja zasobny w diengi niejestem a gazu nie założe

najlepiej gaz program 200KM z 1,8 turbo :polew: i karton kleju kropelka do biezacych napraw

Link to comment
Share on other sites

Kolego, dlaczego założyłem LPG?-bo szkoda mi kasy na PB, wole przeznaczyć to na coś innego, a ponieważ traktuje auto jako dupowóz a nie żadna "niunia" :polew:, to jeżdżę po prostu taniej. Chłodna kalkulacja spowodowała, że relatywnie droga instalacja jest dobrą instalacją dawno zarobiła na siebie, z gazownikiem widuję się 2-3 razy w roku na przeglądach, wczoraj w ramach gwarancji wymienili mi reduktor, bo był nieszczelny a poza auto jest bezobsługowe. Do maniaka LPG bardzo mi daleko, moja wiedza jest nadal niedoskonała, ale za to z matematyką całkiem nieźle było/jest :). Wcale się nie dziwię, że ktoś kupując nowe auto wstawia gaz-wręcz przeciwnie mój szacun, bo skoro nie widać różnicy, to po co przepłacać, prawda?-chyba że ktoś jeździ bardzo mało.

PS. Gdyby ludziom chciało się czytać, doskonalić swoją wiedzę, to minimum 50% aut jeździło by na LPG, ale tak nie jest. Bo tak naprawdę to sa pieniądze, ktore przysłowiowo leżą na ulicy. Z drugiej strony dzięki temu gaz jest w miarę tani :)

Link to comment
Share on other sites

Argument: "... bo w Austrii w tunelach jest zakaz wjeżdżania samochodów z instalacją LPG..." - no to mnie przekonało aby nie zakładać gazu :polew:

Temat wątku brzmi "Instalacja gazu, jakie koszta i zyski" a nie "Co sądzicie o gazie?".

Link to comment
Share on other sites

Kolego nie ma co sie zastanawiac gaz to czyta oszczędność. Nie słuchaj głupot,że gaz to niszczy silnik i jest do kuchenek itp. W tym kraju tylko bardzo bogaci jeżdzą na Pb.

Bardzo polecam staga jest to super instalka, która daje wprawionemu magikowi wiele możliwości.

Co do wtrysków to polecam matrixy.

Reduktory to raczej 2 bym proponował, ale nie wiem jak u Ciebie z miejscem pod maską podejrzewam, że sząłu nie ma więc trzeba by sie zastanowić.

Najlepiej zarejestruj sie na forum-lpg.pl i tam jest spec nikoś wariat i on posiada odpwoiednia wiedzę co dobrac. Najleiej skonsultuj jeszcze to z sebastianS (pewnie poleci Ci scorpiona) ale po takowych konsultacjach bedziesz wiedział co wybrac.

Osobiście odradzam BRC za drogie do jakości.

BRC drogie?? no tak, lepiej pozniej wydac wiecej na naprawy. Wejdz w dzial LPG i zobacz ile jest tematow o problemach ze STAGiem a ile z BRC. Na instalacji nie ma co oszczedzac bo tak wlasnie powstaja mity o gazie ze jest do kuchenek. Gaz daje oszczednosc i bezawaryjnosc ale jak sie dobra instalke dobierze

Link to comment
Share on other sites

tylko w wiekszosci przypadkow jest ona zle montowana przez niekompetentnych ludzi i pozniej sa problemy. Nie wiem czemu tak jest ale widac po statystykach ze z ta instalacja sa najwieksze problemy w AUDI

Link to comment
Share on other sites

Kolego nie ma co sie zastanawiac gaz to czyta oszczędność. Nie słuchaj głupot,że gaz to niszczy silnik i jest do kuchenek itp. W tym kraju tylko bardzo bogaci jeżdzą na Pb.

Bardzo polecam staga jest to super instalka, która daje wprawionemu magikowi wiele możliwości.

Co do wtrysków to polecam matrixy.

Reduktory to raczej 2 bym proponował, ale nie wiem jak u Ciebie z miejscem pod maską podejrzewam, że sząłu nie ma więc trzeba by sie zastanowić.

Najlepiej zarejestruj sie na forum-lpg.pl i tam jest spec nikoś wariat i on posiada odpwoiednia wiedzę co dobrac. Najleiej skonsultuj jeszcze to z sebastianS (pewnie poleci Ci scorpiona) ale po takowych konsultacjach bedziesz wiedział co wybrac.

Osobiście odradzam BRC za drogie do jakości.

BRC drogie?? no tak, lepiej pozniej wydac wiecej na naprawy. Wejdz w dzial LPG i zobacz ile jest tematow o problemach ze STAGiem a ile z BRC. Na instalacji nie ma co oszczedzac bo tak wlasnie powstaja mity o gazie ze jest do kuchenek. Gaz daje oszczednosc i bezawaryjnosc ale jak sie dobra instalke dobierze

BRC drogie w stosunku co do jakości. A co ma sie psuć w BRC jak konstrukcja stara jak świat i tam nic nie można praktycznie podregulowac i jak sie ppartoli cokolwiek to reset do ustawień fabrycznych i jakoś tam chodzi. A nawiasem mówić dział LPG na tym forum jest tak płytki, że szkoda gadac. Na pytanie co założyć zawsze pada odpowiedź "założ BRC nie jest tanie ale super działa ja mam i polecam" zero odpowiedzi jakie wtryski oporność cewek i rzeczywista szybkość - dane o zapętlaniu sie, co z reduktorem do odpowiedniej mocy, jak pracuje z turbo, jakie spadki ciśnienia pod obciazeniem, dobór mnożnika i pokrycie map przy konkretnych wtryskach.

Szczerze to sam nie wiem czego mógłbym spodziewac sie pod maską jak bym instalatorowi powiedział BRC.

Wasz wybór jak chcecie sie pakować w prehistorię BRC to proszę bardzo, ale ja wybieram w tych samych pieniądzach cywilizowaną instalację, która mi długo posłuży.

Że cos jest drogie to nie zawsze znaczy najlepsze.

A jak ktos ma kasiore i chce mieć intalkę na naprawdę wysokim poziomie to polecam Landi Renzo

Link to comment
Share on other sites

ja montowalem w ABART we Wrocku, specjalnie pojechalem tam z Bolesławca. mam BRS SEQUENT 24 i chodzi super. pali mi srednio 13 litrów, a nei mam lekkiej nogi. mi sie oplaca. dalem 3000zl. wlew gazu pod deklem kolo wlewu paliwa ze nawet nic nei widac i podczas tankowania gazu nie trzeba sie schylac, wyginac - co sie przyda bo niedlugo samemu sie bedzie tankowac gaz na stacjach jak juz jest w wielu krajach UE. obliczylem ze gaz sie zwroci po okolo 20.000km czyli u mnie po pol roku jazdy.

Tylko nie zalujcie na dobrą instalacje.

no i przewód musi byc co najmniej 8mm!!!!!! to ten co doprowadza gaz z butli do silnika (wtrysków).

A butla wchodzi elegancko w miejsce kola zapasowego o pojemnosci 56 litrów (podczas tankowania wchodzi jakies +- 43 litry)

Link to comment
Share on other sites

BRC drogie w stosunku co do jakości. A co ma sie psuć w BRC jak konstrukcja stara jak świat i tam nic nie można praktycznie podregulowac i jak sie ppartoli cokolwiek to reset do ustawień fabrycznych i jakoś tam chodzi. A nawiasem mówić dział LPG na tym forum jest tak płytki, że szkoda gadac. Na pytanie co założyć zawsze pada odpowiedź "założ BRC nie jest tanie ale super działa ja mam i polecam" zero odpowiedzi jakie wtryski oporność cewek i rzeczywista szybkość - dane o zapętlaniu sie, co z reduktorem do odpowiedniej mocy, jak pracuje z turbo, jakie spadki ciśnienia pod obciazeniem, dobór mnożnika i pokrycie map przy konkretnych wtryskach.

Szczerze to sam nie wiem czego mógłbym spodziewac sie pod maską jak bym instalatorowi powiedział BRC.

Wasz wybór jak chcecie sie pakować w prehistorię BRC to proszę bardzo, ale ja wybieram w tych samych pieniądzach cywilizowaną instalację, która mi długo posłuży.

Że cos jest drogie to nie zawsze znaczy najlepsze.

A jak ktos ma kasiore i chce mieć intalkę na naprawdę wysokim poziomie to polecam Landi Renzo

Kolego

A zastanów się, kogo ze zwykłych użytkowników obchodzi: "wtryski oporność cewek i rzeczywista szybkość - dane o zapętlaniu sie, co z reduktorem do odpowiedniej mocy, jak pracuje z turbo, jakie spadki ciśnienia pod obciazeniem, dobór mnożnika i pokrycie map przy konkretnych wtryskach" Moim zdaniem nikogo. Ja czytam dużo na lpg-forum, ale dlatego, zeby mi jakiś monter potem głupot nie wciskał :gwizdanie: Sam mam BRC SQ 24 i póki co po 30 tys. km jeździ bardzo dobrze :). Idąc bardziej szczegółowo:

Wtryskiwacze: BRC

Reduktor: BRC Genius MB 1500

Elektronika: BRC SQ24 MY07

Dysze: pomarańczowe

Spalanie: miasto 11-11,5 ltr LPG/100km, trasa 9-9,5 ltr LPG/100 km, PB: miasto 10ltr, trasa 8 ltr.

To co mam jeszcze regulować? Spalanie na niższe (w bajki ze auto jak moje łyka 6ltr PB, a 7 LPG w mieście to nie wierzę :polew:)-żeby zawory poszły się j... ???

Polecam to do aut jak moje. Najważniejsze, żeby było to wszystko prawidłowo założone-czyli dobry zakład i ludzi tam pracujący, znający się na rzeczy :)

PS. Landi Ranzo-jak najbardziej, ale to już wyższa półka, a co za tym idzie i kasa.

Link to comment
Share on other sites

Kolego nie ma co sie zastanawiac gaz to czyta oszczędność. Nie słuchaj głupot,że gaz to niszczy silnik i jest do kuchenek itp. W tym kraju tylko bardzo bogaci jeżdzą na Pb.

Bardzo polecam staga jest to super instalka, która daje wprawionemu magikowi wiele możliwości.

Co do wtrysków to polecam matrixy.

Reduktory to raczej 2 bym proponował, ale nie wiem jak u Ciebie z miejscem pod maską podejrzewam, że sząłu nie ma więc trzeba by sie zastanowić.

Najlepiej zarejestruj sie na forum-lpg.pl i tam jest spec nikoś wariat i on posiada odpwoiednia wiedzę co dobrac. Najleiej skonsultuj jeszcze to z sebastianS (pewnie poleci Ci scorpiona) ale po takowych konsultacjach bedziesz wiedział co wybrac.

Osobiście odradzam BRC za drogie do jakości.

BRC drogie?? no tak, lepiej pozniej wydac wiecej na naprawy. Wejdz w dzial LPG i zobacz ile jest tematow o problemach ze STAGiem a ile z BRC. Na instalacji nie ma co oszczedzac bo tak wlasnie powstaja mity o gazie ze jest do kuchenek. Gaz daje oszczednosc i bezawaryjnosc ale jak sie dobra instalke dobierze

BRC drogie w stosunku co do jakości. A co ma sie psuć w BRC jak konstrukcja stara jak świat i tam nic nie można praktycznie podregulowac i jak sie ppartoli cokolwiek to reset do ustawień fabrycznych i jakoś tam chodzi. A nawiasem mówić dział LPG na tym forum jest tak płytki, że szkoda gadac. Na pytanie co założyć zawsze pada odpowiedź "założ BRC nie jest tanie ale super działa ja mam i polecam" zero odpowiedzi jakie wtryski oporność cewek i rzeczywista szybkość - dane o zapętlaniu sie, co z reduktorem do odpowiedniej mocy, jak pracuje z turbo, jakie spadki ciśnienia pod obciazeniem, dobór mnożnika i pokrycie map przy konkretnych wtryskach.

Szczerze to sam nie wiem czego mógłbym spodziewac sie pod maską jak bym instalatorowi powiedział BRC.

Wasz wybór jak chcecie sie pakować w prehistorię BRC to proszę bardzo, ale ja wybieram w tych samych pieniądzach cywilizowaną instalację, która mi długo posłuży.

Że cos jest drogie to nie zawsze znaczy najlepsze.

A jak ktos ma kasiore i chce mieć intalkę na naprawdę wysokim poziomie to polecam Landi Renzo

tylko powiedz po co mi takie informacje. Ja nie montuje instalacji. Interesuje mnie efekt. Wiem ze mam jeszcze zapas wydajnosci i noge sobie na softa pozwolic przy tym reduktorze. Jesli chodzi o forum to nie mowilem o tematach "jak instalacje zalozyc" tylko "auto nie jedzie", "przerywa", "szarpie", "faluja obroty" i w wiekszosci przypadkow chodzi o instalacje STAG. Czy to prehistoryczna instalacja to nie wiem bo nie sledze jej rozwoju. Zalozylem, raz regulowalem. 25k km przejechala i nic sie nie dzieje zlego. Nawet bledu mieszanki nie wywala. Spalanie bardzo zadowalajace wiec uwazam ze zalozenie takiej instalacji jest jak najbardziej uzasadnione. Dane instalacji podal kolega pablosan i montujesz ja w kazdym aucie do 200KM bo spokojnie wydoli wszystko. Zobacz ile jest podzespolow mozna zalozyc w STAGu. Tutaj jest wszystko jasno rozpisane. Tam jest chyba 2 albo 3 rodzaje samych wtryskow i kazdy gazownik zaklada jakie uwaza niekoniecznie wiedzac o ich wydajnosci. Tutaj montaz przebiega wedlug schematu/rysunku. Konkretnie jest opisane wszystko i nikt cie przynajmniej w h...ja nie zrobi montujac inne podzespoly a na fakturze masz co innego (bo o takich przypadkach slyszalem).

Link to comment
Share on other sites

Powiedz jak to robisz, bo moja rozbebeszona niunia pali w mieście między 16 a 19 litrów LPG. Benzyny 15-16. Nie butuję.

Dodam, że jeżdzę tylko po średnio zakorkowanych ulicach Białegostoku (wypady w trasę sporadyczne).

znajdź naprawdę dobry warsztat (nie taki gdzie na dzień dobry i bez oglądania każą wymienić świece i przewody) a na pewno doprowadzą Ci wszystko do porządku :good:

I tak zrobię. Co do wyników dam znać w tygodniu po wizycie u nowego magika.

najważniejsze to sprawdz działanie sond i czujnika wody

może silnik nie nagrzewa sie jak nalezy

VAG nie wykazywał błędów sondy. Jadnakże mam problemy z utrzymaniem temperatury silnika. W trakcie spokojnej, jednostajkenej jazdy z obrotami silnika poniżej 1500 teperatura motoru spada do około 70 stopni.

Jazda typowo miejska od świateł do świateł pozwala utrzymać temperaturę na poziomie 90 stopni.

Czy powinienem się tym martwić i upatrywać przyczyn wysokiego spalania?

Link to comment
Share on other sites

vag wskaże błąd czy też awarię sondy w przypadku trwałego uszkodzenia

mi chodziło o jej prace tzn o sposób oscylacji a mówiąc prościej jakie podaje wartosci

temperatura silnika powinna być stała bez względu na to czy auto stoi lub jedzie

masz problem z czujnikiem wody lub termostatem albo z tymi dwoma elementami naraz

i to może być głównym powodem nadmiernego apetytu silnika na paliwo

Link to comment
Share on other sites

BRC drogie w stosunku co do jakości. A co ma sie psuć w BRC jak konstrukcja stara jak świat i tam nic nie można praktycznie podregulowac i jak sie ppartoli cokolwiek to reset do ustawień fabrycznych i jakoś tam chodzi. A nawiasem mówić dział LPG na tym forum jest tak płytki, że szkoda gadac. Na pytanie co założyć zawsze pada odpowiedź "założ BRC nie jest tanie ale super działa ja mam i polecam" zero odpowiedzi jakie wtryski oporność cewek i rzeczywista szybkość - dane o zapętlaniu sie, co z reduktorem do odpowiedniej mocy, jak pracuje z turbo, jakie spadki ciśnienia pod obciazeniem, dobór mnożnika i pokrycie map przy konkretnych wtryskach.

Szczerze to sam nie wiem czego mógłbym spodziewac sie pod maską jak bym instalatorowi powiedział BRC.

Wasz wybór jak chcecie sie pakować w prehistorię BRC to proszę bardzo, ale ja wybieram w tych samych pieniądzach cywilizowaną instalację, która mi długo posłuży.

Że cos jest drogie to nie zawsze znaczy najlepsze.

A jak ktos ma kasiore i chce mieć intalkę na naprawdę wysokim poziomie to polecam Landi Renzo

Wtryskiwacze: BRC

Reduktor: BRC Genius MB 1500

Elektronika: BRC SQ24 MY07

Dysze: pomarańczowe

I tak powinna brzmieć odpowiedź na pytanie jaką instalację założyć=polecacie.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...