Skocz do zawartości

drzewko23

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O drzewko23

Osiągnięcia drzewko23

0

Reputacja

  1. Ale Panowie Paliwo niemożliwe żeby przymarzło (tankuje zawsze na Shellu ale to jest teraz malo istotne). Pozatym silnik był ciepły nie ma szans żeby w 5 minut zamarzło paliwo w którymś wtrysku lub rurce doprowadzającej
  2. Autem zrobiłem 30 km zgasiłem na 5 minut po czym odpaliłem (silnik na bank był rozgrzany, temp na dworze -18C) chce wrzucić na dwójkę a tu mi cała buda wpadła w wibracje. Stało się to na niskich obrotach jak wyjeżdżałem z posesji. (nie słyszałem żeby coś strzeliło itp) Na vagu nic nie pokazuje. Żeby auto kopciło tez nie widać. Za to wydaje mi się że słychać delikatne metaliczne stukanie jak sie doda trochę gazu, na wolnych obrotach nie chodzi płynnie delikatnie faluje może jakby chodziło na 5 garów. Olej w silniku jest Kołu dwumasowe też odpada. Moje podejrzenia to albo się rozrząd przestawił (robiony 3 miesiece temu) albo coś z którymś wtryskiem. Co o tym sądzicie auto z przebiegiem 170.000 km
  3. Dziś rozmawiałem z szefem geko i hamownie dla aut 4x4 prawdopodobnie będzie ukończona za ok miesiąc (jak dobrze pójdzie) bez niej niemam co sie wybierać na chipa
  4. drzewko23

    [B6 AKE] Błąd nr 00575

    Witam, włąśnie dojechałem do chorwacji na wakacji i podłaczyłem vaga z ciekawości czy wszystko ok. i Wyskoczyły następujące błędy: 1 Fault Found: 00575 - Intake Manifold Pressure 08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent Auto jest po wymianie turbiny czy ten błąd może oznacząć żę turbo przeładowuje? Dodam że silnik to 2,5 TDI 180 PS ( przy okazji można prosić jakie ten silnik ma 3 znakowe oznaczenie?)
  5. Witam Panowie, Mam A4 od kilku tygodni 2,5 TDI 180 PS i jest świeżo po wymianie rozrządu i wszystkich możliwych rolek także PK, Auto ma nowe regenerowane turbo bo niby był wirnik nadpalony. I powiem wam że też mam takie charbotanie jak schodzi z obrotów (nie zawsze i tylko gdy zmieniam biegi na luzie tego nie ma - przynajmniej nie zauważyłem). Przed oddaniem mechanikom był ten sam dzwięk wiec mysle ze ten typ Tak MA
  6. Witam, Od niedawna jestem posiadaczem audi a4 z 2,5 TDI (2001r) Poprzedni właściciel lał zły olej tj mobil 10w40 (połsyntetyk). W aucie jest także turbina do wymiany (jęczy jak d....) Czy mogę spokojnie przejść na jakiś pełen syntetyk z normą 505 np jakiś motul 5w40 itp?
  7. Może uda mi się znaleść jeszcze jedną osobą na wirusa - dam znać najszybciej jak to będzie możliwe
  8. Witam je też jestem chętny na zawirusowanie mojego TDI. Ogolnie jedno auto już tam chipowałem leona 1,9TDI i wyszło im 190 PS. CO prawda auto mialem tylko 3 miesiące bo mi panda wyjechałą na czołówkę ale ogolnie złego zdania nie moge powiedzieć o GEKO. Wykres był bardzo ładniutki. Jedyne co mnie zastanawialo gdyż miałem zamontowany wskaźnik doładowania to przy dodawaniu gazu pierw turbina (ciśnienie) wędrowała w okolice 2 barów po czym spadała do ok 1,8. Tak sie zawsze zastanawialem czy to normalne za kazdym razem gdy gaz był podłodze
  9. Witam, Ja posiadam A4 od niedawno i u mnie przy zmianach biegow nawet przy spokojnej jezdzie tez jest taki stuk. Po przegladzie zobaczymy czy wpadnie w oko jakiś mocno zużyty element. Jednak inna rzecz mnie nie pokoi troche. Na asfalcie gdy zawracam autem sluchać takie jakby szoranie opony (cos jakby zawracać BMW ze szperą 100%) CZy to normalne w w tym aucie z napedem na 4 koła? Dodam że opony mam szerokosci 255. Czy może tylni dyfer jest zatarty?
  10. Witam wszystkich, mam nadzieje że za kilka dni stane sie posiadaczem audi A4
×
×
  • Dodaj nową pozycję...