
blabson
Pasjonat-
Postów
48 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O blabson

Informacje
-
Imię
Krzysiek
-
Miasto
Wrocław
Auto
-
Model
Ford
-
Nadwozie
Van
-
Rok produkcji
1996
-
Silnik
1.9 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
tu masz ładnie napisane http://www.turbo-diesel.pl/zrob_to_sam/25/,co do dawki to już zależy co chcesz,auto zrywniejsze 2,2 - 2,8 bądz pośrednie zalecane 3,6,powyżej 4.0 to będzie trochę mułowate,ustaw na 3,6 i będzie git zawszę vagiem możesz dokonac małej korekty
-
U siebie w galaxym 1.9 AFN posypała się pompa wtryskowa,miałem zapasową od 1Z i taką wstawiłem,auto jeżdzi jak muł,przypominam że turbawka siedzi od 1Z i na ori gratach z AFN spokojnie dawała rady.Jeszcze jakbyś wymienił pompę z afna to byś poczuł różnice
-
fabrycznie 49-51,mógłbyś trochę podnieść
-
zwykły kabel kkl usb od viaken do tego vag com 311.2,google pomoże
-
przetwornice koledze oddałem za darmo,a tu mam małego pda i mogę się z nim wozić i robić podglądy,parametrów,logi itd... tego pda wykorzystuje też jako navi.Nie jestem zwolennikiem plątających się kabli,koszt nie wielki dla dłubających bo w tej cenie można kupić najtańszy kabelek kkl na ale...o za 35zł
-
naładuj aku,i po trochę przestawiaj pompę w stronę silnika, przyłap ją na jedną śrubę i próbuj odpalać i tak w kółko aż zagada,najlepiej jakbyś robił to z pomocnikiem,na odpalonym przestawiać pompę aż na vagu ustalisz prawidłową wartość.Niedawno u siebie wymieniałem pompę i to samo,2 dni walki z ustawianiem kąta,dodatkowo poluzowałem przewody wtryskowe bo z regulacją miałem problemy,przewody stawiały duży opór.
-
ja mam ver. 1.1.4 i aktualnie wgrany 1.1.6 spolszczony,kabel to zwykły vag rs232,lutowałem na płytce uniwersalnej i nie mieścił mi się do wtyczki obd2,więc wsadziłem go do obudowy zasilacza kabelek do pda zarobilem we wtyczkę ładowania pda by nie kombinować z kablami rs232,bo i tak tego fejsa nigdzie indziej nie będę podłączał. Te ver. vagchecka będą gadać z tym fejsem,jest jeszcze ver.2.1 ale to już z vag-can z tego co wiem. Masz może ver, 1.2 chętnie bym przygarną
-
potrzebuje by błędy wyświetlały po polsku,potrzebuje do vagcheck,z pomocą kolegi z forum SGA odpaliłem program na PDA i działa zaje...cie,latanie z lapkiem z padniętą baterią i przedłużaczem mam już za sobą,tu są fotki tylko kiepskiej jakości http://www.fotosik.pl/u/blabson/album/1721334auto to galaxy 1.9tdi
-
Witam.jw, poszukuje kody błędów w pliku BIN po polsku do vag-coma
-
kup zestaw torksuw Yato jakieś 75zł dawałem i napierdzielam nimi wszystko,co do dokręcania głowicy spokojnie dają rade,jak masz głowicę na stole to było by małe zabójstwo żeby nie wymienić uszczelniaczy,jak masz spawarkę to taki klucz do ściągania zaworów sobie zrobisz,popatrz na necie jak to wygląda i spokojnie dasz rade wymienić samemu,albo zapłacić tym niby szpecom od głowic i nie słuchaj co oni pier...ą
-
Jak już robisz to zrób porządnie i wymień uszczelniacze zaworów,koszt niewielki a będziesz miał pewność że te stare niedługo puszczą
-
a co ma kontrolka świec do zapowietrzenia,jak miał problemy z lutowaniem to już wiesz co mu dolega,posprawdzaj luty sam albo przy nim
-
ściągnij kopułke z nastawnika i odkręć tą czarną osłone co odizolowujje styki,zobacz czy lut na jakimś styku nie puścił,używałeś kwasu do wytrawienia ?
-
jest zimno i nie ryzykowałem więc leżała w ciepłym kilkanaście godzin i jest dobrze,a tą maxgear założyłem i odpaliłem i d*pa poszła do zwrotu,a te ze spręzynką to jakieś lipne dlatego takich nie brałem
-
zalożyłem tego mayle i śmiga,odstawiłem go na kilkanaście godzin w pionie bo jak wziełem ze sklepu to też było zasprzęglone,przed tym kupiłem też używkę z tym ślimakiem i też było zasprzęglone więc poszło pod młotek bo chciałem zobaczyć co tam jest