Skocz do zawartości

mravel

Pasjonat
  • Postów

    433
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

40

O mravel

Informacje

  • Imię
    Mikołaj
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BLB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

4202 wyświetleń profilu
  1. mowimy o spalaniu na drystrybutorze czy na kompie? Pewnie masz gdzies dziure, szukaj plam
  2. napisze jak to zrobic bowiem moze sie przydac komus. Sam dzis z tym walczylem. Wiec modul v107 ma z tylu kawalek plastiku (zielony) do ktorego przyczepione jest cięgno (tez zielone) od klap. Chodzi to wszystko góra dół i otwiera zamyka klapy. Aby zdemontować v107 należy przyjrzeć się mocowaniu "kawalek plastiku (zielony) do ktorego przyczepione jest cięgno (tez zielone)" przy samym V107. V107 ma końcówkę w kształcie motylka / smigiełka i ta końcówka przechodzi przez taki kształ wycięty w tym cięgnie. Po przejściu ustawia się to pod innym kątem i dlatego nie wypada. Należy obkręcić V107 w ten sposób, aby to smigiełko pasowalo w wyciecie w cięgnie i przełożyć. Przypomina to zabawkę "klocki sorter kształtów" dla dzieci w wieku 1 roczka.
  3. Ja, miesiac temu. Przewod wtedy byl ulamany ok 1cm od poczatku wtyczki. Teraz wymienilem od samych pinow az do lacznika - ok 15 cm, bo znow glebiej byla przetarta sama oslona przewodu od tej karbowanej oslony. To powinno przezyc auto.
  4. Nie tak łatwo spalić tego gruza. Mimo zwarcia nie poszedł zaden bezpiecznik ani zawór N75. Przewód od N75 był tak lichy (łamliwy), że mimo naprawy doszło do ułamania przy samym pinie. Trzeba było wyjąc piny, położyć nowy przewód, zlutować i działa. Temat do zamknięcia
  5. Przeczytalem co napisales i bardzo dziekuje Ci za wskazowke. Niemniej draze temat czy jest jeszcze inny bezpiecznik tylko na przewodzie do n75 bo o takim czytalem
  6. błąd jest tylko uwalonego N75 a ten bezpiecznik o ktorym mowa (jeżeli w ogóle jest takowy) to nie ten 15A w obudowie kompa. Na razie to mam stały błąd silnika właśnie od N75. Teraz jak go sprawdzić? Podając 12V na N75 powinno coś się wydarzyć? Jakie napięcie powinno być na zasilaniu N75 na jałowym?
  7. Czesc, przetarly sie kable od zaworu N75. Doszlo tam na bank do zwarcia. Wali błędem stalym 16627 czyli awaria zaworu N75. Gdzies czytalem, że podobno na przewodach od komputera do N75 moze byc bezpiecznik. Czy to prawda? Jeżeli tak, to gdzie on dokłądnie się znajduje. Jak sprawdzić, czy zawór jest sprawny i ewentualnie, czy na przewodzie jest lub nie zasilanie. Z tego co czytałem, nie ma tam zwykłego zasilania. Wiem jak obsługuje się multimetr i nie mam dwóch lewych rąk. Nie mam drugiego N75 na podmianke.
  8. Autko po malu odchodzi w odstawke. Sentyment ogromny. Jesli znajdzie sie kupiec za dobre $ oddam auto z kompletna historia od 2013 r. gdy zostalo sprowadzone do PL i wziete w leasing (sa zdjecia ze sprowadzenia auta i opinia rzeczoznawcy do leasingu). Inaczej bedzie autem weekendowym lub wakacyjnym.
  9. Doszly dwie nowe wlepy 🥰 Autko uzytkuje tylko wakacyjnie Na Orlenie w Augustowie, tuz po powrocie do kraju, nawet weszlismy w gadke nt modyfikacji z jakimis autochtonami. Bylo podziwiane
  10. czujnik polozenia walu najpewniej, zapala jak ostygnie?
  11. Dzis wlecialy obudowy lusterka z S4. Wyglada zacnie i co najwazniejsze wszystkie srubki odkrecily sie legancko. Zastanawia mnie jednak dlaczego w lusterku kierowcy mam jedna czarna luźną kostkę? Czyzby wklad lusterka sciemniajacego sie (fotochromy)? Mam tak ale w lusterku wstecznym w srodku. Znów w lusterku pasażera nie ma takiej kostki. W obu lusterkach sa kabelki i lustra podgrzewane.
  12. Mam zamiar wymienić obudowy lusterek na te z S4. Ktoś może podpowiedzieć jak nie urwać tych dwóch śrubek od obudowy lusterka co są od spodu (na srubokręt krzyżak)? Bawiłem się na stole trzecim lusterkiem, które zostało mi z zakupionych drzwi i zauważyłem, że śrubki te wkręcane są w aluminiowy stelarz lusterka, który koroduje i nie ma jak tego wykręcić nie urywając / zrywając tych srób (tak, aluminium koroduje).
  13. bardzo dobre oleje. Niestety ceny się zmieniły i nie jest to już konkurencyjna marka wobec innych zachodnich olejow. Sam uzywalem od nich 5w40 z norma 505.01 do B7 i 0W40 do Hdi od Citroena
  14. https://www.a5oc.com/threads/s5-soft-top-closed-sensor-error-f202.176219/ u mnie dach nie chcial sie otworzyc do konca. Rozpoczynal proces i stawal. Dokladnie cos jak u Ciebie komputer vcds pokazywal blad przelacznika (guzika) otwierania dachu. Wymiana na nowy nie pomogla. W necie przez przypadek znalazlem rozwiazanie z tym czujnikiem
  15. no generalnie to trudne pytanie bowiem nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Ja kupujac uzywane auto nie ufam zapewnieniom sprzedawcy chyba, że przedstawi mi rachunek za dokonaną czynność (co też nie daje pewności). Na pewno wymieniłbym 1. olej w silniku wraz z filtrem 2. olej w skrzyni wraz z filtrem 3. posprawdzal ewentualnme wycieki i je naprawil 4. jesli wszystko dziala jak nalezy na tym zakonczylbym zabawe Silnik jest chyba na lancuchu wiec jesli nie go nie slychac to bym sie tam nie wybieral.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...