Skocz do zawartości

andrzj

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O andrzj

Osiągnięcia andrzj

0

Reputacja

  1. Czy ktoś może bez pomiarów rezystancji które zrobie dziś wieczór powiedzieć czy świeczki są dobre czy złe ? Podobno okopcone są złe, u mnie nagar miejscami wystaje gołym okiem. Martwi mnie stan gwintu na zaznaczonej świecy... założe sie że przy wykręcaniu odrobinka musiała dostać sie do komory spalania? Czy może to czymś grozić? Świeca z zaokrąglonym gwintem wkręciła sie jak pozostałe(do strzału w łokciu )[br]Dopisany: 28 Październik 2009, 12:05_________________________________________________nie wierze że nikt nie odpowie mi chociaż na jedno pytanie? szczegolnie interesuje mnie teraz opiłek który mogł sie dostać przy wkręcaniu do komory spalania i uszkodzić cylinder[br]Dopisany: 28 Październik 2009, 16:35_________________________________________________
  2. Strona wcześniej jest nawet zdjęcie Rozumiem, że mówisz o tym?: Czy jest to dostępne na każdej stacji paliw? Gdzie to się kupuje? -- Pozdrawiam. Sławek Może poprawia korekcje, ale różnicy w jeździe nie ma żadnej Kilka osób już robiło testy przed i po zastosowaniu więc wierze na słowo. Jeśli ktoś uważa że jest to chyba tylko 20zł mniej w portfelu i wrażenie buta po wydanej kasie. Wlałem 3 butelki, dalej będe lał co 3-5 tankowań, nie zbiednieje w porównaniu do regenerecji wtryskiwacza/y
  3. Co powiecie więc o tym http://www.allegro.pl/item787601592_profesjonalna_pasta_polerska_k2pro_t3.html tylko które T3 T5 czy T7 czy może wszystkie trzeba kupić żeby usunąć "pajączka" z lakieru
  4. Odgrzebuje temat... Wszedłem na strone kubek792 widze coś takiego http://www.farecla.pl/zamow.php Interesuje mnie konkretna pasta do usunięcia pajączka na lakierze od ręcznego mycia i wycierania samochodu po myjce ciśnieniowej. Rysy są dosyć wyraźne na granatowym lakierze. Chcem zrobić to sam, poczuć pot i łzy robiąc to ręcznie Zastanawiałem sie nad polerką, którą mozna kupić za 200zł ale po radach kolegów("jak sie nie ma doświadczenia lepiej robić to ręcznie") wole zrobić to ręcznie. Znalazłem taką paste polerską http://www.allegro.pl/item787231253_najtaniej_farecla_g3_3_kg_pasta_polerska.html Ale czy sprawa kończy sie na jednej paście czy musze używać 2,3 rodzaje. Jeśli tak to jakie? Prosiłbym o konkretne przykłady, a jeszcze lepiej linki na alllegro[br]Dopisany: 27 Październik 2009, 12:16_________________________________________________Dodam że woskowałem autko już ze 4 razy, wystarczy to na 3 mycia na myjni ciśnieniowej. Chcem zrobić to raz a dobrze Lepiej poświęcić jeden dzień niż po 2 godziny co miesiąc na woskowanie
  5. Dodam że rozrusznik kręci dłużej ok2 sek. tylko na zimnym silniku do tego puszcza dyma przez kilkanaście sekund. W lato tego nie było, albo raczej w zdecydowanie mniejszym stopniu Nawet jak rano go odpalę i zrobie kilka km to wieczorem odpala już na "dotyk" Zastanawiam sie czy nie ma wpływu jakość paliwa zalewałem na początku września, temp. kilka razy spadła do -4 może wytrąciła sie parafina, albo to że wlałem przy zalewaniu STP Wymienie świeczki zaleje nowym paliwem jak będzie tak samo znajomy mech ustawi mi kąt wtrysku Czy jest coś jeszcze co mam wiedzieć w sprawie ustawienia zapłonu?
  6. W końcu zebrałem sie na wymianę świec... Czy jak odkręce rurki stalowe od wtryskiwaczy nie zapowietrze układu? bo nie ma dojścia w inny sposób, albo kluczem który mam. Pytam bo mam już wszystko włącznie z czasem, a nie chcem narobić sobie problemów Świeczki wymieniam bo autko paliło na dotyk w lecie a teraz trwa to ze 2 sekundy, nie chcem wiedzieć co będzie jak temp. spadnie do -15 Zanim dam komuś zarobić za podłączenie kompa i spr kąta wtrysku wymienie to co każdy mechanik obstawia na start [br]Dopisany: 21 Październik 2009, 16:24_________________________________________________Zakupiłem takie świeczki, jedno co sie nie zgadza to numer katalogowy z tym w etce http://www.allegro.pl/item785144509_swiece_zarowe_vw_skoda_audi_seat_ford_tdi_beru92.html - czy aby na pewno są dobre, poza tym nie wiem czy mam podgrzewane czy nie
  7. Biore sie za świeczki lada dzień, prawdę mówiąc też ręka mi sie już trzęsie, ale nie da sie delikatnie. Świeczki przykręcone są jakimś momentem trzeba dać > bądz równy by je odkręcić. To czy sie zerwie nie jest w niczyjej mocy, chyba że ktoś nie wie w którą strone kręci sie śruby, ale może wtedy niech wcale sie nie zabiera. Zrywa sie raczej gwint w bloku silnika niż gwint na świecy, ale jeśli jest zdrowy nic nie powinno sie stać. [br]Dopisany: 18 Październik 2009, 11:52_________________________________________________a tak P.S. świece do AHU są z podgrzewaniem czy bez, bo miałem zamiar iść do sklepu z wykręconą świecą w ręku?
  8. Uszczelniłem odmę, wymieniłem odcinek gumowy przy intercolerze do turbo oraz śruby mocujące pokrywę zaworów, (uszczelke już wymieniłem) Jest niby lepiej... ale wciąż zbiera sie wilgotna plamka na osłonie silnika patrząc od dołu(wcześniej zbierała sie kropelka) Wiem że poci mi sie turbo tak stwierdził znajomy mechanik. Za często jednak pojawia sie słowo "pocenie", które obawiam sie że pochodzi z niewiedzy mechaniora albo braku chęci. Skrzynie biegów mam właściwie mokrą, ostatnio było za dużo suchych dni i nie bylo kiedy przemyć jej deszczem więc jest cała zarzygana (...że sie tak wyraże). Podobno jak twierdzi mech "każdy silnik powyżej 100k jest zarzygany tylko jak sie ma osłone pod silnikiem nie ma to sie jak umyć i spływa w postaci mokrej plamki taki stan utrzymuje sie do końca życia silnika" Żaden olej mi jeszcze nie kapie a na moim miejscu parkingowym nie zauważyłem czarnych plan Po prostu jestem ciekaw jaka jest prawda i czy warto sie tym martwić Jak sie ma wilgotny spód silnika do przeglądu corocznego,warto maskować coś myjąc podwozie czy jak wspomniałem każdy diagnosta uważa to za standard Ubytek oleju jeśli mam to nie zauważalny lub nieznaczny jak na 5tyś po ostatniej wymianie.[br]Dopisany: 15 Październik 2009, 20:26_________________________________________________Jak to jest w praktyce? Jest ktoś z przebiegiem powyżej 200k jak ja z suchą osłoną silnika?
  9. Cóż dzięki za każdą odpowiedz Jak zauważe jakieś stuki i nie będzie dawało mi to spokoju to jade po amory widziałem na allegro bilstein właśnie w granicach 350zł za 2 szt. oby do tego czasu nie odbilo sie to na zawieszeniu, bo koszty trzeba będzie pomnożyć razy 4 bo wahacze LEMFORDER są po 1,500 Na dzien dzisiejszy coś tam bylo słychać kilka razy jakby w prawym kole, wyjąłem wszystko ze schowków, bo moge być już przewrażliwiony więc trzymam ręke na pulsie i.... Jeszcze raz dzięki
  10. Na stacji diagnostycznej powiedziano mi że "amortyzatory nie są w dobrym stanie, ale jeszcze w tym roku nie zagrażają bezpieczeństwu jazdy" 1.Chcąc unikną reakcji łańcuchowej... czy zużyte amortyzatory nie przyśpieszają zużycia zawieszenia? W trakcie jazdy nic nie słychać, samochód dobrzez znosi dziury i nierówności poza słyszalnym odgłosem części gazowej amortyzatora. 2.Czy warto odczekać rok do następnego przeglądu że kolejny raz dostane pieczęć, czy poleci mi jeszcze zawieszenie? 3.Czy na stacji diagnostycznej można stwierdzić uszkodzone zawieszenie? Na jaką sumę mogę się nastawiać przy wymianie amortyzatorów(może polecacie jakąś firme?) 4. ... lub też pytając kolegów z doświadczeniem ile kosztuje wymiana przedniego zawieszenia mam na myśli góra i dół(oba koła) w razie jakbym kiedyś był zmuszony... średniej firmy.... bez robocizny?
  11. Miesiąc temu kupiłem audi A4 Avant z 98 roku, może będe mógł komuś pomóc lub ktoś pomoże mi zaoszczędzić kasy na niepotrzebnie wydawane części, które jak wiadomo nie należą do najtańszych w audiku. Zapomniałbym na imie mam Andrzej Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...