
abc123
Pasjonat-
Postów
54 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O abc123

-
potwierdzam, sam gazowałem u Nowotczyńskiego (znany w całej Polsce) i od tamtej pory, a minęły już 2 lata, jedyną rzeczą która przypomina mi o tym, że mam gaz to jest piszczenie sterownika jak się skończy Jak zajrzysz pod maskę to wszystko jest znakomicie ukryte. Ps. mi do zwykłego 1.8 założyli redutkor i wtryski magicJet + sterownik stag 2 (zamontowany w kabinie w miejscu bezpieczników - także suchutko )
-
Niestety taka jest charakterystyka tych silników, lubią wysokie obroty i żeby poczuć przyspieszenie, trzeba przekraczać 3 tys obr/min. Skłaniałbym się ku stwierdzeniu, że a4 z silnikiem 1.6 zbiera się od dołu lepiej niż nasze 1.8, potem rzecz jasna już nie daje rady
-
Jak napisał kolego powyżej, kup Motula 8100 X-Cess. Na forum możesz śmiało kupować u użytkowników Tom77, dzik, albo na stronie http://www.jarooil.pl/ - oficjalny importer motula na mazowieckie - również na allegro pod taką nazwą. Teraz na Motula trzeba uważać bo podrabiają więc trzeba brać z pewnego źródła. Jeśli chodzi o samą dźwigienkę, to również miałem ten sa, problem co Ty. Tłok mi się ułamał i nie dało się tego połączyć. Ja po prostu przekręciłem dźwigienkę na stałe w jedną pozycję (nie pamiętam w którą stronę) tak, żeby skrócić dolot powietrza i samochód o wiele lepiej się zbiera. Spalanie 10l lpg/mieszana trasa
-
Podłączam sie pod temat. U mnie sytuacja jest dokładnie odwrotna, o odpaleniu samochodu, kierownica chodzi ciężko jakby nie było wspomagania, przy pełnym skręcie pompę delikatnie słychać czyli działa. Po kilku skrętach kierownicą wspomaganie zaczyna działać i wszystko jest ok. Płyn w zbiorniku był wymieniany parę miesięcy temu. Problem pojawił się wraz z pojawieniem się mrozów (chociaż samochód jest garażowany). Może ktoś ma podobny problem?? pzdr
-
Motul 8100 X-Cess 5w40 zakupiony, zalejemy i zobaczymy Dzięki za odpowiedzi
-
ok. Zastanwiam się nad MOTUL 8100 X-CESS 5W40, czy będzie odpowiedni dla mojego 1.8 ADR 125km. Zostaję przy full suntetyku napewno, tylko czy ten olej będzie ok??
-
Kolego miałem ten sam problem, wahania temperatury, większe spalanie. Wymień termostat, ja osobiście mam Wahlera i jest wszystko ok. Spalanie gazu przy dodatniej temperaturze: trasa 9.5 l miasto (warszawa) ok. 12 l
-
Zacząłem się zastanawiać nad semi, bo w sumie ok 2 litrów zjadł przez te 15k km. Z drugiej strony, to mieści się w normie i masz rację co do full syntetyka. Jeszcze pytanie czy zostać przy shellu czy spróbować czegoś z innej stajni. Wszyscy chwalą Motula, ale czy jest sens płacić więcej??
-
Witam wszystkich Mam przejechane 155 tys km od trzech lat jeżdżę na oleju full syntetyk shell 5w40, przez 15 tys km dolałem ok 2 litrów. W styczniu wymiana, stąd pytanie czy przejść na semi syntetyk 10w40?? Jaki byście polecali: Castroll , Shell, czy Mobil 1S \ z góry dzięki za odpowiedź Wesołych świąt
-
Witam Ostatnio ruszyło mnie żeby odpiąć przepływkę na zimnym silniku (przed zapaleniem auta). Następnie zapaliłem i samochód chodził jak zegarek. Ssanie, 1100 obrotów, nic nie telepało, nie zalewał się benzyną. Więc u mnie na 90 % jest to przepływomierz. Vag pokaże błąd dopiero jak uległ by całkowitemu uszkodzeniu, a pozostałe błędy można sprawdzić tylko jak pisał kolega wyżej, za pomocą logów. pzdr
-
Kolego Hardjack, czy te objawy rzeczywiście całkowicie ustały. Miałeś jakiś błędy sondy na Vagu, bo u mnie pusto (zero błędów sondy). Pozdrawiam
-
Witam U mnie jest to samo. Na gazie chodzi jak zegarek. Ale rano jak odpalam na benzynie to obroty skaczą do 1100 i zaczyna się cyrk (opadają podnoszą się aż w końcu silnik gaśnie, nie ma rożnicy czy dodam gazu czy nie - brak reakcji, czasem potrafi strzelić z rury wydechowej). Dodatkowo w trakcie tego procesu czuć bardzo wyraźna woń benzyny - wnioskuję że silnik się nią zalewa. Podczas postoju na skrzyżowaniu i próbie ruszenia (czasem gwałtownego)potrafi się zadusić i nie reagować na gaz. Żadne z tych objawów nie występują gdy jadę na gazie. VAG pokazuje błędy przepustnicy, ale przecież jak jadę na agzie to bierze ona udział w procesie przyspieszania itp i jest ok. Nie wiem już co mam robić .
-
Fotka z WV, ale to akurat nie ma znaczenia bo jest to ten sam silnik co w 1.8 ADR Tak to wygląda.
-
Witam Mam podobne zachowanie przepustnicy, choć inny silnik. VAG pokazuje błąd podstawowego nastawu przepustnicy, jak to interpretować ??
-
Mam pojedyncze MagicJety i nie ma różnicy czy jadę na gazie czy na benzynie. Łatwiej je schować pod pokrywę silnika. Te wtryski to wg. mnie optymalne minimum, nie ma co przesadzać z wtryskami do ponad 10 letniego auta (przynajmniej w moim przypadku).