Skocz do zawartości

LUKSKYLOKER

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O LUKSKYLOKER

Osiągnięcia LUKSKYLOKER

0

Reputacja

  1. siemka! mały problemik sie pojawił! autko nie startuje z niskich obrotów i wydaje mi się że mam gdzieś zapchany układ wydechowy! i pytania mam, a mianowicie: czy może wycinał ktoś kata z 1.8 turbo bo jest on strasznie blisko silnika i nikt (żaden fachur) go niechce usunać i co z sądą lambdą?? tzn czy można np rozciąć katalizator i wyciągnąć wkład?? sonda nie zwariuje?? albo czy można w zostawić tylko początek katalizatora gdzie jest sonda i zaraz za sondą dospawc rurkę?? i nastepne pytanie: jak można sprawdzić czy jeden z tlumików jest zapchany po czym to poznać!? jest jakaś metoda??
  2. -gdzie w okolicy nysy, opola sa chiperzy (badz tez spece od mocy) ktorzy wogole mogli by go sprawdzic czy z nim wszystko ok, bo mi sie wydaje ze za slaby jak na 150 kucy a nie chce od razu wsadzac chipa! - czy jeżli mam 1.8 t na gazie (sekwencja) chip nie nie robi problemow
  3. witam. więc mam nowy problem bo moja a4 co ostatnio zaczeła protestować! tzn nie chce sie tak fajnie jak dawniej wkręcać w obroty... mija chwila czasu zanim (nawet na biegu jałowym) dojdzie do odcięcia. najbardziej można to zauważyć od niskich obrotów. tzn jak dam w pędzel to mija chwila, auto musi "pomyśleć " zanim zacznie się wkręcać! napewno coś jest nie tak (przecież to nie polonez). aha i do tego dla lepszego obrazu mojej awari powiem ze nie chce topić laka. daje mu gaz do dechy i robie strzał ze sprzęgła a on delikatni obruci kołami i zaczyna sie rozpedzać. przecież mam w nim 150 Koników! dodam ze wszystkie filry wymieniłem (powietrza, paliwa i oleju), olej też no i przy okazji zmieniałem świece! ale świecee raczej wykluczam bo kupywałem pod model z katologu i wziełem najlepsze jakie były dostępne (NGK platinum). zresztą awaria zaczeła sie troche później! paliwa tankuje tylko na sprawdzonym orlenie! prosze o porady! profil uzupełnij
  4. witamy Cię!! badź grzeczny i słuchaj "starszych" kolegów!
  5. ja 2 dni temu czyściłem w 1,8 T i w zasadzie bez problemu! leży ona pomiedzy chłodnicą a zbironiczkiem wyrównawczym (od chłodnicy). powinie być do niej przyłączona gruba gumowa rura. powodzenia
  6. co prawda nie mam jeszcze gazu ale pytałem i te mi polecili! zmieniłem świece do mojego 1,8 t na NGK PLATINUM i nie zauważyłem żeby auto miało jakie kolwiek problemy z odpalaniem czy też przerwy! autko chodzi idealnie! może to coś innego zakłuca CI prace silnika?!
  7. gdzie dokładnie znajduje się filtr paliwa w audi a4 1,8 t? tzn gdzieś przy zbiorniku paliwa czy pod maską? pod maską nie moge go znaleść w którym miejscu?? dzięki
  8. lotos gas odpada!! nie badź glupi! a tak a propo czy koś kiedyś zauważył że auta posiadają intalacje gaZową a olej jest lotos gaS !! troche dziwne! pracuje na stacji paliw i wiem od klientów że po lotosie gaS auta zaczynają podbierać olej! ja polecam castrole magnateci!!
  9. a ja tam podejrzewam że rozrząd sie przestawił! ostatnio bratu zmieniano rozrząd i ma dokładnie takie same drgania! na luzie drga a jak da sie więcej gazu to unikają!
  10. no wsumie fakt! dziś poprostu sprawdze czy jest dochodzi prad do złącza od czujnika! pozdro
  11. pisze coś o brak połączenia?!-chyba no ale można go usunąć i jest "brak błędów" a za chwile znów wskakuje.
  12. mam problem z poprostu termometrem! pewnego dnia znikł mi z wyświetlacza! pojechałem do kolegi auto-elektryka i podpioł go po vaga i pokazywał błąd, za każdym razem gdy go kasowaliśmy on od nowa sie pokazywał więc postanowiłem kupić nowiutki czujnik tem. zewnętrzej! no ale dalej jest dokładnie to samo! komuter pokazuje błąd i usuwamy go a on od nowa wskakuje! czy może ktoś się spotkał z takimś czymś??!! prosze o podpowiedzi!
  13. nie no ja mam nowy i podłączałem go także napewno jest dobrze wpięty! problem musi tkwić gdzie indziej
×
×
  • Dodaj nową pozycję...