-
Postów
449 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
40Informacje
-
Imię
Mikołaj
-
Miasto
Warszawa
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
BLB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
4931 wyświetleń profilu
-
Jaki zestaw naprawczy zacisków tył 288mm w Audi A4 B7?
mravel odpowiedział(a) na Adam87 temat w Audi A4 B6/B7
jw. Ale powiem tak, mialem 288 z tylu i nagminnie sie psuly. Prowadnice zacisku sie klinowaly. Wymiana calosci na 300 z s4 rozwiazala problem. -
Pytanie - czeka mnie wymiana czujnika zmierzchu w obudowie lusterka Jak zdjac ten nosek miedzy najnizszym punktem lusterka na szybie (to grube) a podsufitka? Czy to sie sciska i wyjmuje czy podważa ten plastik? Potem wystarczy obkrecic lusterko w jedna strone na tym grubym mocowaniu na szybie i cyk Czujnik powinien byc w lusterku w tej grubej czesci. BTW ceny nowych czujnikow ORI zwalaja z nog. Przy okazji wymienie czujnik parkowania z tylu bo padl i sprawdze okablowanie od anteny i modulu TPMS
-
wiec montaz szpilki z CR czyli m10/m8 rzeczywiscie rozwiazuje problem a jest nim wyrywanie szpilki z glowicy Wszystko co nastepuje potem to wlasnie wina tego, ze szpilka ori m8 kiepsko siedzi w aluminiowej glowicy.
-
@Rob@k musialbym vcds’em sprawdzac. Na pewno nie widze szans na przegrzanie bo chlodnica jest po byku. Montaz inaczej niz na zalaczonym filnie bo podstawa filtra jest u mnie plaska, a w silniku z filmu zapewne srodkowa czesc jest bardziej wenatrz. Dodatkowa chłodniczka oleju BAR-TEK Motosport GmbH Montaż leci inaczej niż na przykładowym filmie, który wrzuciłem z netu. Najpierw idzie ta dluga rurka z zestawu do obudowy filtra oleju, potem wjezdza na to standardowa chlodniczka, potem korpus z zestawu z termostatem, nastepnie ta specjalna nakretko tuleja ktora to juz spina i na koncu metalowy kapturek Powiększenie pojemnośći oleju w silniku Jako ciekawostkę napisze, że mod pompy oleju na ta z 1.9 tdi (po zakupie) plus miska i założenie dodatkowej chłodniczki oleju zwiekszylo pojemnosc ukladu z 3.8l do ponad 5.5l oleju Śruba (szpilka) napinacza rozrządu z CR Motyw jest taki, że naprężenia i siły działające na napinacz powodują, że standardowa szpilka M8 wyciąga się z aluminiowej głowicy, a jak się wyciągnie kawałek to napinacz nie przylega równo do głowicy tylko się pochyla i szpilka się gnie i zrywa. To, że gwintujemy otwór na nowy pod szpilke z CR M10/M8 powoduje, że w głowicy siedzi M10 i z uwagi na większą średnicę i powierzchnie gwintu, nie wyciąga się z głowicy. Pisze o tym, bo myślałem na początku, że szpilki M8 to pomyłka, że taka mała średnica i zgina je lub ścina, a nie w tym sens i powód dla których to się dzieje i pierd@oli.
-
-
ETKA prawde Ci powie w BLB jest szpilka M8 o nr oem 03G109459 W CR jest szpilka M10/M8 o nr oem N90905507 Nie wiem na ile rozwiercanie bloku pod M10 i założenie szpilki z CR ma rozwiazać mój problem ze szpilka raz na zawsze ale lepsze to niż ori szpilka z M8
-
Problem znany. Ma ktoś numer OEM szpilki z CR na którą powinnismy przejsc by uniknac problemów ze szpilkami w 16V? Przeorałem już pare postów i nie wiem czy szpilka ORI w 16V to 8ka po całosci, czy może 10ka / 8ke. Czy sruba z CR która każą zakładać jest inna? Najchętniej zrobiłbym po całosci 10tke ale napinacz jest chyba na srube 8. Może jakis inny napinacz?
-
@FreeStylePL Zmieniales szpilke na inna? Jaka dokladnie? U mnie to samo niestety....
-
EDIT - zerwalo srube od napinacza. Rozrzad robiony jakos niedawno. Bedziemy badac co tam sie popsulo. Szanse ze czapka zostanie na miejscu sa raczej nikle, chyba pojde dac na msze i strzele kielicha. EDIT 2 - nie zerwalo, ale zgielo. Rozrzad podobno nie przeskoczył. Musze to zmodować bo ta sruba nie wytrzyma z ORI napiec jakie tam ida. Ktoś pomoże ? Sruba z CR?