Skocz do zawartości

smughos

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O smughos

Osiągnięcia smughos

0

Reputacja

  1. Gratuluje Ja po 3 latach przygod z Audi, 42 wizytach w tym czasie w ASO az wkoncu po calkowitym rozpadzie silnika rownez przesiadlem sie do LEXUSA IS250 F-Sport Narazie przejechalem 5.000 km i jestem zadowolony maxymalnie Na poczatku przerazalo mnie spalanie w miescie 13,5. Teraz kiedy wszystko sie dotarlo i nauczylem sie kulturalnie jezdzic po miescie pali mi 11,5 czyli nie wiele wiecej od a4 2.0 TDI.
  2. smughos

    [B7 BRD] AWARIA

    Wszystko wydarzylo sie po przebiegu 93.000 km
  3. smughos

    [B7 BRD] AWARIA

    No niestety Twoja diagnoza jest bledna poniewaz swiece sa cale A co do ceny to glowica+dpf to ok 9.500 bez robocizny.
  4. Nic dziwnego w tym nie widze, oczywiscie jak sie sam przekonalem i zrobilem awanture w aso ze auto pali wiecej oleju niz ropy Skierowali mnie do instrukcji producenta
  5. smughos

    [B7 BRD] AWARIA

    Witam U mnie natomiast takie mruganie kontrolki świec żarowych skończyło się na assistance Podczas jazdy kontrolka zaczęła mrugać auto straciło całą moc, zdążyłem zjechać na parking i nie gasząc go podniosłem maskę, ale jak zobaczyłem że silnik chce wyskoczyć ze środka to szybko ją zamknąłem i zgasiłem i do dzisiaj go nie odpaliłem W serwisie dali mi kosztorys naprawy na 37.000zł (dpf,turbina,głowica,pół silnik,chłodnica) Okazało się że jakiś element metalowy bardzo mały wbił się w tłok. Do teraz nie wiadomo co to mogło być, pierwotnie przyjęto że był to kawałek zaworu z 2 lub 3 cylindra. Ale nie dawało mi to spokoju i postanowiłem to sprawdzić. Rozebrałem głowice i wszystko było ok tylko na 2 i 3 cylindrze było widać delikatne zarysowania ale zawory całe. Na turbinie w części wydechowej widać że łopatki trochę pokrzywione natomiast na dolocie całe. Dpf w 100% zapchany a nigdy nie zapaliła się kontrolka że trzeba przeprowadzić procedurę czyszczenia ani auto nie weszło w tryb awaryjny. Mechanik który teraz składa auto mówi że jedynie co się mogło stać to że kiedyś komuś podczas przeglądu lub jakiś napraw (tylko ASO) musiało coś tam wpaść. Co o tym myślicie?
  6. Witam U mnie natomiast takie mruganie kontrolki świec żarowych skończyło się na assistance Podczas jazdy kontrolka zaczęła mrugać auto straciło całą moc, zdążyłem zjechać na parking i nie gasząc go podniosłem maskę, ale jak zobaczyłem że silnik chce wyskoczyć ze środka to szybko ją zamknąłem i zgasiłem i do dzisiaj go nie odpaliłem W serwisie dali mi kosztorys naprawy na 37.000zł (dpf,turbina,głowica,pół silnik,chłodnica) Okazało się że jakiś element metalowy bardzo mały wbił się w tłok. Do teraz nie wiadomo co to mogło być, pierwotnie przyjęto że był to kawałek zaworu z 2 lub 3 cylindra. Ale nie dawało mi to spokoju i postanowiłem to sprawdzić. Rozebrałem głowice i wszystko było ok tylko na 2 i 3 cylindrze było widać delikatne zarysowania ale zawory całe. Na turbinie w części wydechowej widać że łopatki trochę pokrzywione natomiast na dolocie całe. Dpf w 100% zapchany a nigdy nie zapaliła się kontrolka że trzeba przeprowadzić procedurę czyszczenia ani auto nie weszło w tryb awaryjny. Mechanik który teraz składa auto mówi że jedynie co się mogło stać to że kiedyś komuś podczas przeglądu lub jakiś napraw (tylko ASO) musiało coś tam wpaść.
  7. Witam Zdecydowanie NIE POLECAM V POVER DIESEL na SHELLU !!! Ilekroc zatankowalem to paliwo to za kazdym razem mialem problemy z wtryskami, 2 razy sie zatkaly a raz polecialy. Jakis czas temu bylem w Belinie i z przymusu zatankowalem na shellu po powrocie do domu auto stanelo padly wtryski zatkal sie caly dpf i poszly walki w silniku. Mysle ze to juz nie przypadek tylko poprostu to paliwo zle dziala na tych pompowtryskach.
  8. Radzilbym narazie nie narzekac Te problemy o ktorych piszesz to tak naprawde nic nadzwyczajnego przyzwyczaisz sie U mnie tez szura najczesciej przy zmianie biegów ale lewarek sie nie rusza a co do hamulcow to u mnie rowniez jest problem od nowosci wymienialem je juz 3 razy i za kazdym razem wydaje mi sie ze bedzie lepiej a jest tak samo, szczegolnie jak sa troche rozgrzane to naprawde jest slabo musze pomagac sobie redukcja. Teraz poszukuje kompletu od s4 bo jest spora roznica. Przygotuj sie lepiej na zatykanie sie wtryskow bo w tych modelach to naprawde dramat, u mnie rowno po przejechaniu 30.000 zatkaly sie pierwszy raz pozniej po 60.000,przy 80.000 mialem wymieniane wszystkie na gwarancji a teraz po 92.000 auto stoi w serwisie padly wtryski,dpf i pol silnika do wymiany bo walki sie posypaly.
  9. Witam wszystkich Chcialbym opisac przebieg awarii i ewentualnie uslyszec jakies opinie od was. [mod]Poprawiłem temat wątku opisującego Twoją usterkę - poprzedni nic nie mówił [/mod] A wiec wszystko sie zaczelo od przejazdzki do berlina piecem caly czas jakies 220-230km/h tam i z powrotem, 2 tankowania w niemczech vpower diesel na shellu. za 2 dni pojechalem do wwa normalnie spokojnie jakies 160-180km/h. Podczas powrotu z wwa przy dojechaniu do jakis swiatel nagle auto zaczelo dziwnie bujac na boki, obroty w miejscu. Pojechalem dalej, turbina normalnie ciagla tak jak wczesniej, nagle zaczela migac zolta kontrolka od swiec (spiralka) po czym auto zaczelo tracic moc, zjechalem do najblizszego parkingu, podnioslem maske i zobaczylem jak silnik chce z pod niej wyskoczyc i slychac jakies stuki. Szybko go zgasilem. Po jakims czasie sprobowalem 2 razy krecic ale nie zapalal. Nie zastanawiajac sie dluzej zadzwonilem po assistance. Zadzwonilem do kolegi zeby podjechal z vagiem i wyszly 2 bledy: Tuesday,14,September,2010,17:54:39:28076 VCDS Version: Release 10.6.1 Data version: 20100831 -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Control Module Part Number: 03G 906 018 AQ HW: 03G 906 018 AQ Component and/or Version: R4 2.0l PPD1.3 G 9973 Software Coding: 0000172 Work Shop Code: WSC 66565 257 00032 VCID: 74EC270B6EC9 2 Faults Found: 000257 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal P0101 - 006 - Short to Plus - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 1 Fault Frequency: 1 Reset counter: 40 Mileage: 0 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 2176 /min Torque: 0.0 Nm Speed: 117.0 km/h Temperature: 20.0°C Pressure: 1171.5 mbar Text: 112 kg/h (no units): 1.31 000665 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached P0299 - 006 - Short to Plus - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 5 Fault Frequency: 1 Reset counter: 39 Mileage: 0 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 2112 /min Torque: 272.0 Nm Speed: 114.0 km/h 88.53 % Voltage: 13.45 V Pressure: 2449.5 mbar Pressure: 1512.3 mbar Readiness: N/A Teraz sie zastanawiam co sie moglo stac ?? Prosze o jakies podpowiedzi. Dziekuje [br]Dopisany: 15 Wrzesień 2010, 00:57_________________________________________________Aha zapomnialem dodac ze 3 razy po zatankowaniu vpower diesel na shellu 2 razy wtryski sie zatkaly po 30.000 i po 60.000 a trzecim razem po przejechaniu 80.000 jeden padl. Nie wiem czy to ma jakis zwiazek z ta awaria ale pisze. Pozdro
  10. siema oczywiscie w aso nic nie wiadomo, podjechalem do nich na zapalonym esp podlaczyli i powiedzieli ze moze czujnik swiatel stopu, ale co ma esp do swiatel to chyba tylko oni wiedza. Powiedzieli ze mozna zaczac od wymiany tego czujnika Dalej sie zapala i znika wiec narazie odpuszczam.
  11. WITAM WSZYSTKICH MAM TAKI PROBLEM CZASAMI PODCZAS JAZDY ZAPALA SIE KONTROLKA OD ESP, NIE DA SIE JEJ NORMALNIE WYLACZYC PRZYCISKIEM. TRZEBA DOPIERO ZGASIC AUTO,ODPALIC I WTEDY ZNIKA. DA SIE GO ZCZYTAC TYLKO WTEDY KIEDY SIE ZAPALI KONTROLKA I WTEDY PODEPNE VAG. KIEDY PODEPNE VAG PO WYLACZENIU AUTA BLEDU NIE MA. PROSZE O POMOC, MOZE KIEDYS, KTOS MIAL COS TAKIEGO
  12. Witam Mialem oczywiscie ten sam problem co wszyscy czyli brak mocy, turbo przy ok 2600 i na hamowni 153PS. Tankowalem zawsze na shell v-power diesel,lub bp ultimate. Pojechalem do ASO i przy pierwszym gwarancyjnym przegladzie wyczyscili wtryski. Bylo OK ale zmienilem paliwo na ORLEN verva. Wszystko w miare ok czyli raz dobrze raz zle (nie ma co oczekiwac cudow). Po przejechaniu 60tys. znow problem na hamowni 156PS, znow ASO 4 dni przed koncem gwarancji, awantura i zgodzili sie na wymiane wtryskow. Po wymianie auto hula jak nalezy, dodatkowo zrobilem virusika w KRAKOWSKIM COMPSPORCIE i auto jest nie do poznania.(niedlugo wysle wykres) Zobaczymy tylko na jak dlugo
  13. Witam, Audi A4 2007, BRD, 170PS Mialem ten sam problem,kupilem auto w salonie wszystko bylo ok, po 30.000km pojechalem zrobic program, okazalo sie ze nie trzyma mocy i kazdy z trzech wykresow jest inny, malo tego wyniki to miedzi 140km a 155km. Pojechalem do ASO wyszlo ze trzeba wyczyscic wtryski trwalo to chyba ze 3 tygodnie bo nie mieli w krakowie urzadzenia Pozniej bylo lepiej ale teraz po 52.000 znow zaczynam wyczuwac lekkie spadki. POzdrawiam
  14. Witam potrzebuje kupic adapter (ta nakładke na fabryczne mocowanie telefonu w audi a4) do iphone 3g. Jezeli ktos cos takiego posiada i chce oddac w dobre rece to prosze o kontakt. 668-199-331
×
×
  • Dodaj nową pozycję...