Skocz do zawartości

gacekczechy

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O gacekczechy

Osiągnięcia gacekczechy

0

Reputacja

  1. Oglądałem niedawno program w którym testowano czy paliwo o wiekszej ilosci oktanów wplywa na zużycie paliwa.Wyszlo,że wplywa...ale w takim stopniu,ze człowiek nigdy tego nie odczuje
  2. JA mam w bagażniku w/g producenta:12.1-miasto;6,5-trasa;8,5-mieszany.Oczywiscie chla mi jak parowoz ale mam kilka bledow i pracuje nad tym.
  3. jeszcze nie ale w poniedzialek to zrobie
  4. Sprawdze ale chyba by nawalal caly czas. a on po odpaleniu(lub dodaniu gazu) zakuleje pare razy i sie uspokaja.a i przy odpalaniu musze dodac gazu.No i co z tymi błedami.Przy normalnej jezdzie nic go nie boli[br]Dopisany: 29 Grudzień 2008, 20:40_________________________________________________A i jeszcze mialbym prosbe do jakiegos łebskiego harrego co by mi podsunol parametry jakie powinien miec np przeplywomierz itd.Mam VAG OBD2(ucze sie).I powiedzcie mi ile ta lajza powinna wsysnąc powiedzmy przy spokojnej jezdzie(jezdze 3\4 trasa,1\4 male miasteczko) bo niedawno nabylem i sie przerazilem(za 100zł-200km)po wymianie czujnika temp.jest troche lepiej(nadal sprawdzam)[br]Dopisany: 29 Grudzień 2008, 21:44_________________________________________________SILNIK ADR 1.8 125KM[br]Dopisany: 30 Grudzień 2008, 10:40_________________________________________________NOWE WIADOMOSCI.Odlączylem kostki z przeplywomierza,zaworu wegla aktywnego i jakies dwie kostki z kolektora ssącego.Auto po tym zabiegu CHODZI IDENTYCZNIE JAK PRZED ZABIEGIEMczyli jak opisalem wyżej.Moze on chodzi w jakims stanie awaryjnym jesli to mozliwe to jak go ztego stanu na ziemie sprowadzic.Po kasacji bledow -bledow nie ma,po odczycie ponownym -bledow nie ma,po odpalenu i zgaszeniu pojawia sie to co pisalem 4 bledy-przeplywka,zawor wegla aktywnego.czujnik powietrza dolotowego,czujnik polozenia walu korbowego :shocked:POMOCY [br]Dopisany: 30 Grudzień 2008, 16:24_________________________________________________Dzisiaj zamienilem zawor wegla aktywnego-nic sie nie zmienilo.Ale przypadkowo zarwallem wezyk od podcisnienia w okolicy przpustnicy i jaj reka odjął.Teraz przynajmniej wiem,ze to cos z podcisnieniem.A co powoduje e bledy nie mam pojecia [br]Dopisany: 03 Styczeń 2009, 13:34_________________________________________________... bledy wyskakuja dalej ale silnik nie kuleje(z zerwanym wezykiem)
  5. Zobacz czy na dywan z nagzewnicy nie leci lub gdzies chlodnica nie jest wilgotna.Niekoniecznie musi kapac.Na cieplym moze sie pocic i od razu odparowywac
  6. jesli na bezynie jest dobrze to raczej nikt Ci tu nie pomoze.Jedz na diagnostyyke do jakiegos dobrego gazowca.Duzo zalezy od stanu i wieku parownika
  7. witam.Mam pytanko.Czy do silnika 1.8ADR 125KM mozna wsadzic np czujnik polozenia walu korbowego lub przeplywomierz itd. od 1.8 115KM.Jak to sie bedzie zachowywac.Prosze mi tylko nie pisac ze "Powinno sie" bo to akurat wiem [br]Dopisany: 30 Grudzień 2008, 11:39_________________________________________________Pytanie jest kontynuacja poprzedniego mojego wątku "silnik kuleje".Mam na przyklad blad czujnika pol. walu korb.Wymienilem na uzywany(nie wiem czy akurat te same parametry) i blad jest dalej,silnik jak kulal tak kuleje.To samo z przeplywką
  8. jesli nie masz jakiegos madrego znajomka to szukaj samemu.Ale odradzam kupowanie wszystkiego nowego bo to bez sensu.zamieniaj,kombinuj.Czy kasowales te bledy?Prawdopodobnie od jednej pierdoly wala sie te bledy.ja tez mam podobny problem WWyskakuje ich z 10 po kasacji zostaja 4.prawie wszystko juz sprawdzilem i nic
  9. Najpredzej termostat jest ciagle otwarty.Pewnie do wymieany[br]Dopisany: 29 Grudzień 2008, 21:14_________________________________________________Ja wymienialem juz kilka tanich termostatów i jeszcze sie nie zdarzyło zeby otwieral tak jak powinien.tak wiec tylko oryginaly.A co do tej temperatury do pokazuje na klimie i desce dobrze,a problem prawdopodobnie jest w otwartym termostacie.Przy tej temperaturze powietrza z otwartym termostacie dolny wąz bedzie barzdo długo zimny
  10. ja bym poradzil(jak masz mozliwosc)podpiąc pod kompa bo szukac mozna dlugo.Aco do termostatu to potwierdzam tylko oryginalny.Na tym nie zaoszczedzisz-a bubli nie chca reklamowac.Powodzenia
  11. JA mam podobny problem.Błedów pokazuje mi multum a co wymienie to i tak sie bład pali.Radzilbym sprawdzic czujnik temp. wody jego moze nie pokazac na VAGu(mi nie pokazało) a ma on spore znaczenie.Ja wymienilem-pali mniej ale bledy mam nadal.Zycze powodzenia!
  12. Witam.Mam problem z silnikiem 1.8.Kuleje na wolnych obrotach od 0 do 900obr.Ale tylko pare sekund.Pozniej jest dobrze.Moc jest, może za dużo pali.Komp pokazuje bledy:PRZEPŁYWOMIERZ-wymieniony,błąd sie nie kasuje,bez rezultatu.SONDA LAMB-wymieniona,błąd zgasł,bez rezultatu.CZUJNIK POŁ. WAŁU KORB-wymieniony,bład sie nie kasuje,bez rez.CZUJNIK WEGLA AKTYWNEGO-nie wymieniony,ELEKTROZAWÓR POWIETRZA DOLOTOWEGO-niewymieniony.Poza tym pokazuje jeszcze pare innych błedów ale daja sie wykasowac,po jakims czasie znowu wyskakują.Nie chce wszystkiego wymieniac bo to chyba bez sensu.Jak ktos ma jakies pomysly to opisze dokladniej co pokazuje VAG.Z góry dzięki
  13. Witam Wszystkich!!!Jestem gacek z Łódzkiego.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...