Skocz do zawartości

humptydumpty

Pasjonat
  • Postów

    31
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2

O humptydumpty

Informacje

  • Imię
    X
  • Miasto
    wóz musi latać

Auto

  • Model
    Audi
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2016
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    DETA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Taki urban legend. Wymieniam olej co 60 tyś bez filtrów i mam ponad 150 tyś i aż się przestraszyłem . Jesli auto kupiles przy 112 k to chyba tych wymian miales całą Jedną przy 120k. Przy takim przebiegu tez nie wymienialem filtrów. Jesli przy 180k tez nie bedziesz wymieniał filtrów to oczywiscie twoj wybór, ja zamierzam.
  2. Panowie ( nie ASO) powiedzieli mi 2600 za wymianę olejów z filtrami. Nie za wiele? czy to normalne że nie dają żadnej gwarancji po wykonanej pracy ? twierdzą że ta skrzynia jest awaryjna po 150k km- pytam co konkretnie się miałoby psuć w niej i w odp słyszę że sprzęgło.
  3. Niestety będzie głośno. Poprzednie dwa sezony jeździłem na Pirelli 255 30 - opony idą w oczach i niestety jest głośno ,a Ty widzę że chcesz 265. W tym sezonie wrzuciłem Pirelli 245x35 na felgę 20 9J - jest zdecydowanie ciszej, trochę mniej boisz się o felgę , na wyglądzie nie tracisz
  4. wystarczy że sprężyny zmienisz ... wpisz eibach pro kit audi a4 b9 i samo sie znajdzie
  5. jednostka robi wrażenie. te rotary to chyba z sentymentu ( co jestem w stanie zrozumieć) ale nowe auto mogło dostać nowy wzór
  6. gdzie ta regulacja suba w b9 z bangiem ?
  7. Daj znać jak znajdziesz to też zamówię.
  8. Za mało na nich przejechałem żeby już miało coś stukać... póki co słychać tylko szum opon 255/30, co przy tak szerokim kapciu jest zauważalne i to jest na minus. Napisałeś że powyższy rozmiar jest dedykowany do 20? 225mm przy 9calowej feldze wydaje mi się że to już mega naciąg ale kto wie. Moje mają et 42 i kupiłem dystans 8mm ale po pierwszej przymiarce samych felg już nawet nie próbowałem dokładać dystans bo już jest ok.... może pobawię się z tym na wiosnę bo za chwilę czas wrzucić zimowki.
  9. Aaa i bierz koniecznie grafit do twojego... ja się wahałem nawet czy do mojego nie brać bo mi się bardzo podobała ale nie pasowałaby do niczego...u Ciebie będzie idealnie.
  10. Też się biłem z myślami... zobacz jaka jest różnica w wysokości gumy między 255/30 20 a 245/35 19- to jest 8-9mm. Jak wpadniesz w dziurę to te 9mm w 19tce raczej nic nie pomoże. Sądzę że na tych 19 będziesz musiał tak samo uważać jak na 20 i obie nie nadają się kiepskie drogi. Zostaje kwestia wyglądu i ceny. Nie wiem jak ta felga 19' wyglądałoby na aucie.... 20tka już wiesz: )...
  11. A tak wygląda antracyt 20 cali na Twoim kolorze w A6.
  12. Vvalery zdecydowanie do Twojego koloru antracyt. Czarne pasują do czarnego i tak to u mnie wygląda na 20'
  13. wiec tak : zostawiam auto na P ( czy sam nacisnę P czy też wyłączając zapłon samo się uruchomi - to nie ma znaczenia - auto po wyłączeniu zostaje w pozycji Parking )- co sygnalizuje deska i "P" przy dźwigni zmiany biegów. Wracam, otwieram po dłuższym czasie i świeci się N z komunikatem o możliwości stoczenia się auta. Fizycznie jednak skrzynia jest zablokowana - nie da się przepchnąć auta tak jak można to zrobić na luzie (N) Czyli mówimy o samoczynnym przełączeniu się wskazania P na N.
  14. niestety nie ma już, dlatego robię rozpoznanie czy takie zjawisko występuje u kogoś lub czym może być powodowane ( błędów na desce nie ma)
  15. taką sytuację miałem już, wracam na parking po pracy wsiadam i świeci się N , ale ręczny zaciągnięty ( stwierdziłem że nic się nie dzieje , stoczyć się nie stoczy bo Ręczny zaciągnięty i pewnie zapomniałem o P - teraz juz wiem że zapomnieć nie mogłem) nie ma w tym jakiejś prawidłowości - teraz po kilku godzinach wróciłem do auta i wszystko jest jak należy ( może za krótko stało ; może wykonuję coś ( co ?) źle , a może coś elektroniką ?)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...