Skocz do zawartości

meine

Pasjonat
  • Postów

    35
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O meine

Informacje

  • Imię
    X
  • Miasto
    X

Auto

  • Model
    80 B3
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Paczka doszła. Wszystko wg umowy. Dzięki. Pzdr
  2. A ja bym obstawiał, że dziś będzie padał śnieg... OT w dziale technicznym
  3. Ogólnie taki schemat postępowania: najpierw użyj szukaj! był temat wałkowany wiele razy dla b5! Sprawdzasz geometrię ( u Ciebie sprawdzona więc odpada zawieszenie przód i belka tył), zostają amory, piasty + łożyska tył oraz tuleje belki tylnej. Jeśli nic z tego - jedź na badanie płyty podłogowej...
  4. Witam Najlepiej by było gdybyś zczytał błędy vagiem i je tu podał. Wtedy ktoś mógłby Ci pomóc. Pozdrawiam.
  5. Było to już kilka razy przerabiane. Sprężyny zależą od typu nadwozia, silnika i pewnie dodatkowego wyposażenia. Oznaczenia sprężyn można znaleźć w etce np. Jednak jest w tym logika. Wystarczy poszukać To że sprzedają takie same do różnych wersji oznacza tylko tyle, że sprężyny będą "pasować" ale efekt ostateczny (czyli jak samochód będzie na nich "stał") jest nie do przewidzenia. Pozdrawiam
  6. Sprawdź właśnie krzyżaki na wałku kierownicy. Zdejmij półeczkę pod kierownicą i dotknij jedną ręką krzyżaki a drugą spróbuj kręcić delikatnie kierownicą... Pozdrawiam
  7. Witam. Podpinam się pod temat bo u mnie wczoraj stało się prawie to samo. Po odpaleniu hid zwariował licznik i kontrolki. Odpiąłem klemę i już auta nie odpaliłem... Miga kontrolka immo. Dziś mnie czeka przeprawa z immo... Dłuższy czas (ponad rok) nic się z nimi nie działo aż tu masz taka niespodzianka. Wniosek nasuwa się jeden: WYWALIĆ TE WSZYSTKIE HIDY ZANIM NIE NAROBIĄ WIĘKSZYCH SZKÓD W AUCIE!!!!!!!! Pozdrawiam. _________________________________________________ U mnie też już działa, poradziłem sobie sam. Na szczęście miałem PIN do immo Wy macie?? :gwizdanie:
  8. Witam. Niech da zdjęcie z kolorowymi oznaczeniami na springach. Wtedy będziesz wiedział...
  9. U mnie Beru wytrzymały 2 sezony i wg elektryka nadal grzeją lepiej niż u brata 1 sezonowe iskry:D nie grzeją na 100% więc wymiana na nowe BERU u TOM77 oczywiście:)
  10. Podlewaruj samochód i sprawdź wtedy czy masz luz. Łożyska np SKF komplet na tył jeśli dobrze pamiętam ~130 zł. No i oczywiście wyjdzie czy piasty ok. Na dobrą sprawę przy podlewarowanym samochodzie nie powinienieś wyczuć żadnego luzu na piastach.
  11. Sprawdź może drążki kierownicze. Też tak miałem i okazało się właśnie, że to wina drążka. Na szarpakach wtedy mi gość stwierdził, że to wina mocowania amora, czyli tej gumy. Może być i tak...
  12. Tak samo się czuje jak są zużyte piasty...
  13. Witam. Ja mam avast! free i póki co to ok. Wywaliłem avg free bo mi za dużo nawpuszczał syfu i w większości przypadków był bezradny.
  14. Rzadko się zdarza ale sprawdź luz na piastach. Pozdrawiam
  15. Mój afn 330 kkm, kupiony 220 kkm w 2006 roku z niemiec. 2001 - 2006 jezdził na 10w-40 w 2006 przerzuciłem na syntetyk motula 8100 x-cess, pozniej na mobila i poza zawieszeniem, rozrządem no i jakimiś tam pierdółkami w sumie oki. 4 l starczają na przejechanie spokojnie 15 kkm i jeszcze coś w bańce zostanie na dnie:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...