-
Postów
418 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O paweu1

Informacje
-
Imię
Paweł
-
Miasto
RLE
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1999
-
Silnik
1.2 TFSI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Po odpaleniu jeszcze przez chwilę grzeją świece żarowe i alternator jest mocno obciążony dlatego jest niższe napięcie Pasek może piszczeć przez wyrobiony napinacz (krzywą rolkę). Sprawdź czy rolka napinacza stoi prosto w osi z rolką alternatora i kołem pasowym wału
-
Pokaż loga dynamicznego i statycznego z grupy 004
-
Sprawdź filtr powietrza i umyj przepływkę
-
1.9 TDI AFN - Prośba o analizę logów statycznych i dynamicznych problem z pracą silnika
paweu1 odpowiedział(a) na TDI007 temat w Audi A4 B5
Ustaw statyczny kąt wtrysku w okolice 55 Zwiększ dawkę paliwa na około 3,2 - 3,6 mg Zrób log 004 dynamiczny -
Wygląda w porządku. Zrób logi tylko dla grupy 011
-
Nie trzeba zdejmować zawleczki, należy wykręcić szpilkę gruszki z tej sztangi która jest zabezpieczona zawleczką
-
Jaka dawka paliwa na jałowych? Powinna być w okolicy 3,2 - 4 Kat trochę za wczesny, powinien być w okolicy 49-54
-
W AFNie bez problemu da się wymienić gruchę, Patrząc na zdjęcia AJM, to według mnie da się to zrobić. Wyjmij obudowę filtra powietrza, rurę od turbo do filtra, będziesz miał więcej miejsca. Co do regulacji, jeśli masz kabel i vcds bez problemu wyregulujesz sztangę. Najpierw ustaw na stary znak, jazda z laptopem, a później regulacja
-
Podłącz komputer i sprawdź wskazanie czujnika temperatury, albo sprawdź oporność miernikiem, albo wymień czujnik 30 zł
-
Cześć, naprawa luźnej klamki, patent nr 2 Kolega dreamweb założył już taki taki temat, gdzie opisał sposób wymiany sprężynki. Ale nie rozwiązuje to do końca problemu jeśli trzpień na którym jest sprężynka jest wytarty lub jego część jest złamana. Mój patent polega na wykorzystaniu części z lewej tylnej klamki. Zaczynamy: kupujemy tylną lewą klamkę, rozbieramy mechanizm, wyjmujemy sworzeń na którym jest sprężynka, wygląda to tak: (na zdjęciu jest tylna prawa klamka, lewą klamkę zniszczyłem przy pierwszej próbie rozbiórki, została z niej tylko sprężynka, którą później wykorzystam) Trzeba to robić delikatnie, bo łatwo złamać ramie z oczkiem na linkę demontujemy klamkę z naszego bolidu, u mnie sprężynka była ułamana, połówka sworznia ułamana, kiedyś prowizorycznie naprawiona. Mimo "naprawy" klamka była luźna Sprężynki: lewa, prawa. Nie da się wykorzystać sprężynki z prawej klamki ponieważ jest nawinięta w przeciwną stronę Wkładamy nowy sworzeń i sprężynkę do naszej klamki. Można delikatnie nasmarować mechanizm. Składamy wszystko do "kupy" i cieszymy się napiętą klamką. Ciężko się przyzwyczaić, że może być tak sztywna Powodzenia. Ceny tylnych klamek na allegro mogą drastycznie wzrosnąć
-
Napinacz paska nie jest zapieczony? Załóż klucz na napinacz i sprawdź czy się rusza. Sprawdź sprzęgiełko na alternatorze
-
Może masz uszkodzony klin na kole pasowym na wale i dlatego kąt wtrysku pływa. Obserwuj codziennie czy przy tej samej temperaturze silnika, kąt jest inny
-
Kompresor nie jest przykręcony bezpośrednio do bloku, tylko poprzez podstawę kompresowa
-
Średnica 3,2 mm, kup 2 m powinno wystarczyć