Skocz do zawartości

Tom A4

Pasjonat
  • Postów

    3413
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

45

9 obserwujących

O Tom A4

Informacje

  • Imię
    Tomcio
  • Miasto
    Słupsk

Auto

  • Model
    A6 C5
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    2.7 V6 BiTurbo
  • Kod silnika
    AJK
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Można zrobić poza ASO ale radzę w ASO wykonać.
  2. Nie jestes skazany, a nawet radzę ci z własnego doswiadczenia OMIJAJ GO ,w okolicach Warszawy masz mase ludzi co ci to ogarną znajdziesz ich nawet tu na forum wystarczy poszukać. Skoro chłop sobie nie radzi z takim błachym tematem jak cp w B8 to co zrobi w nowych wozach spytaj go czy wie co to sfd. Ja staram sie cie ustrzec przed tym abyś nie miał kolejnych, kosztów , problemów kożystając z usług tego znachora. Zdjecie ochrony to 5 max 10 minut skoro wskoczyła mu ochrona na radiu czemu nie zrobił tego przy zdjęciu cp z gtw? Podpowiem ci czemu trwa to tyle bo vag blokuje chinskie serwery i pewnie wyłączyli mu i tak się tłumaczy. Szukaj kogoś z legalnym geko ,a nie znachora z chinskim kontem, zrobisz co zechcesz to tylko moja skromna rada.
  3. On chyba nie wie co robi ochrona sama nie wskoczy jeżeli było radio w aucie i chodziło a po jego ingerencji nie to wniosek jest prosty. Spartolona robota przy zdejmowaniu cp z gtw o ile był wymieniany bo nadal nie wiemy co wymieniałeś gtw czy sam ster od asystenta ? Omijaj tego chłopa ogromnym łukiem skoro każ ci płacic za kolejne połączenie nie ma konta geko tylko wykupuje jakiś chiński dostęp do serwera i kto wie co jeszcze spi..... zaraz powie ci że zegary albo klima nie jest z tego auta i trzeba znowu robic ,a wszystko robi się za jednym zamachem.
  4. Jak robisz wymianę obojetnie jakiego elementu np tylmko radia to robisz odblokowanie tylko radia, jak robisz wymianę gtw to robi wszystko na raz bo do gtw jest wszystko dopisane co ma cp. Cos twój kolega kręci. Napisz dokładnie co było robione gtw? asystent ? Skoro wcześniej nie było cp na radiu to czemu teraz jest nic tu sie nie zgadza. Obstawiam źle przeprowadzona cała procedura i teraz nie wie co zrobić.
  5. Bzdury ci opowiada i wciska kit ,jak zrobił to innym programam niż odis on line to już nigdy nie dopiszesz tego sterownika do auta on line bo inne urządzenia modyfikują eeprom i serwer będzie je odrzucał jako uszkodzone lub skradzione zapewne wie bądź dowiedział sie o tym jak juz spi...... temat . Skoro robił gtw on line to czemu nie zrobił za jednym zamachwem wszystkiego ??? Ronisz odblokowanie elementu i po temacie. Jak masz już namotanee jakimś chinskim sprzętemto zapomnij o on line. Kolega albo sie wykręca bo nie wie co z tym zrobić.
  6. Wszystko zostało juz napisane.
  7. Twoim problemem jest zły format karty przeczytaj dokładnie jak powinna być przygotowana ta karta masz exfat a powinna byc fat32 to żródło twoich kłopotów. Jedyna opcja próba z kartą poprawnie przygotowana i plikami. Jesli nie demontaz i naprawa na stole.
  8. Masz dwie opcje mógł posypać się soft co raczej mało prawdopodobne, uszkodzone hw bo np palili auto na kabelki , a do tego się nie przyznają. Sprawdż czy graja wszystkie gośniki ,możesz mieć zwarcie i jak znika pisk mib wycina jeden głośnik.
  9. Spytaj swojego tunera jak to się robi chyba że on nie wie bo tylko wgrywa softy. Pewne gotowiec wgrany , wgrywacz nie wie jak zrobic więcej więc każe turbo albo najlepiej dwie montować, a trzecią na dachu będzie więcej pompowała bo jest wysoko 😁. Zaczynasz od du...y strony i dlatego takie pytania zadajesz.
  10. Kolega nawet nie bardzo wie co chce zrobić. Mib to mib a VC to VC zdecyduj co chcesz zrobić
  11. Niestety vcds nie da się
  12. żeby zasymulować to musisz mieć immo box, klucz, ecu. Innej opcji nie ma w b5.
  13. będzie migała bo nie ma info o kluczu
  14. Tom A4

    Błąd radia w A4 B9

    Dokładnie , kwiatki wychodzą po czasie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...