
sertozul
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
22 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O sertozul

Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Nowy warsztat we Wrocławiu Automotive Craft Paczkowska 26/3 50-503 Wrocław 795549508 Naprawy bieżące, oleje filtry, hamulce, zawieszenia itd Regeneracja alternatory, rozruszniki, zaciski Piaskowanie, szkiełkowanie Retro mechanika Wkrótce pełna diagnostyka. Zapraszam
-
Mam ten sam problem dodam ze mój afn ma 351 000 najechane jakieś 70 do tylu mechanik twierdził ze olej w skrzyni jest dobry i nie trzeba tam nic robić, sprzęgło podobno jest od fabryki i łapie bardzo wysoko,jak w temacie 1 i R złe wchodzą na postoju. Jak już się jedzie to wszystko ładnie pracuje i przy przyspieszaniu i przy redukcji hamowaniu biegami etc. może to oznaczać zużycie oleju lub elementów skrzyni biegów, czy tylko jest to po prostu końcówka sprzęgła?
-
Bugatti to nie jest ale fiat też nie :> 15 lat temu był lans :> czyli twardsze sprężynki są od razu obniżające. Zwykłe kto robi dobre? bo jak w focie sprawdzałem to tylko kagery mieli...
-
Witam mam pytanko co do mocnych sprężynek na tył Od początku w moich rękach samochodu tył siedział nisko i generalnie nie szczypie się z tym za bardzo jak potrzebuje przewieść jakieś żelastwo z innych aut skrzynie silniki to lecą do bagażnika, na fuchy materiał też nim worze albo przy wyjazdach tez siada się w 4 osoby, bagażnik po dach i jeszcze trumna z deskami. Wychodzę z założenia ze auto w 1 kolejności ma służyć, tylko żeby służyło tak dalej trzeba by sprężynki wstawić nowe i to jakieś mocne najlepiej Oczywiście nie jest to quattro nad czym ubolewam zwłaszcza teraz. Ktoś jeszcze wozi cegły samochodem klasy wyższej i się orientuje jakie sprężynki będą dla mnie najlepsze? byle go nie przesztywnić i tył nie latał jak w furmance bez ładunku
-
czyli potwierdza się im dalej tym większy badziew. niedługo tylko logo OOOO będzie miało coś wspólnego z audi
-
w których silnikach są plastikowe pokrywy? wiem ze w tych najmocniejszych na pompo wtryskach awx i avf bodajże. w których jeszcze dawali to dziadostwo?bo nowe kosztują kolo 5 stów podobno a stare wszystkie są kriwe i ciekną. da się w ogóle kupić jakiś silnik na pompo wtrysku który ma jeszcze normalna metalowa pokrywę?
-
Tak trzeba będzie zrobić
-
Właśnie o to chodzi jeżeli ten AEL jest w takiej technologii jak 1Z to za dużo się z niego nie wyciągnie mimo pojemności
-
Przy kolizji w silniku mogły się wtryskiwacze uszkodzić, turbina raczej nie ale mogło coś wpaść zanim się zatrzymała.
-
Orientuje się ktoś jak sterowany jest doładowanie silniku 2.5 AEL czy jest to dalej nadciśnienie jak w 1Z? czy już coś jak przy AFN? dodam ze jest to ta wersja 140 konna. Chciałem się zorientować czy jest to rozwojowa jednostka pod kontem modów? a dodatkowe i może nawet istotniejsze pytanie to:D Czy słyszał ktoś o próbach wsadzenia tego motoru do B5 Q? Czy to w ogóle wejdzie na długość? Spasuje się z jakaś dieslowska skrzynia pod Q? u znajomych na warsztacie narodziła się taki pomysł po paru piwach tylko nie wiadomo czy możliwy i czy opłacalny pod kontem możliwej do uzyskania mocy czy z mniejszego AFN w dobrym stanie nie idzie uzyskać podobnych parametrów.
-
temat jak temat ja jeszcze nigdy do mojego afna nie wlałem żadnych ulepszaczy wydaje mi się ze potrzebna są jak calgon do pralek:D
-
W kwestii koła zamachowego najlepiej zadzwonić do ASO i po numerze vin będą wiedzieć czy jest 2 mas czy nie, od razu dla śmiechu można się spytać ile kosztuje u nich kompletna wymiana sprzęgła:D
-
Ja już nie pamiętam jakich kluczy używałem żeby wyjąc turbinę ale na pewno nie było to nic wykwintnego tzw klucze płasko oczkowe i nasadki może z Cardanem. ale na pewno nie demontowałem kolektora, tylko ze nakrętki były w większości w takim stanie ze pokusiłem się o ich wymianę na nowe przy zmianie turbiny, za które to nakrętki musiałem zostawić odpowiadaniom sumę w aso:D
-
Witam Orientuje się ktoś może w jakich przedziałach przebiegu mniej więcej mieści się żywotność 2masy i sprzęgła w AFNie? wiadomo że każdy jeździ inaczej i przedział na pewno jest duży, ja mam na stukane już 340 tyś dodatkowych drgań ani poślizgów na sprzęgle niema ale pedał już łapie bardzo wysoko.
-
[ALL B5] Xenony w reflektorach zespolonych po II lifcie - montaż żarówek i przetwornic
sertozul odpowiedział(a) na endriuu temat w Audi A4 B5
mam na myśli soczewkę jej mocowanie, odbłyśnik i mocowanie żarnika