Skocz do zawartości

RedWolf

Pasjonat
  • Postów

    40
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O RedWolf

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Człuchów

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia RedWolf

0

Reputacja

  1. Witam chodz nie jestem nowy to tak sie czuje po 7 latach nieobecnosci na tym forum... Swoje pierwsze AUDI A4 b5 AFN miałem bardzo dawno temu , przez te lata przewineło sie wiele samochodów różnych marek ale znów powróciłem na własciwe tory he he he xD ps... jak przeczytałem swoje stare wątki to aż sie smieje do rozpuchu ale dziś jestem juz innym człowiekiem he he aaa chciałbym pozdrowić Pana który miał mnie odebrać ze stacji kolejowej hahahaahahahah nigdy nie zapomne tego xD
  2. Aż boje sie pomyśleć mam wlany mineralny , niestety dolalem gdzieś 800ml półsyntetyka a teraz mam wlać syntetyk do 15 letniego auta z niewiadomo jakim przebiegiem ciekawe jak skonczy sie moja historia myśle o oleju castrol magnatec diesel 5w40 albo 10w40 diesel żeby tylko mi się silnik nie rozczelnił... ...
  3. A to nie ma znaczenia ze auto ma najechane niewiadomo ile tyśiecy kilometrów i ze jest z 1995r?? wszyscy zalecaja półsyntetyk
  4. Jako 2 auto posiadam Passata 1.9TDI 90km 1Z 1995r niestety jest zalany olejem mineralnym chce go koniecznie wymienić więc lepiej wlać do niego półsyntetyk czy pełen syntetyk ?? prosze o porade gdyż jestem w duzym zakłopotaniu z góry dziękuje za odpowiedz
  5. Ja w sfoim AFN miałem tak 7 litrów w mieście z włączona klimą , w trasie 5,5 raz w życiu udało mi sie zejść do 4,7 na trasie ale bez klimy i 90 km/h jazda dziadkowa... nawet bardzo dziadkowa jedchałem tak dla sprwadzenia legend :gwizdanie:
  6. Ja uwiekbiam grć przez sieć np. CS , SOF2 , QUAKE 1,2,3 :evil: Od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem PS3 przez które też gram sieciowo w takie tytuły jak KILLZONE 2 , WOLFENSTEIN oraz CALL OF DUTY 4 WORLD AT WAR tylo strasznie boli mnie to że musze pobrać płatnie mapy bo standardowe sa fajne ale te inne sa jeszcze lepsze ogólnie jestem maniakiem :> więc jak znajde wolna chwilke to chetnie walne komuś HEADSHOT
  7. na parowniku powinny być sróby regulujace , albo nie ryzykuj i jedz do jakiegoś serwisu LPG . Może też być ze dziadowski gaz zatankowales...
  8. A na czym polegał ten remont?? tak z ciekawosci
  9. O LOL to niezle , tylko buda ci zostanie kompa i skrzynie bedziesz musial mies tez od benzynki no i oczywiscie dobrego mecheche ale ogolenie ciekawy pomysł
  10. Sprawdz też czy nie ubywa ci płynu z zbiorniczka wyrównawczego {czy nie wywala ci tam z dolu} a moze masz chodnice gdzieś zapchana?? sprawdz to lepiej
  11. Wez zatankuj dobra Ropke i dolej specyfik do czyszczenia wtrysków , i wez go troszke przepal...
  12. W jakiej kolejnosci odpina sie klemy oraz jak je przypinamy ?? czy to ma wogole jakis znaczenie
  13. Ja wymienialem uszczelke pod glowica w AFN... na bank poszla ci uszczelka poszukaj mojego postu tam mam opisane dziwne dolegliwosci i chodz wielu gadala ze to nie uszczelka , prawda byla inna..
  14. ja mam z 1997r to między 5 a 7 kilometrami mam juz 90sopni na blacie
  15. Ja miałem identycznie w AFN na bagnecie full oleju po przejechaniu jakiegos dystansu olej jest na polowie bagnetu i stoi...i tak cisgle Ale po pewnym czasie okazalo sie co jest nie tak...Była to uszczelka pod głowica takzwane ;(,,mikro pekniecie'' ;( to znaczy w Oleju nie bylo plynu ale za to plyn mial kolor spalin lub oleju i cisnienie walilo do ukladu i wywalalo wode , ale mniejsza z tym .Po wymianie uszczelki olej zostal tez wymieniony i po 1200km ani grama nie wzielo oleju jest tak jak na poczatku... :>
×
×
  • Dodaj nową pozycję...