Skocz do zawartości

mravel

Pasjonat
  • Postów

    444
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

40

O mravel

Informacje

  • Imię
    Mikołaj
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BLB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

4829 wyświetleń profilu
  1. Wiec tak, wpadla mi firma BAR-TEK znana w swiecie motorsportu w DE. po krotkiej wymianie inf jedzie do mnie ten zestaw Pasuje pod nasze PD TDI oil cooler-kit WWW.BAR-TEK.COM High-quality oil cooler kit for all TDI engines. Prevents high oil temperatures. This ensures...
  2. wyjdzie na to ze bede musial kupic ze szrotu podstawe filtra oleju do BLB i sobie samemu sprawdzac, czy adaptery pasuja czy nie. Nikt nie jest w sklepach w stanie odpowiedziec, czy podejdzie czy nie podejdzie dany produkt. Na marginesie, analizując sytuację mojego samochodu to dziwie się, że nikt z tunerow ktory go miał w ręce nie powiedział, że tego typu chlodnica oleju jest mocno wskazana w moim wypadku. Jedyne co mnie ratuje to fakt, ze wymieniam olej od 12 lat regularnie 2x w roku co nie wiecej niz 10k km. Wychodzi na to, ze podobne rowiazanie trafi do mojego BMW gdzie moc rowniez jest konkretnie podniesiona. TUTAJ film instruktazowy jak montujemy adapter i gdzie
  3. pomierz srednice otworow, zamow kilka kolanek o roznym stopniu rozwarcia. Odeslesz najwyzej to co Ci zostanie niewykorzystane. Masz na to 14 dni od dnia zakupu.
  4. dobra, jest temat - dodatkowa chlodnica oleju. I tu jest pytanie -> szukam adaptera z termostatem pod to. Montuje sie go miedzy obudowa filtra oleju a przychodzącą od spodu chlodniczka oleju. Pomoze ktoś bo to szukanie raczej po zagranicznych sklepach i odesłanie nie pasującego elementu nie wejdzie pewnie w gre. A nie kosztuje to 50 zł.
  5. Jak w temacie. Ktos montowal? Jak, jaka i gdzie sie podlaczyc najlepiej plus termostat do tego na 105* najlepiej.
  6. Hej sprawa jest. Auto mimo temp 90* na blacie dosc mocno zgrzalo sie na podjezdzie na pewna przelecz. W sensie to moje odczucie bo silnik byl dobrze goracy wraz z chlodnica. Auto wjezdzalo dosc powoli, czesc drogi na jedynce, obroty tak do 2500 obr/min maks. I nie byloby problemu gdyby nie fakt, ze po krotkim postoju na szczycie auto po odpaleniu za chwile zgaslo. Odpalalo normalnie ale obroty spadaly i gasl. Na poczatku jeszcze reagowal na gaz a pozniej nie. Jak postal dluzej to odpalil i szedl normalnie. Pomysly? Na zachete kilka fot Edit - i jest prawdopodobny powod - olej osiagnal temp graniczna ok 115* i wlaczyly sie limitery a ze czlowiek wjechal na 2000mnp to powietrza mniej i cisnienie inne. Limiter scial ustawiona mase powietrza, ktora byla inna niz rzeczywista (wysokosc, powietrze jest rzadsze), i komp dawal za malo tlenu. Auto nie mialo mocy i gaslo. Olej ostygl, auto poszlo.
  7. Hej mam podejrzenie ze cos nie bangla jak nalezy po dzisiejszej akcji w Alpach. Problem dotyczy 2.0 tdi BLB. Auto po modach, dosc grubych, duze wtryski i turbo wsadzone. Wjezdzalem na przelecz, strome akcje, auto zaladowane po dach, przewyzszenia ze trzeba bylo na jedynce podjezdzac. Po zgaszeniu auta (na blacie caly czas 90*) nie wlacza sie wentylator mimo ze nie pamietam abym mial tak zgrzane auto, Jak przechodzilem obok zderzaka to mi prawie wlosy na nogach spalilo. Po podniesieniu maski dosc goraca jednostka. Ale to nie problem bo.. Auto odpalilo, minimalna reakcja na gaz i zgaslo. Nie bylo problemu z odpalaniem ale auto gaslo po chwili. Pozniej zero reakcji na gaz. Padl pomysl na ktorys czujnik temp lub jakies zabezpieczenie chlopaka od wirusa, bo przy programowaniu auta i rozmowach jak to ma latac, ogarnal jakis patent byl nie zgrzal silnika podczas duzych przelotow z duzymi predkosciami. Po ostudzeniu - 20 min z otwarta maska - auto odpalilo i mialo moc. Temp caly czas na blacie 90*. Komp z vcds zero bledow. Napiszcie mi jak mozna sprawdzic vcds’em wentylator i podrzuccie jakies pomysly od czego zaczac zabawe.
  8. Problem w Falkenach to wada fabryczna powodujaca odklejanie sie warstw opony od siebie i o dziwo tylko od wewnętrznej strony
  9. Falken Azenis FK520 - NIE POLECAM! W ciągu 2 lat uzytkowania w 3/4 opon pojawiły się z boku od wewnętrznej strony bąble i opony na śmietnik. Rozmiar 235/35/19. Idą nowe Nokiany Powerproof
  10. @Monti masz tutorial DIY: Fog Lights with DTM Bumper WWW.AUDIZINE.COM BUMPER INTEGRATION POSTED Hi Guys, Here is the DIY to finally keep your fog lights with the OEM DTM Bumper. Difficulty: 7 Time: around 10 Hours
  11. @Monti kratki z RS6, ori dtm, dremel i dobry klej do plastiku. Klapa siedzi qrde…
  12. Dzis wymiana klapy tyl, jutro ceramika i auto jak nowe. Wiecie moze jak naprawic spojler z carbonu? Od kamieni i duuzych predkosci zszedl lakier
×
×
  • Dodaj nową pozycję...