
nuszek
Pasjonat-
Postów
81 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O nuszek

Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Dzień Dobry Nie będę zakładał nowego tematu, ale potrzebuję rurkę od odmy do Audi A4 silnik AFN , z oznaczeniem 028103509 na rysunku jako 1B, nigdzie nie idzie dostać. Czekam na wiadomość tel. 698903008. A tu pytałeś? http://czesci-sumerc.pl/przewod-odmy-oryginal-vw-golf-passat-b5-audi-a4.html Tel nie odpowiada, wysłałem zapytanie, a w serwisie VW nie można zamówić, bo nie produkują od połowy tego roku /jeszcze 2016/ Można kupić na czeskich stronach, cena ok. 23 Euro, ale przesyłka DHL to już 31 Euro ?.
-
Ori nowy kosztuje ok 160zł szukaj używki ale do tego jeszcze musisz mieć rurę odpowietrzającą (poz z foto nr. 18) 028103509 koszt nowej ok 68 zł no i opaski Dzień Dobry Nie będę zakładał nowego tematu, ale potrzebuję rurkę od odmy do Audi A4 silnik AFN , z oznaczeniem 028103509 na rysunku jako 1B, nigdzie nie idzie dostać. Czekam na wiadomość tel. 698903008.
-
Króciec - kolanko plastikowe od podgrzewacza płynu chłodzącego
nuszek opublikował(a) temat w Audi A4 B5
Szanowni Państwo Proszę o numer części /może być fragment obrazka z dokumentacji/. Chodzi mi o kolanko plastikowe, które jest wciśnięte na oring do płytki podgrzewacza płynu chłodzącego w silniku 1,9 AFN 110 KM, z tego kolanka odchodzi wąż do nagrzewnicy kabiny. Ustrojstwo to znajduje się z tyłu bloku silnika, są tam trzy świece żarowe podgrzewające płyn chłodniczy. ps. może ktoś ma takie kolanko ? Pozdrawiam Janek ---------- Post dopisany 10-05-2012 at 17:43 ---------- Poprzedni post napisany 06-05-2012 at 13:59 ---------- Problem rozwiązany, zakup w ASO 114 zł łącznie z wężem, same kolanko nie występuje. Ps. Jak temat zamknąć? -
Potwierdzam, to nie blokada komputera tylko immobilizera, są dwa sposoby: 1. ponownie zaadaptować kluczyki, /i pewnie gdzieś na trasie znowu się wywali, a wtedy laweta/ 2. wczytać nowy program do kompa, który ignoruje błąd immo.
-
Jeżeli nie te, to jakie do kratek, tak by ładnie wyglądały, całe się chwały w kratkę, /wysokość max 17 mm/ i wypełniały kratkę na prawie całej długości, a i miały max 8 -12 led.
-
Witam! Czy ktoś montował te lampy: http://moto.allegro.pl/reflektory-nowe-audi-a4-b5-1999-dayline-chrom-wwa-i1785863564.html Proszę o opinię, bo nie chcę montować dodatkowych świateł w kratkach. Pozdrawiam
-
Ja mam na kanale 49 rano temperaturę 30 oC, temperatura w garażu ok. 10 oC.
-
Dziękuję za odpowiedzi, informacje. Usterka usunięta u mechanika od pomp. Pozdrawiam!
-
Witam! Pewnie już naprawiłeś. Ja mam ten sam wyciek, co z tym zrobić?
-
[ALL B5] Problem z głośnością radia Chorus - podgrzewanie "procka"
nuszek odpowiedział(a) na pre_pl temat w Audi A4 B5
Jak ktoś potrzebuję, mogę podać telefon do warsztatu, który wymienia procesor /można sobie nawet własny kod ustalić np. 1234/. Można wysłać radio pocztą. Cena jak ja robiłem była przystępna. Pozdrawiam! -
kupowanie termostatu na allegro to szalenstwo Ja kupiłem dwa lata temu oryginalny w serwisie /jakieś 100zł/ , rok było ok, a tegorocznej zimy znowu się zacina /nie domyka się a przez to często temperatura spada poniżej 80/, teraz założę ten z alegro zobaczymy?
-
Pamiętajcie, że przy wymianie termostatu trzeba tez wymienić oring, a te termostaty sprzedawane na alegro nie mają go w komplecie. Oryginalny oring pod termostat w serwisie Audi kosztuje 4,80 złociszy. Pozdrawiam!
-
No i stało się, zamiast ropy wlano benzynę, /nie będę opisywał szczegółów, ale jak ktoś dwa razy nie sprawdzi to tak się dzieje/ cale 40 litrów benzyny do ok. 10 ropy która była w baku. Ujechałem jakieś 2 km i stop, żadnych szarpań itp. po prostu zgasł, dwa razy zakręciłem i nic, powąchałem korek wlewu i wszystko było jasne. Dobry Chłopak z Peugeot 305, podciągnął mnie do garażu. Umówiłem się z mechanikiem i dzisiaj rano: 1. Zaciągnąć auto na kanał, 2. Zdemontować przewód zasilający pod samochodem w okolicy baku, przedłużyć wężykiem i zlać paliwo. 3. Odkręcić przewód powietrza od kolektora ssącego, gdyż przeszkadza przy demontażu filtra paliwa, a i tak się przyda do rozruchu, 4. Zdemontować filtr paliwa /przy okazji można wymienić/ - wyczyścić i zalać olejem napędowym, 5. Zakręcić z powrotem filtr paliwa, 6. Gdy już całe paliwo zleci z baku, połączyć przewód zasilający i wlać olej napędowy do baku, 7. Do zdemontowanego powietrznego przewodu ssącego od kolektora rozpylać samostart, jednocześnie kręcić rozrusznikiem, Załapuje od razu, po 15 sekundach silnik pracuje samodzielnie a po ok. minucie jest ok. Piszę ku przestrodze, jak nie w tym dziale, to proszę przenieść – pozdrawiam. 8. Zamontować przewód powietrza ssącego.
-
[A4 B5] 1,9 TDI 110km 96r.automat,dziwne drgania w kabinie, co to może być?
nuszek odpowiedział(a) na czeslaw555 temat w Audi
Według mnie drgania przy traktorze to normalka i zależą od bardzo wielu czynników. Wiadomo nowe silniki wyposażone w wiele usprawnień sprawują się ja by ich nie było, ale gdy mówimy o rocznikach starszych, to niestety tak jak u mnie są wyczuwane drgania na postoju szczególnie jak jest zimny, a i czasami w czasie jazdy w zależności od obciążenia i prędkości. Drgania zależą od: 1. Budowy silnika, /w układzie V czy zwykły/, ilości cylindrów, 2. Stanu poduszek, 3. Nierównomierności podawania dawki do poszczególnych wtrysków przez pompę, 4. Nierównomierności poszczególnych wtrysków, złe rozpylanie, 5. Nierównomierny stopień sprężania w poszczególnych cylindrach, 6. Stan koła dwumasowego, 7. Regulacja silnika /VAG się kłania/, 8. Stanu układu wydechowego, 9. I wiele innych. ps. można uzupełniać listę! -
Kup GPS i porównaj, albo pożycz!