Skocz do zawartości

luk_

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O luk_

Informacje

  • Imię
    ?ukasz
  • Miasto
    Sosnowiec

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia luk_

0

Reputacja

  1. +000004 - SZV - selektive Zantralverrieleglung - to wg mnie nie jest otwieranie klamką bo u mnie po dodaniu 4 nie działa. Nie znam niemieckiego, ale to wygląda na "wybiórczy zamek centralny" czyli to co opisujesz. 1 raz otwieranie drzwi kierowcy, 2 raz bagażnik, 3 raz pozostałe drzwi. Jak dodawałeś 4 to teraz odejmij 4 i będziesz miał tylko zamykanie po przekroczeniu 15 km/h, a otwieranie drzwi pozostanie po staremu. Też tak miałem i mnie to wku... dlatego odjąłem 4 i teraz jest prawie idealnie, bo i tak bez wyjmowania kluczyka trzeba otwierać podwójną klamką.
  2. jeżeli nie rozkręcałeś niczego przy mechaniźmie wycieraczek, to na zdjętych ramionach włącz jednokrotny ruch wycieraczek, jak wrócą to wtedy ustawiasz ramiona w takiej pozycji jaką chcesz mieć wyjściową, potem ewnetulanie lekko korygujesz.
  3. KOval81: jak nie musisz to nie używaj tego badziewia lepiej oddać do sklepu, dopłacić i wziąć ten co macieek tym bardziej, że ktoś już o nim pisał we wcześniejszych postach i jest sprawdzony na naszych autkach. Orange: teraz wiem, że lepiej nie kombinować i lepiej wziąć sprawdzony sprzęt, chyba, że masz możliwość sprawdzenia czy pasuje do ramion. Ja sprawdziłem tylko czy wchodzi po ramię, ale oprócz tego śruba musi być na środku trzpienia. Nie wiem czy zrozumieliście o co mi chodziło z tym gwintem, bo gwint na ściągaczu to oczywiste, ale mi chodziło o ten gwint posłużyłem się tu zdjęciem użytkownika piotrcar bo nie miałem przy sobie aparatu. Śruba ściągacza spowodowała lekkie zgniecenie gwintu przez co nie mogę teraz zakręcić nakrętki, żeby zamocować ramię wycieraczki. Dzisiaj znowu wszystko ściągnąłem (ściągacz już nie zadziałał pozostaje mi tylko reklamacja albo obcięcie śruby) i teraz wszystko zeszło w 15min . W poniedziałek podjadę z mechanizmem, żeby mechanik obciął trochę ten gwint albo jakoś nagwintował. Zrobione - spiłowałem lekko gwint na trzpieniu i nakrętka się wkręciła
  4. Witam, U mnie ostatnio wycieraczki zdecydowanie zwolniły więc zabrałem się za rozbieranie. - plastykowe podszybie najlepiej zacząć ściągać od strony pasażera i ciągnąć mniej więcej pod kątem 30-40 stopni od poziomu. - kupiłem taki ścigacz i szczerze odradzam komukolwiek ścigacz ma podstawową wadę przy B6, po założeniu śruba którą się wkręca nie jest idealnie na środku trzpienia. Dodatkowo jak widać na zdjęciu plastykowy uchwyt nie wytrzymał i prawie od razu odpadł. Na szczęście u góry jest wycięcie jakby na śrubokręt. W końcu udało się ściągnąć ramiona ale tu kolejna niespodzianka gwint na śrubie ściągacza jest "lekko" zjechany więc jak już kupować to lepiej trochę dołożyć i kupić lepszy (ja dałem 27zł). Pomijam walkę z wyciąganiem mechanizmu i wybijaniem trzpienia, bo po złożeniu wszystkiego okazało się ze nie mogę zakręcić nakrętki wycieraczki kierowcy . Przez to że ściągacz nie pasował idealnie trochę mi się spłaszczył gwint trzpienia od strony kierowcy (tylko pierwszy obrót jest ściśnięty) . Tego trzpienia nie musiałem wybijać bo wyszedł lekko więc to napewno od ściągacza. I teraz co zrobić, da się jakoś poprawić gwint? Czy muszę znowu wszystko wyciągać i odciąć kawałek trzpienia? Szczerze to mi się nie bardzo chce to rozbierać znowu pomijając fakt że nie wiem czy mój super ściągacz się jeszcze do czegokolwiek nadaje . Pozdrawiam
  5. Witam, Miałem podobny problem z czujnikiem ale u mnie błąd był taki: 00819 - High Pressure Sensor (G65) 29-00 - Short to Ground Pomogła wymiana czujnika z tym że w B6 znajduje się on (stojąc przed maską) po prawej stronie. Po lewej-przedniej stronie prawej lampy (stojąc przed maską) jest taki plastik który jest przykręcony śrubką, jak się odchyli ten plastik to widać czujnik. Jak ktoś ma sprawne ręce to można w ten sposób go wymienić. Tym sposobem wymiana nie trwa więcej niż 15min, jeżeli czujnik nam nie wpadnie do środka , tak jak specom którzy mi go wymieniali. Można też odkręcić lampę (2 śruby u góry i 2 kolejne z tyłu lampy) i wtedy dostep jest idealny. Za wymianę zapłaciłem 20zl + czujnik 202zł w ASO więc nie ma tragedii a klimka znowu chodzi .
  6. Dzisiaj rano też mi pękł ten klips i jechałem do pracy z jedną wycieraczką i wolałem jej nie uzywać, żeby kikut mi szyby nie porysował. Dzwoniłem do ASO Sosnowiec, cena klipsa = 1,75zł za sztukę więc jednak jakieś częsci są tanio w ASO . Narazie mi szkoda kasy na upgrade do aero ale rzeczywiście standardowe wycieraczki to badziewie, to już mi lepiej zbierały w poprzednim samochodzie, civicu z 91r.
  7. Ostatnio tez sie zabrałem za grzane lusterka, w wyposazeniu nie miałem grzanych lusterek. Zdjalem wklady i zmierzylem napiecie: 0,6v po lewej i 0,4v po prawej stronie, co dziwne napiecie bylo takie samo czy bylo wlaczone ogrzewanie tylnej szyby czy nie. Wydalo mi sie ze to troche za malo ale stwierdzilem ze i tak maty musze zalozyc wiec sie zabralem do roboty. Na szczescie okazalo sie ze od strony kierowcy mialem juz wklad z mata (okazalo sie ze wklad ma date produkcji pozniejsza wiec pewnie poprzedni wlasciciel wymienial wklad) wiec kleilem tylko prawe. W zwiazku ze slabym napieciem juz myslaem ze nic z tego nie bedzie ale sprawdzilem organoleptycznie i rzeczywiscie lusterka robia sie cieple. Z czego lewe jest wyczuwalnie cieplejsze od prawego. I teraz moje pytania: 1. Czy takie niskie napiecie to norma? 2. Czy to mozliwe ze mialem zle ustawiony miernik i to bylo 6v a nie 0,6v? 3. Czy roznica w napieciach w lewym i prawym lusterku jest normalna? 4. Nie jestem elektrykiem ale mimo wszysko zdziwilo mnie ze przy napieciu wystepujacym przy wlaczonym i wylaczonym ogrzewaniu tylnej szyby, lusterka grzaly tylko przy wlaczonym ogrzewaniu tylnej szyby. 5. I najwazniejsze zwiane z poprzednimi pytaniami, odczekalem ok. 2-3 minut lusterka byly cieple ale kropelki wody z lusterka nie wyparowaly, czy to za krotko czy tez przy tak niskim napieciu ogrzewanie dziala dobrze tylko przy zaszronionych lusterkach? Podpinajac na krotko pod 12v lusterka nagrzewaly sie o wiele szybciej i bardziej.
  8. Analizując kody wyposażenia wychodzi że też nie mam podgrzewanych lusterek a robi się zimno więc by się przydały. Gdzies czytalem ze jak nie ma w wyposazeniu to do lusterek wogole nie ma podciagnietego kabla od grzania tylnej szyby. Robil moze ktos z was grzane lusterka jezeli nie bylo takich w wyposazeniu?
  9. Też się dołączam i polecam kolegę Marcina, paczka szybko dotarła, jutro zmieniam olej i do kolejnej wymiany :-)
  10. Witam, Od niedawna jestem posiadaczem B6 AVB 2002r., przesiadka z Hondy Civic 91r. :-). Pozdrawiam wszystkich forumowiczów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...