Skocz do zawartości

TSX666

Pasjonat
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O TSX666

Informacje

  • Imię
    TSX
  • Miasto
    PL

Auto

  • Model
    S4 B6
  • Nadwozie
    Cabriolet
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    4.2 V8
  • Kod silnika
    BBK
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia TSX666

0

Reputacja

  1. Wszystkiego Najlepszego !!!!! Kończ fure... dużo pytań po tym będzie
  2. To i ja się dorzucę: parę tygodni temu rozwaliłem swój przód S4 o śnieg. Podczas montażu nowego wyszła ciekawostka odnośnie zderzaka i belki. Jakiś czas temu pisałem o różnicy między belkami S4 a normalną/s-line przy okazji pytania o montaż pdc: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=141438.msg1695124#msg1695124 w międzyczasie również kolega Virus01 pytał o tę różnicę. No więc wyjaśniam skąd było (u mnie) zamieszanie. Pierwszy zderzak (przód S4 - ten aktualnie uszkodzony) - zakupiłem z powypadkowej S4 sprowadzonej z USA. Zderzak kupiłem w komplecie tj. z belką, instalacją i kratami. Wszystko idealnie podpasowało. Drugi zderzak kupiłem goły tzw. skorupkę. Podczas montażu należało przełożyć belkę z rozwalonego do nowego i tu pojawił się problem: belka z pierwszego za cholerę nie pasowała to nowej skorupki. Belka do zderzaka S4 USA: numer: Belka do zderzaka S4 EU: numer: Tyle z mojej strony.
  3. Pytałem wcześniej ale niestety sprawa wciąż jest aktualna: Poszukuje czujników PDC (komplet 8szt.) do bodykitu S4. Bart-S potwierdził konieczność stosowania czujników ze złączem pod kątem 45st. Wychodzi na to iż powinny to być: 4B0 919 275B Z uwagi na to iż są praktycznie nie dostępne na Alledrogo ( widziałem max 4 w cenie 110PLN) Szukam odpowiedników wydaje się że mogą być takie: 7H0 919 275 D Czy ktokolwiek może potwierdzić możliwość zastosowania ? Może jakieś inne zamienniki ?
  4. OK dzięki... jestem w kropce. Podłączenie sprawdzałem kilkakrotnie - więc zarówno 65 jak i 70 są podpięte odpowiednio, Sprawdzę piny 41 i 42 na sterowniku (faktycznie wygląda jakby tam było zwarcie) może coś uszkodziłem, Czy efekt delikatnego świecenia kontrolki wyłączenia AirBag ( przy załączonym włączniku w schowku) jest "normalny" ?
  5. 8E0959655J Airbag 8.4EP kodowanie: 11602 Błąd: 1217 Zapalnik poduszki powietrznej bocznej lewej - N199 stała wartość na wyjściu lub zwarcie do plusa drugi się nie pojawił.[br]Dopisany: 03 Listopad 2010, 22:15_________________________________________________Bart, chyba to jest odpowiedz - w sumie dokładnie tak jak pisałeś: Wydaje się że muszę przepiąć pin 70 ze sterownika do pinu 4 kontrolki i wypiąć mostkowanie z przewodem 65 ze sterownika które należy podłączyć na pin 7 kontrolki i 6 pin kostki "17-Pin Connector, orange (T17f)". Wg Ciebie ok ?
  6. Bart, wracam do wątku bo spotkałem dziwny objaw, mam B6 z grudnia 2004 -ostatnia wypuszczona seria przed liftem do B7 podłączyłem się jak na schemacie ( piny 65 i 70) przy czym 65 mostkowałem (czarny przewód) a 70 dorobiłem do wtyczki. kodowanie jak podałeś - zadziałało. Efekt mam taki że: wyłączenie poduchy w schowku powoduje zapalenie kontrolki, włączenie - kontrolka gaśnie, chociaż niezupełnie - widać pomarańczową poświatę - jakby lekko ale nadal świeciła, niestety na zegarach wciąż świeci się kontrolka AirBag - VAG zgłasza : zwarcie lewej poduszki do plusa i lewego zapłonnika do masy. Spotkałeś się z tym ?
  7. Dorzucę swoje 3 grosze do tego wątku - nie widziałem na poprzednich 33 stronach informacji więc się podzielę: Jakiś czas (ze 3 miesiące) temu zainstalowałem w swojej B6 RNS-E wraz z modułem Q (wszystko zakupione od Czakiego), okablowanie do podłączenia nabyłem w NaviService. Rozbudowałem następnie instalacje o Bose i zapałałem chęcią podłączenia Audi Music Interface. Standardowo moduł bluetooth (o ile nie fabryczny) montowany jest za schowkiem pasażera, w moim schowku (lodówka i miejsce na zmieniarkę/AMI) moduł ładnie się wpasował właśnie w miejsce przewidziane na zmieniacz CD. W związki z zakupem AMI przygotowałem się do przełożenia modułu Q w miejsce fabrycznej instalacji czyli pod fotel pasażera. Zakupiłem plastikową puszkę, przygotowałem wszystko - i zonk.... Po zdjęciu fotela, plastików i odgięciu podłogi okazało się gąbkowa wytłoczka wykładziny jest idealnie dopasowana do kształtu podłogi - czyli uniemożliwia założenie puszki z modułem. Troszkę się zapieniłem - ale po chwili okazało się iż fabryka o ile wariant samochodu nie przewiduje oryginalnej instalacji bluetooth stosuje wytłoczkę podłogi z zatopionym kawałkiem styropianu ( w kształcie puszki pod moduł) w piance wykładziny. Ostatecznie wystarczyło wyrwać (delikatnie!) styropian i zamocować puszkę w przewidzianym miejscu - działa, pasuje i mam miejsce pod AMI. Mam nadzieję że ta informacja przyda się tym którzy chcą umieścić moduł w fabrycznym miejscu.
  8. Dzieki. Znaczy ze mam 10 sztuk ze zlaczem 90 stopni na zbyciu.
  9. Panowie, jakie czujniki do instalacji PDC (przód i tył) podpasują do S4 body kit ? Mam 10 szt. ale ze złączem pod kątem 90o doczytałem iż jest problem i ponoć trzeba docinać wewnętrzne elementy zderzaka ? Jakie były instalowane fabrycznie (kąt złączki 45o) ?
  10. Nie mogłem się powstrzymać ..... co by nie napisać. Autko petarda.... lista modów zabiła mnie gdzieś pośrodku.... teraz to już dewiacja... może to gdzieś leczą ????? Genialne !!!! A tak przy okazji: wiesz może (na pewno) które silniczki szyb obsługują składnie lusterek ( "B" na pewno nie) F, H ???
  11. Panowie, czy silniczki 801F/H i 802F/H obsługują funkcje składanych (fotochromowych) lusterek ?
  12. Panowie, to jak to jest? Bo faktycznie "przesąd" funkcjonuje - a i u mnie zagościł Znaczy wybuchną (lub też mogą) przy normalnym wpinaniu/wypinaniu przy podłączonym aku czy też nie ? Bo jeżeli chodzi o błąd to rozumiem że tyle - skasować i po bólu ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...