
maro0806
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
10 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O maro0806

-
moge pokazać stare graty
-
ah nie tylko program a większe turbo i wtryski 216...
-
mnie nie bedzie za tydzień,koniec urlopu i powrót do niemiec a następnym razem bede dopiero na święta,a na ploacu czekałem przy okazji na kogoś, a w avancie pod maska szaleje 155KM i 350Nm
-
czy ten zlot to był czy nie?bo chyba tylko jakieś 2 bmw i 1 a4 byla? hm następnym razem jakos sie zgadam z wami bo chciał bym poznać was...ale to dopiero na święta Wielkanocne...
-
witam jest na forum użytkownik czarneg a4 z rejestracją zaczynającą sie na GS 48... który byl ostatnio w niiemczech w bergkamen?jeśli tak to pozdrowienia od kolegi który mrugał światłami z busa hi hi
-
zobacz czy zaraz przy przegubie wewnętrznym półoś rusza się góra-dół,jeśli tak to wysoce prawdopodobne że masz przegub wewnętrzny do wymiany-miałem też takie objawy-przy spokojnej jezdzie niby ok a gdy tylko wiecej gazu to dostawsał wibracji,po wymianie przegubu drgania znikneły
-
do swojego audi nie wlałem tylko postanowiłem przetestowac orginalny ceramizer (nie modyfikator oleju) na mamy golfie 3 1.9td i wlałem do silnika i skrzyni biegów,efekt był taki że drugi bieg przy wbijaniu z poczatku zgrzytał to po ok 35km przestał zgrzytać i biegi wchodzą lżej i skrzynia działa ciszej a co do silnika efekt był taki ze szybciej odpala i puszcza mniejszy dymek przy rozruchu wiec do swojego audi chyba też zastosuje
-
tak też zrobiłem i wyskoczył bład kodowania hm mam go na chipie do ok 140km i chciałem to cownąć i wpisałem tak jak wyżej i wtedy sie sypnął[br]Dopisany: 08 Wrzesień 2009, 22:30_________________________________________________sprawa rozwiązana,niemiecki tuner wstawił taki chip że przy wszelkiej ingerencji blokowało sterownik do tego jego program zajechał mi turbine...ale pomógła mi firma Tune Up z gdańska która sprawe z sterownikiem załatwiła w pare chwil-niemcy niech się lepiej chowaja,do tego wymiana na dmóchawke-hybryde a niedługo program do niej...
-
witam mam a4 1996r 1.9 tdi AFN z manetka od tempo. która jest nieaktywna,próbowałem to uruchomić przez VAG ale wyskoczył bład 1044 błąd kodowania sterownika wiec zrobilem tak.zalogowałem sie w sekcji silnk kodem 16167 i w przekodowanie wpisałem 00001 i chyba w ten sposób ''wyłączyłem'' sterownik silnika bo od tego momentu nie moge uruchomić auta a VAGnie łączy się z sterownikiem silnika, ;( nie mam żadnego pomysłu jak to odkręcić,odłączałem aku i sam komputer i nic,ma ktoś jakiś pomysł?za skuteczną podpowiedz stawiam piwo
-
Kodowanie sterowników w Audi A4 B5 (1995-2001)
maro0806 odpowiedział(a) na adadur temat w Audi A4 B5
oczywiscie ze tak robiłem i na minute i na dłużej,ze sterownikiem od ABS czy z zegarami łaczy sie bez problemu a tego od silnika po prostu nie widzi...[br]Dopisany: 06 Wrzesień 2009, 23:04_________________________________________________chyba nikt mi nie pomoże a nie bede jak miał wrócić do domku bo jestem w niemczech hi hi musze sie rozejrzec chyba za całym sterownikiem -
Kodowanie sterowników w Audi A4 B5 (1995-2001)
maro0806 odpowiedział(a) na adadur temat w Audi A4 B5
witam kolegów,mam założony tempomat i fabrycznie podłączony ale nie działal wiec chciałem go zakodować,zrobiłem ściśle według instrukcji i nic tyle ze wskoczył blad 1044 złe kodowanie,wie zrobilem tak; ale nie zmianicie kodow wczesniej sie nie logujac STG 01 (Motorelektronik) auswählen STG Login -> Funktion 11 GRA-Aktivierungscode: 11463 GRA-Deaktivierungscode: 16167 audi a4 00001 audi a6 00002; tylr żę zamiast 00001 to dałem 00002 i klop nawet go odpalić nie idzie a vag nie łaczy sie ze sterownikiem ;( co zrobic?prosze o pomoc[br]Dopisany: 06 Wrzesień 2009, 15:14_________________________________________________tak mi sie zdaje ze logujac sie kodem 16167 wyłaczylem sterownik,hm i teraz komp nie łaczy sie z sterownikiem a auto umarło ;( co moge zrobic aby je reanimowac? -
mi osobiście najlepiej jeżdziło sie na NAVIGON 5110 dokładne mapy miała na europe(na polske troszke słabiej) fukcje TMC przez RDS i bardzo szybko liczyła trase i asystenta pasa ruchu a najwiekszym plusem było to że potrafiła dokładnie wyliczyć czas przybycia gdzie garmin na trasie ok150km miał 15 minut a becker nawet do 25minut rozbiegu a tom tom raz na autostradzie przy 150km/h kazał mi zawrócic
-
mi czsto wyskakiwal bład ABS i mechanior też stwierdził że czujka do wymiany,hm dokładnie wyczyściłem impulsator,a było tam troche bródu i problem zniknął a VAG też sobie kupiłem i teraz zaden "mechanik"od wymiany a nie naprawy nie jest potrzebny
-
hallo koledzy ja czsowo mieszkam sobie w bergkamen ok 20km od dortmundu wiec jak by cos całkiem nie daleko by było to bardzo chetnie chociaż NL też brzmią kuszaco...
-
witam kolegow,szczesliwych posiadaczy najlepszych aut 0000,hm jak bede a słupsku to pisze sie na spocik,bo teraz jak przystało na mężczyzne zarabiam za zachodnia granica na moja piekna kobiete-A4 mam pytanie czy nadal to jest pod ratuszem?w środe o 19?jesli tak to hm popatrze sobie przez neta....