-
Postów
441 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
40O mravel

Informacje
-
Imię
Mikołaj
-
Miasto
Warszawa
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
BLB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
-
dawaj na kanal podniesc go i uruchom, gaz w podloge. Jeden stoi i oglada drugi trzyma pedal w podlodze. Inaczej to szklana kula.
-
turbina sprawdz najpierw caly dolot i puszke z filtrem
-
mam Aguri belki dachowe i sa spoko. Co do bagaznika na hak to tylko thule i najlepiej uzywke. Takie jest moje zdanie bo te starsze bagazniki thulowskie (chwila przed led, poczatek led - sa genialne w jakosci wykonania.
-
patrzac po ETCE wiazka silnika do tego samochodu powinna miec nr oem 8K1971072FM i z niej wnioskuje, ze do przeplywki idzie wiazka 5 przewodow ALE TYLKO WNIOSKUJE. Jesli mowisz ze ida 3 i jest to prawidlowe, to ide dalej. Najwidoczniej ktos wymienial wczesniej wtyczke i pozostawil dwa przewody uciete bo nie sa jak piszesz - wykorzystywane. Dzieki!
-
Hej, dochodze do ladu z 2.0 tfsi oznaczenie CAEB i probuje rozgryzc temat wiazki przeplywomierza. Przeplywka ma 5pin, wtyczka ma 5 pin ALE u mnie dwa piny -> te od gory - sa uciete. Wiazka od wtryskow ma 3 przewody, a powinna miec 5. Ma ktos schemat wiazki silnika / przeplywki do tego silnika?
-
odpowiadajac na pytanie z drzwiami Oprocz srub zaznaczonych przeze mnie sa dodatkowo - dwie po jednej z kazdej strony za tymi gumowymi zaslepkami - jedna nieduza po stronie zamka (na lewo na zdjeciu) troche ponizej Dodatkowo uszczelka na ramce jest wciskana i latwo ja zdjac i nastepnie zalozyc na nowa. Juz po wymianie, wszystko super.
-
Wiec tak, lecimy z tematem. Oczywiscie sa i niespodzianki, a najwieksza z nich (chociaz oczekiwana) byl alternator, ktory sobie padl pod Lodzia po 406k km. Wiec i tak mialem robic pasek osprzetu to i alternator wszedl nowy. Co do blotnikow to pasuja elegancko, kolor jest hmm 99% ok z malym 1% innego odcienia ? Stare blotniki byly (sa) w b dobrym stanie jak sie okazalo i slady korozji sa minimalne. Przy demontazu okazalo sie ze mocowania lamp do pasa sa polamane i w ogole smietnik wiec to dodatkowy koszt po alternatorze Duzym zdziwieniem byly progi pod plastikowymi oslonami. Jest tam troche korozji i poszlo zabezpieczenie z woskiem. Warto tam zajrzec za wczasu. Uszczelka pod kompem jest ok, uzupelnilismy ja silikonem. Komp i elektronika wporzadku. Dzis rozklejam lampy, jakies tipy? Bo juz czuje ze to bedzie niezly problem