Skocz do zawartości

kangooros

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kangooros

Osiągnięcia kangooros

0

Reputacja

  1. Mówisz, że jeszcze tragedii nie ma? Zmartwiła mnie ta grubsza średnica tarczy przy wewnętrznej stronie i nierównomiernie zużyty klocek w porównaniu do trzech pozostałych. A jak z tarczami? trzeba będzie je wymienić skoro od strony pasażera jest nierówno zjechana oczywiście w momencie wymiany klocków? Jedyne co drażni to ta żółta kontrolka ( i skąd teraz będe wiedział ile jest na minusie ;P ).
  2. Witam, jakieś 2 dni temu zapaliła mi się kontrolka zużytych klocków chodzi oczywiście o PRZÓD (przejechałem po dziurze i się zapaliła, na postoju zgasła i potem przy zjeździe z krawężnika znów się zapaliła i świeci do dziś), niedawno zmieniałem koła i nie zwróciłem uwagi ale dziś się przeraziłem, strona pasażera (zewnętrzna) ( zdjęcia: oraz (strona wewnętrzna): ). A tak wygląda tarcza i klocek od strony kierowcy: Dodam, że tarcza (na pierwszym zdjęciu) jest nie równo zużyta przy osi wewnętrznej (stąd moje pytanie czy należałoby też wymienić tarcze na nowe czy wystarczy same klocki?) Zakładam, że mam tarcze 288 wentylowane (PRZÓD), jeśli musiałbym zakupić komplet co myślicie o tym: http://moto.allegro.pl/ate-tarcze-hamulcowe-klocki-passat-audi-a6-a4-i1916329593.html Pozdrawiam, Michał[br]Dopisany: 04 Grudzień 2011, 01:09_________________________________________________jestem także otwarty na inne sugestie zestawów bądź samych klocków, i jeszcze jedno jak to możliwe, że czujniki mają klocki wewnętrzne (mój wew. jest nawet ok) a zapaliła się kontrolna o zużyciu klocka?
  3. Przepraszam nie zauważyłem, że dotyczy to tylko wymienionych przez Ciebie modeli. W odnośnie wymiany filtra dla AVG nie znalazłem informacji. Jeśli jednak ktoś byłby w stanie coś o AVG powiedzieć albo przenieść wątek w dobre miejsce byłoby super.
  4. Witam, kupiłem filtr paliwowy FILTRON PP850, wewnątrz jest gwint a dookoła porobione są okrągłe otwory w dwóch, na przeciw siebie, z nich zamocowany jest jakiś plastik który przechodzi przez środek filtru a wewnątrz ma gumową uszczelkę (pewnie nie zadawałbym tego pytania gdybym już miał odkręcony stary filtr) i nie wiem czy ten plastik się wyjmuje z filtra czy zostawia i wkręca razem z nim. Z waszych opisów wynika że należy zdjąć wężyki i zamienić filtry. Filtr nie zawiera tej nowej kopułki do której dochodzą wężyki więc chce zamontować starą i wydaje mi się że należy jedynie poluzować opaskę trzymająca filtr i wykręcić go w lewą stronę bez ruszania wężyków. jeśli się mylę proszę o z prostowanie. FOTO: http://s1.zmniejszacz.pl/104/20111007304__385845.jpg
  5. Witam, dziś montuje zregenerowane już wycieraczki w B5, jedno mnie zastanawia dlaczego przy włączeniu najpierw idą wycieraczki z 3cm w dół a później dopiero wykonują poprawny ruch w górę. Czy może wystarczy w innym położeniu dokręcić śrubę która trzyma mechanizm na silniczku czy to jakiś inny "większy" problem?? Pzdr.[br]Dopisany: 09 Sierpień 2011, 14:27_________________________________________________Problem rozwiązany:), należało przestawić na trzpieniu silniczka. ps. nie szukajcie tych malutnich oringów/ uszczelek na trzpień wycieraczki w serwisach, mają je tylko w kpl. z ramionami mechanizmu ok 400zł ;P
  6. W takim razie czekam na pozytywne zakończenie Twojej naprawy, ja jadę jeszcze sprawdzić elektrykę do audi we wrocku i liczę, że chłopaki z serwisu powiedzą mi co jest grane:/ jeśli nie, zabieram się sam za naprawianie sprężarki choć tego "syfu" dobrze byłoby się pozbyć a nie bardzo chyba "samemu" jest jak? a obawiam się że nawet gdybym uratował sprężarka może znów się zapchać tym syfem:/
  7. Witam, Audi a4 Avant 1.9 TDI 110KM, '99 grudzień po lifcie, auto kupione ~0.5 roku temu, dziś byłem w zakładzie który konkretnie zajmuje sie klimatyzacją, bo dwa poprzednie które tylko napełniały nie raczyły nawet zajrzeć do zaworu rozprężnego. I to właśnie dziś 3-ci zakład wyjął mi ten zawór i okazało się, że jest cały zasmarowany/zapchany jakby mułem (objawy auto wywiewa na LO 21st C czyli można podzieć że klima nie chłodzi). Przedmuchali go ale to nic nie dało. Dodam że po ponownym napełnieniu na rurce ciepłej zaraz za zaworem zrobił się szron a na zimnej rurce była temepatura zblizona do zewnętrznej. Fachować powiedział, że jeśli jest muł na zaworze tzn, że cały osuszacz i skraplacz też muszą być nim zapchane a żywot sprężarki to kwestia niedługiego czasu:/ Dodam, że oprócz muły były może z 3 opiłki metalu na zaworze rozprężnym. Zaproponowano mi płukanie układu ale wraz z wymianą sprężarki na regenerowaną (1 rok gwarancji) wymiane osuszacza i skraplacza (sprężarka 700zł, płukanie 500zł + ...) całośc miałaby wynieść 1500-1800zł. Czy jest szansa aby uchrocić się przed takimi kosztami, oczyścić samemu wymienić pojedyncze tańsze elementy czy jeśli układ jest tak zabity to nic innego nie pozostaje jak rada fachowca = wymiana + płukanie = 1500-1800 zł ?? Widziałem fotostory kolegi jak naprawić kompresor ale nie wiem czy u mnie to coś by pomogło jeśli tak to czy na napełnionym układzie można to zrobić czy trzeba najpierw spuścić gaz? Bede wdzięczny za każdą dobrą rade... Pozdrawiam, Załamany ;(
  8. Właśnie sprawdziłem błędy na klimatroniku, na 1C miałem następujące błędy: 5.1 - czujnik temp zewnętrznej otoczenia, przód, ciągła przerwa (G17)--> 5.3 czujnik temp zewnętrznej otoczenia, przód, CZASEM przerwa 13.7 - Klapa nogi/odszraniacz, czasem blokowane 15.7 - klapa powietrza czasem blokowana 18.3 - Napięcie dmuchawy świeżego powietrza, sporadyczne Teraz jest pytanie co tak na prawdę to oznacza? co należałoby wymienić albo sprawdzić/naprawić. Dodam, że dziś byłem napełniać klimatyzację pierwszy raz bo niedawno kupiłem auto, czynnik był tylko trochę dobili i obniżono ciśnienie, bo podobno było dosyć wysokie (nie pamiętam wartości). Jednak wąż od klimy nie jest zimny tylko identycznie chłodny jak drugi. Włożył mi fachowiec od klimatyzacji termometr w środkowe nawiewy i wyszło 20,5 st przy nastawieniu klimatyzacji na min (LO). Nie wiem czy silniczki parowników które mi zasugerowane nie działają czy może zawór rozprężny (jeśli mylę pojęcia to przepraszam)?? Proszę o sugestie co może być nie tak i jak to naprawić Dziś 13.05 znalazłem koło wlewu płynu do wspomagania łączniki kilku czujników i był też tam od czujnika temp zewnętrznej (G17)i teraz zamiast błędu 5.1 jest 5.3 a na kanale 59C zamiast -49 st C jest 13 st C. Jednak mimo to klima nie chłodzi tak jak powinna a i pokazał się jeszcze błąd 15.7 (klapa powietrza czasem blokowana)
  9. Witam, co prawda nie mam AJM tylko AVG ale mam nadzieję, że i tak mi poradzicie co zrobić. Spalanie w mieście do 7.2-7.5l, wymieniłem termostat bo dochodził do 70stopni jedynie, wymieniłem filtr powietrza, paliwa, zmieniłem filtr i olej, przeczyściłem turbine po tym wszystkim pojechałem w trasę ok. 1000km autostradami (130-150km/h) auto nieobciążone spaliło mi 6.8 litra i wziął mi 0.7l oleju (turbine czyściłem z 2tyg wcześniej) przestraszyłem się że cieknie mi olej, dolałem 0.7l i na następny dzień zrobiłem tę samą trasę z powrotem, tym razem nie wziął ani grama oleju i auto z pełnym obciążeniem spaliło 6.5l Nie dość że pali za dużo to jeszcze ta "magia" z olejem:/ Ktoś miał może podobne objawy? Reasumując: 1. co się stało z olejem? 2. jak zmniejszysz spalanie- co może wymagać wymiany/regulacji (dodam że kąt wyprzedzenia wtrysku mam 25 st a powinno być 52st -ale czy to ma aż taki duży wpływ na spalanie)?
  10. Może nie wyglada to identycznie jak na zdjęciu ale już wiem o co chodzi:) w sb zaczne działaś (choć już obawiam się o to żeby nie połamać tych plastików przy rurkach z góry). Dam znać jak mi poszło i narazie dziękuje.
  11. Witam, na forum jest jak wymienić filt paliwa ale ja mam jakiś "nietypowy":/ Dziś kupiłem ten filtr, w aucie widziałem że na filtrze jest taka jakby "kopułka" do której dochodzą wszystkie przewody z paliwem i obok tych przewodów na tej "kopułce" jest śruba chyba M6x10. Filtr paliwa ma identyczny gwint jak filtry oleju czyli na środku. Pytanie jest następujące: czy muszę odkręcać tą śrubę M6 która jest z góry "na kopułce" czy poprostu odkręcić śrubę trzymającą filtr i obrkęcić go dookoła jednocześnie wykrecajac z uchwytu? Jeśli ktoś miał taki rodzaj mocowania filtru i wie jak go wymienić proszę o podpowiedź :> Pozdrawiam [mod]Nie ten dział brak prefixu - poprawione ale kolejne wątki polecą do kosza[/mod]
  12. ktoś cię wprowadził w błąd, albo nie wiesz co piszesz Taka inforację znalazłem na forum stąd te dane. wydaje mi sie że mam climatronik po II lifcie bo mam 87 kanałów. Ale jeśli nawet jest tak jak mówicie to olej osiaga 90% a płyn chłodnicy 70-75stopnii to chyba nie jest dobry obiaw? w takim razie jak odnieść się do takich wyników?
  13. Witam, dzis sprawdziłem na klimatroniku kanał 49 (duży obieg) i 51(mały obieg). kanał 49: rozpoczęło się od 30 stopni i rosno powoli do 70-75 stopnii kanał 51: rozpoczęło się od 15 stopnii i dosyć szybko urozło do 90 stopnii. Oba kanały zrównały się ok 60 stopnii i potem mały obieg(51kanał) urusł do 90st i tak pozostał a duży obieg (49kanał) doszedł maksymalnie do 75st i tyle samo miałem na zegarach wewnątrz auta. Dodam że po tych mrozach dolałem płynu do chłodnicy i po jakiś 2tyg dosyć sporo go ubyło. Zauważyłem mokrą plame na bloku silnika pod trójnikiem od węża którym dostarczana jest ciesz chłodząca. Wąż (gruby)przy korpusie silnika był b. ciepły, natomiast ten sam wąż przy chłodnicy był chłodny. Natomiast wąż (chudy) wychodzący ze spodu zbiornika wyrównawczego był cały czas chłodny. Ktoś już miał takie obiawy i znalazł ich przyczynę? Nie wiem co jest nie tak:/ dodam że wyświetla mi na climatroniku na 1 kanale bład: 05.1 Wartość dostarczana przez uszkodzony czujnik temperatury.
  14. kolego ja proponuje rozgrzać silnik do temp. pracy 90 i rozruszać kierownice. Jeżeli to nie pomoże to suszara może już niedomagać. Jest zima ale to nie zawsze oznacza ze trzeba prezentować PSJ. Jeżeli np na 3 biegu przeciągniesz do 4000rpm to powinno zapobiegać zastaniu się kierownic. pozdr [br]Dopisany: 15 Luty 2010, 08:27_________________________________________________ Tak intercooler można a nawet należy czyścić. Z reguły jest on w środku zawalony mazią olejową. Zapchany IC nie przepuszcza pełnej ilości powietrza i nie chłodzi go tak jak powinien. Choćbym nie wiem jak "piłował" auto temp maksymalnie osiągnie na zegarze 75 stopni (80 może ale więcej na pewno nie). Więc co myślicie wymieniać termostat czy to może już czujnik temp? ps. Ja chyba nie będe czekał do wiosny tylko teraz przeczyszcze turbo, to chyba nie ma większego znaczenia czy na dworze będzie ciepło czy nie. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...