
ŁYSY44
Pasjonat-
Postów
576 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
5O ŁYSY44

Informacje
-
Imię
0000
-
Miasto
PKL
Auto
-
Model
A6 C5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1986
-
Silnik
2.5 TDI V6
-
Kod silnika
BGN
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
ŁYSY44 odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
potrzebuje kod lakieru od tej audi WAUZZZ8E93A299887 -
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
ŁYSY44 odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
Również poproszę o rozkodowanie WAUZZZ4E56N002245 -
Przełącznik wymieniony z tymi samymi numerami ? to masz jakieś błędy bo napisałeś jednocześnie że pojawiły się wszystkie i że nie ma wcale ?
-
raczej nie ma co gdybać tutaj na forum , jedz na ten serwis gdzie wymieniałeś te przeguby niech sprawdzą / poprawią raczej coś nie poszło temu co to zmieniał
-
to nagranie to przy jeździe na wprost czy przy skręconych kołach ?
-
pod automat a manual jest inny , jak również skrzynia 5 a 6 też się różnią długością
-
Silniczki od klap - standard wymień i problem zniknie
-
a jaki masz licznik , może ten z pół Fisem ? one są wadliwe
-
tester co2 nie zawsze się sprawdzi jak jest znikomy przedmuch , w dwóch przypadkach na CO2 wychodziło że wszystko ok i auta jeździły , a zdjecie czapki i nowa uszczelka załatwiły sprawę
-
z twojego opisu stawiam na pompe (ale bez kompa tego nie sprawdzisz ) , a rozrząd to sam sprawdzisz
-
I jak uporałeś się z naprawą ?
-
zaopatrz się w nową uszczelkę podstawy i dwie uszczelki chłodnicy oleju odkręcasz kompresor klimy i tą chodniczkę ze zdjęcia resztę bedziesz widział
-
Tak dokładnie nie podłączony zostaw ,
-
czujnik na wężu jest od temp. płynu (choć w 2,5 jest zielony i w magistrali przy pompie ) pewmie węża nie mieli i założyli od 2,8 , śrubka która była na foto ta urwana jest od osłony paska wieloklinowego ( w sumie są trzy ) albo nie dokrecona była lub też urwał ją za mocno dokręcając- pod nimi są jeszcze takie dłuższe tulejki dystansowe i często na odwrót ktoś wklada (w konsekwencji połamane osłony i czasami zniszczony pasek )