-
Postów
426 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
40O mravel
Informacje
-
Imię
Mikołaj
-
Miasto
Warszawa
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
BLB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
-
Autko po malu odchodzi w odstawke. Sentyment ogromny. Jesli znajdzie sie kupiec za dobre $ oddam auto z kompletna historia od 2013 r. gdy zostalo sprowadzone do PL i wziete w leasing (sa zdjecia ze sprowadzenia auta i opinia rzeczoznawcy do leasingu). Inaczej bedzie autem weekendowym lub wakacyjnym.
-
czujnik polozenia walu najpewniej, zapala jak ostygnie?
-
Dzis wlecialy obudowy lusterka z S4. Wyglada zacnie i co najwazniejsze wszystkie srubki odkrecily sie legancko. Zastanawia mnie jednak dlaczego w lusterku kierowcy mam jedna czarna luźną kostkę? Czyzby wklad lusterka sciemniajacego sie (fotochromy)? Mam tak ale w lusterku wstecznym w srodku. Znów w lusterku pasażera nie ma takiej kostki. W obu lusterkach sa kabelki i lustra podgrzewane.
-
Mam zamiar wymienić obudowy lusterek na te z S4. Ktoś może podpowiedzieć jak nie urwać tych dwóch śrubek od obudowy lusterka co są od spodu (na srubokręt krzyżak)? Bawiłem się na stole trzecim lusterkiem, które zostało mi z zakupionych drzwi i zauważyłem, że śrubki te wkręcane są w aluminiowy stelarz lusterka, który koroduje i nie ma jak tego wykręcić nie urywając / zrywając tych srób (tak, aluminium koroduje).
-
bardzo dobre oleje. Niestety ceny się zmieniły i nie jest to już konkurencyjna marka wobec innych zachodnich olejow. Sam uzywalem od nich 5w40 z norma 505.01 do B7 i 0W40 do Hdi od Citroena
-
https://www.a5oc.com/threads/s5-soft-top-closed-sensor-error-f202.176219/ u mnie dach nie chcial sie otworzyc do konca. Rozpoczynal proces i stawal. Dokladnie cos jak u Ciebie komputer vcds pokazywal blad przelacznika (guzika) otwierania dachu. Wymiana na nowy nie pomogla. W necie przez przypadek znalazlem rozwiazanie z tym czujnikiem
-
no generalnie to trudne pytanie bowiem nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Ja kupujac uzywane auto nie ufam zapewnieniom sprzedawcy chyba, że przedstawi mi rachunek za dokonaną czynność (co też nie daje pewności). Na pewno wymieniłbym 1. olej w silniku wraz z filtrem 2. olej w skrzyni wraz z filtrem 3. posprawdzal ewentualnme wycieki i je naprawil 4. jesli wszystko dziala jak nalezy na tym zakonczylbym zabawe Silnik jest chyba na lancuchu wiec jesli nie go nie slychac to bym sie tam nie wybieral.
-
to znaczy ze jest olej w komorze spalania (niebieski dym). Moze on splywac z jakis nieszczelnosci np na skutek peknietej glowicy.
-
nie wiem jak dziala dach w a4 ale wiem jak dziala w a5. W mocowaniach dachu jest kilkanascie czujnikow i akurat w przypadku a5 dochodzi do zalania i nastepnie uszkodzenia tychze czujnikow. U mnie w a5 taki objaw dawal wlasnie jedenz takich czujnikow halla, do ktorego dostala sie woda i spowodowala korozje w srodku.
-
mravel obserwuje zawartość Rura ssąca
-
-
Dear @MarioR34 I'm glad to have someone from Croatia here ( This car has also traveled a large part of your beautiful country). The last photos were taken in Greece. The first one was taken in the massif of Mount Olympus near the village of Kallipefki, and the photos by the sea were taken near the village of Kokkino Nero. I drive this car a lot in the Balkans. To the south of Europe, I usually drive on motorways through Slovakia, Hungary, Serbia and then North Macedonia. On this trip, I rode largely on local roads through eastern Slovakia, Hungary, Romania and Bulgaria. I only returned bypassing Bulgaria through North Macedonia and part of Serbia. Going to Greece, I chose this route because of my curiosity and desire to see part of Bulgaria and the Danube Valley. On my way back, my destination was Tokaj in Hungary, where I buy wines.