Skocz do zawartości

inta

Pasjonat
  • Postów

    84
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O inta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia inta

0

Reputacja

  1. witam szanownych forumowiczow. mam b7 z clh, fotochromem i czujnikami light i rain. to czego mi brakuje to dlr, bo stwierdzilem, ze skoro mam wlacznik auto to dobrze byloby zapomniec o czyms takim jak wlacznik swiatel. auto ma zwykle lampy (zaden xenon). chcialbym sie dopytacc jak wg. was przerobic auto aby byl ten drl, tzn abym ustawil sobie wacznik na 'auto' i zapomnial o kreceniu galka. zaproponujcie w co isc - czy wymienic tez lampy na xenony/bixenony lub cos innego -wiem ze w tym wypadku zmienic trzeba sporo rzeczy na okolo - zderzak, zbiorniczek, dolozyc zyroskop itd... nie chodzi mi o koszt tylko o to, zeby to sie nie psulo. poczatkowo chcialem xenony zalozyc ale widze, ze te zwykle lampy swieca wystarczajaco dobrze, wiec generalnie jesli mam wymienic pol przodu auta i mam miec z tym problemy to rezygnuje z podmiany lamp (cena nie gra roli - chodzi o bezawaryjnosc). czy wiec moze zamiast isc w xenon to wystarczy kupic lampy z drl i nic nie trzeba zmieniac? albo przekodowac jakos sterwonik, tylko czy da sie tak to zrobic, zeby bylo ok i zebym mogl usawic auto i olac sprawe nie wymieniajac lamp (chodzi o ten tryb skandynawski)? prosze o sugestie...
  2. inta

    bixen +drl

    o spryskiwaczach wiem. wlasnie sie zastanawiam co z tym zrobic bo auto mam niemalowane i nie usmiecha mi sie wymieniac zderzaka :/ no i chyba trzeba zbiorniczek zmienic i cos tam jeszcze podlaczyc? nie wiem co na to moi mechanicy czy ogarna ten temat ale jeden z nich jezdzi b6 i zmienial lampy u siebie musze sie go dopytac chociaz sadze, ze poszedl na latwizne...a samopoziomowania to juz w ogole sie obawiam bo czytalem tutaj, ze to dosc skomplikowany uklad i cos nawet na wahaczach siedzi(nie wiem ile w tym prawdy????) wiec mam obawy czy dadza rade i czy w ogole sie w to bawic czy nie lepiej zostac przy tej lampie i dac jakies lepsze zarowki hmmm osram nightcos tam...
  3. inta

    bixen +drl

    hmmmm to moze da sie to wlaczyc nawet teraz u mnie? nie potrzebuje do tego pokretla drl? wystarczy vagiem przekodowac i bedzie dzialalo? to by mi nawet pasowalo jakbym wskoczyl do mechanikow bo niedlugo ich odwiedze a narazie na lampy kasy troche brak...w ten sposob bym mogl odlozyc to o kilka tygodni a jezdzic na starych lampach i miec drl
  4. inta

    bixen +drl

    no tak ale ori bixenony b7 nie maja chyba opcji drl? czy mi sie cos miesza? mozesz zapodac linka do takich lamp, ktore to maja? bo te co znalazlem na alle do b7 to byly jakies ori ale przerabiane :/ i jeszcze przy okazji spytam o co chodzi ze 'skretny' - rozumiem, ze to sa te z opcja do adaptive light(o ile dobrze napisalem) tzn. to jest to wspomaganie na zakretach, tak? czy do tego cos jeszcze trzeba robic czy dziala bez problemu typu plug&play? ---------- Post dopisany at 17:25 ---------- Poprzedni post napisany at 17:21 ---------- tzn. co konkretnie? model b7 r 2006 koncowka ale lampy mam obecnie zwykle - bez niczego zwykla fabryka na zarowki. w kokpicie mam dwa pokretla - 3 poziomowe ustawianie wysokosci i obok drugie pokretlo wl/wyl coming/leaving home jesli ma to znaczenie to mam tez przeciwmglowe z przodu w zderzaku
  5. inta

    bixen +drl

    witam wszystkich obecnie w aucie mam zwykle lampy na zarowki H. chce to zmienic na bixen + drl. w aucie mam czujnik zmierzchu i coming/leaving home (pisze o tym bo moze to miec znaczenie - o tym za chwile). to co chce osiagnac to calkowite zapomnienie o czyms takim jak przelacznik swiatel a mianowicie - ustawiam sobie swiatla na auto i w dzien zalaczaja sie drl a w nocy xeny. czy cos takiego jest mozliwe gdzy mam wspomniany coming.leaving home? bo rozumiem, ze moze byc problem z przelacznikiem w srodku? no i druga rzecz czy mozecie mi dac jakies linki z lampami. generalnie najbardziej by mi odpowiadaly lampy z b8 np to: LAMPA LEWA AUDI A4 '08 W GÓRE Bi-Xenon SKRĘTNY (2506765120) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. ale jak rozumiem, 'nie da sie' ? jesli sie myle wyprowadzcie mnie z bledu...
  6. wracam jeszcze raz zeby sie upewnic, bo sieja mna jednak nadal watpliwosci. ogladajac auto zauwazylem, ze ta b7 ma wieksze zaciski klockow - nie wiem tylko czy mi sie to wydaje optycznie wieksze czy takie sa naprawde i troche tam ciasno przy feldze jest czy jest w ogole taka mozliwosc? moze miala zakladane wieksze zacski jakies? przypominam, ze chce przelozyc felgi 16'' (a nie 17'') z merca, ktore obecnie sa zalozone na b5
  7. dzieki za info pocieszyles mnie
  8. witam kolegow, planuje przelozyc felgi z b5 rozmiar 16'' nie pamietam dokladnie et bo to fele z merca chyba 35 albo 45 - napewno nic poza te cyfry. pytanie brzmi czy dam rade przelozyc to do b7 czy cos sie w b7 zmienilo w stosunku do b5 i bedzie problem?
  9. jakie 1500 o czym ty mowisz...zegar 200 calosc wychodzi ok 6000 z montarzem. oczywiscie jak chcesz miec full wypas z pilotem placisz wiecej. cena wysoka ale powiem tak...widok ludzi w czapkach w zimnym samochodzie przy -10 ... bezcenne oczywiscie mozesz kupic uzywke i zamkniesz sie w 2000 ale nie polecam tego rozwiazania.
  10. inta

    [B5 AEB] Webasto w wyposażeniu?

    zegarek albo pilot. podejrzeam raczej ze poprzedni wlasciciel wymontowal przed sprzedara (wiedzial co dobre )
  11. leje oranzade do avg...ciekawe... powiedz cos wiecej...ile zrobil km... czy byly jakies problemy itp... ;>
  12. polecam hydronica d5 (eberspacher). jak juz kupisz to rozmontuj i przeczysc przed zamontowaniem do auta.
  13. 1. nie ma mozliwosci selektywnego wlaczania 2. prawdopodobnie pompa ma za ciezko i uklad musi sie wylaczac bo by sie przegrzewal. - sprawdz uklad chlodnicy. byc moze arto przeplukac. 3. last but not least zacznij od odczytu bledow. one ci powiedza gdzie szukac przyczyny niesprawnosci
  14. czyli te numery z powietrzem to nie jest wina zle dzialajacego maf? logi robilem tuz przez wymiana oleju i filtrow przy 11kkm, teraz juz mam powymieniane. moze powinienem zrobic je jeszcze raz? jesli tak to zasugerujcie grupy ktore zrobic bo za chwile jade na geometrie i chcialbym wiedziec czy maf mam sprawny zamin do nich zawitam. z n75 domyslam sie ze jest wadliwy(juz mechaniorom mowilem ale nie mieli ostatnio czasu sprawdzic, bo koles mowil, ze musialby szczelnosci posprawdzac), najpierw bym chcial wiedziec czy maf jest ok i czy to mulenie przez niego. mam im powiedziec jak bede na geometrii, zeby kat ustawili? tak?[br]Dopisany: Październik 24, 2009, 18:42:04_________________________________________________witam, mam juz zrobione logi po wymianie filtrow ale wygladaja generalnie one podobnie, wiec wrzucal nie bede. teraz pytanie co powiedziec ludkom - czy sprawa dotyczy n75 czy lmm tez jest problemem? dodaam tylko tyle, ze po wymianie filtra jakby czesciej mi sie turbo zalacza. o ile wczesniej bylo to 1 raz na 20 jazd. to teraz jest to 1 raz na 3 jazdy... z tym, ze pozniej w trakcie (robie 50km z reguly) i tak sie wylacza.
  15. po podlaczeniu do auta byly bledy: VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 018 R Component: 1,9l R4 EDC 00SG 1613 Coding: 00002 Shop #: WSC 06325 1 Fault Found: 01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent Readiness: N/A Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 919 861 A Component: B5-KOMBIINSTR. VDO D02 Coding: 00140 Shop #: WSC 00000 IMMO-IDENTNR: AUZ7Z0V0273411 1 Fault Found: 01039 - Coolant Temperature Sensor (G2) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent Address 25 ------------------------------------------------------- Controller: Bitte Adress Component: e 17 eingeben No Faults Found or DTCs not supported by controller or a communication error ocurred Address 35 ------------------------------------------------------- Controller: 8L0 862 257 K Component: ZV-Pumpe, Funk D05 Coding: 12896 Shop #: WSC 06325 1 Fault Found: 00956 - Key 2 09-00 - Adaptation Limit Surpassed End ------------------------------------------------------- auto generalnie muli, czasem tylko sie turbo naprawia ale bardzo zadko. ...chwile pozniej byly logi: statyczne 000 basic settings statyczne 003 basic settings statyczne 004 basic settings statyczne 011 basic settings statyczne 000 statyczne 001 statyczne 003 statyczne 004 statyczne 007 statyczne 013 statyczne 023 dynamiczne 000 dynamiczne 001 dynamiczne 003 dynamiczne 004 dynamiczne 008 dynamiczne 010 dynamiczne 011 i pozniej znowu po paru dniach i przejechaniu ok. 500km odczyt bledow i znow powtorzyly sie bledy z g2 i n75 powiedzcie co o tym sadzicie. patrzylem na wyniki troche i zastanawiaja mnie wyniki przeplywomierza. wartosci nie sa idealne ale rozumiem, ze pewien odchyl moze byc. pytanie czy ten co mam jest w normie i czy to wina n75 czy moze jednak czas przeplywki juz minal?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...