Skocz do zawartości

arekopl

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O arekopl

Osiągnięcia arekopl

0

Reputacja

  1. Cześć, mam to samo identyczne objawy, objeździłem 8 mechaników i nikt nie wie co to może być...Poduchy niby ok., ostatnio prostowali mi rurę wydech, bo byla skrzywiona i na chwilę jakby pomogło, ale za jakiś czas problem wrócił, ale nie na budzie czuć, a na silniku a dokładniej po rozgrzaniu silnika. jak zimny motor na klimie to samochód jak pszczółeczka, jak zagrzeje się do 90 st. i włączy klimę to wibruje jak maty masujące z Kauflandu:). Może ktoś nam pomoże?? Dodam że dawki podobno mam dobrze ustawione
  2. Witam, u mnie również była jazda po tarce w tym samym przedziale prędkości. Niestety musiałem wymienić sprzęgło hydrokinetyczne i teraz śmiga nie do poznania, Kosztowało mnie to 1450 zł wraz z wymianą klocków hamulcowych, 9 litrów oleju do skrzyni i regenerowane sprzęgło hydrokinet. z półroczną gwarancją. Pozdrawiam
  3. Witam, Mam pytanie odnośnie mojej niuni.. ostatnio zauważyłem że podczas jazdy ok. 80- 90km/h gdy skrzynia zmieni bieg z 3 na 4 i przy spadku obrotów do 1500 dodając lekko gazu na 1800 w samochodzie występują dziwne drgania (jakby jazda po bruku 2-3 sekundy lub w manualu za wysoki bieg na tyle obrotów) powyżej 2000 obr. ustają, lecz gdy wcisnę gas dynamiczniej przy zmianie tych samych biegów owa sytuacja nie pojawia się. I tu moje pytanie czy jest to wina skrzyni czy może czegoś innego. Ogólnie skrzynia zmienia biegi bardzo płynnie nie mam żadnych szarpnięć, olej i filtr był wymieniany 11000km temu. kat wtysku sprawdzony i ustawiony wczoraj razem z wymianą przepływki i N75. Jeszcze wracając do drgań gdy ustawiam przekładnię w pozycji "D" i trzymam dłuższy czas na hamulcu po 6-7 sek. znów samochód dostaje drgań i podczas ruszania one ustępują. Jeśli chodzi o same ruszanie samochód sam się toczy po przełożeniu dźwigni i nie muszę sprcjalnie dodawać gazu aby ruszył, a po przełożeniu dźwigni na "P" wszystko jest idealnie. I może zadam głupie pytanie, ale czy w takim przypadku czyli jeśli chodzi o drgania wpływ może mieć plecionka, lub może katalizator lub niestety skrzynia??? szczerze powiem że nie znam się na mechanice, także prosiłbym o poradę bo z mechanikami różnie bywa Dziękuję i pozdrawiam
  4. witam, No ja mam podobną sytuację, z tymże dzieje się tak gdy włączam klimę po chwili mam masaże w całym samochodzie dzieje się tak na rozgrzanym silniku, na zimnym jest wszystko ,ok.. Byłem u mechanika i podłączył mnie pod VAG'a, wyszło że ze strony kilmy nie wykazało żadnych błędów z koleii temperatura na czujniku temp paliwa wynosiła 176 st., więc nakazał że na pewno do wymiany (jeszcze nie byłem wymienic, jadę w poniedziałek). i z tego co mówił jeszcze o drżeniu nadwozia to problem może znajdowa się w jakimś tam filtrze w klimatyzacji. jak zrobię te rzeczy to napiszę czy się coś poprawiło. Ale zauważyłem tutaj ciekawą wzmiankę na temat wydechu i plecionki. jak nie pomoże to podsunę tę tezę dla manciora. Pozdrawiam wszystkich.
  5. Witam, przyłączam się do pytania z tymże u mnie jest tak że D,3,2,1 drgania występują,a z kolei P,R,N, drgania słabną, drgania występują przeważnie przy rozgrzanym silniku 90st. Pozdrawiam
  6. witam, Ja u siebie zalewałem skrzynkę ESSO lt 71141, jak narazie zrobiłem 6 tys i jest ok, ale gośc od którego kupowałem ten olej i który również zajmuje się wymianami jak i naprawami skrzynek (koło poznania), powiedział że najpewniej to wymienic go po 30tyś., nawet książka Audi sam naprawiam zaleca tego typu olej tylko że tamten nazywa się ESSO EGL 71141
  7. Witam, wszystkich ponownie i dziękuję za podpowiedzi, problemy z moja niunią zostały rozwiązane, a więc co do porannego odpalania furki za przysłowiowym dotknięciem problem wynikł w świecach żarowych wszystkie 4 szt. nadawały się tylko na szrot, po wymianie niunia pali za [dotknieciem], kopcenie z dwururki również zmniejszyło się diametralnie czyli nie ma już wielkiej zadymy, co do cykania w turbinie, jest to normalna praca turbo, gdyż pracuje tam elektrozwór (tak mi powiedział mechanik) Pozdrawiam
  8. Witam!!! Mam kilka pytań odnośnie swojej niuni, gdyż od momentu spadku temperatury powietrza niestety ale moja niunia nie odpala za przysłowiowym "dotknięciem" tzn. że dwa razy muszę grzać świece i dopiero wtedy odpala, ale przy tym z dwururki wylatuje biały dym, co ważne nie wymieniałem od roku filtra powietrza i paliwa, czy to może mieć wpływ na poranne ciężkie odpalanie i białą zadymę, bo z tego co wyczytałem na forum powodem białego dymienia może być zły kąt wtrysków????? kolejne pytanie odnosi się do turbosprężarki, gdyż dziś zauważyłem że podczas pracy silnika na wolnych obrotach słychać w okolicy turbo takie cykanie bądź tykanie i czy to jest normalne zjawisko czy ostatnie jej tchnienia ??? Za podpowiedz z góry dziękuję
  9. Witam, czy ktoś z Was forumowiczów zna, bądź gdzieś się spotkał ze specyfikacją oleju serwisowego nr. kat. G052162A2 (Esso EGL 71141) do automatycznej skrzyni biegów. Bardzo bym prosił o te dane gdyż zakupiłem olej ESSO lt 71141 i nie jestem pewien czy to jest dobry zamiennik. Pozdrawiam
  10. Miałem to samo, hehe może to śmieszne ale użyłem WD40 i problem znikł, powaga, od 3 msc nic mi nie piszczy, a zaczęło się pewnie od dokładnego wyczyszczenia uchwytów rolety....Pozdrawiam
  11. Witam, mam pytanie czy ktoś z forumowiczów wymieniał sam olej w 4 stopniowej autom. skrzyni biegów ? Jeśli tak to bardzo bym prosił o pomoc jak mogę to zrobić we własnym zakresie, gdyż niestety w naszych okolicach nikt tym się nie zajmuje. Pozdrawiam Witam właśnie jestem po wymianie oleju z pomocą mechanika (nie od skrzynek), przejechałem się i wszystko gra, skrzynia biegi przerzuca tak jak przerzucała, nie ma żadnych szrpnięć itp. na jutro zamówiłem tylko bagnecik do sprawdzania oleju i myślę że wszystko będzie git. Fakt że olej miał ciemną konsystencję ale nie było w nim opiłków. w sumie może coś wyjdzie w późniejszym okresie, ale narazie wszystko jest ok. Wymiana statyczna jest dość prosta choć nie dokładna, ale na jakiś okres powinno wystarczyć. W przyszłości i tak planuję oddać do jakiegoś mechanika od skrzyń. POZDRAWIAM
  12. Motor mam pytanie czy 300 zł to miałeś 2 zaślepki??? i czy były gruntowane czy też już w kolorze?? Pytam bo dzwoniłem do ASO i powiedzieli mi że 300 ale z 1 zaślepką... co kraj to obyczaj.
  13. a skrzynia manual czy automat???? Podobno jeśli automat to może być problem z olejem i oczywiście skrzynią...
  14. Witam wszystkich jaka jest różnica między olejem do ASB ESSO EGL71 141(podany w książce sam naprawiam Audi A4), a ESSO LT71 141, czy to jest to samo co ten pierwszy i czy można śmiało go użyć do wymiany w ASB w Audi A4 99 rok. Może ktoś z forumowiczów go używał i jakie wnioski. A jeżeli nie to jaki olej kupić. Z góry dziękuję i pozdrawiam
  15. Super!!!! byłbym bardzo wdzięczny, akurat ze zderzakiem nie miałem problemów bo jednak jest tego coraz więcej, używany z belką za 159 zł, oczywiście do malowania z leciutkim wgnieceniem, uważam że to bardzo dobra cena. A co do spryskiwaczy, zamówiłem spryski pasujące niby do Audi WV i Skody produkcji oczywiście Skody, za 149 zł ale niestety w żaden sposób nie pasuje, a zaślepki z kolei są za małe. MOTOR mam nadzieję że w warszawce masz większe możliwości i gdzieś Ci obije się o uszy używka spryskiwacza z lewą zaślepką, za dobrą kaskę, "za dobrą kaskę" ze względu na to że niestety troszkę potłukłem swoją Niunię i już mocno się wykosztowałem. Z góry dziękuję.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...