-
Postów
437 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
40O mravel

Informacje
-
Imię
Mikołaj
-
Miasto
Warszawa
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
BLB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
4413 wyświetleń profilu
-
nie wiem jaka grubosc ale wydaja sie takie same jak oryginal. Nie jest to z papieru ani folii aluminiowej. Jest sztywne. Na pewnym portalu aukcyjnym do znalezienia pod marką BLU to jeszcze przede mna ale wolalbym tego uniknac. Jak dorwe jeszcze klape w kolor to auto wroci do stanu idealnego. Bo na niej rowniez pokazala sie rdza. Ot taki urok auta trzymanego pod chmurka.
-
moze czujnik temperatury? W zaleznosci od niej komp podaje dawke paliwa.
-
masz jakies doladowanie po wyjeciu przeplywki bo wchodzi w tryb serisowy. Albo masz uwalona przeplywke albo przewod do niej.
-
20 lat minelo jak wakacje. Jeden blotnik wykazuje oznaki poczatkow rdzewienia. Nie chce mi sie bawic w ich malowanie wiec kupilem gotowe chinczyki w ocynku w kolor. Same blotniki sa bardzo ok. Kolor wyglada dobrze ale jak tam z jakoscia blachy? Nie wiem. Stad bawimy sie w dodatkowe zabazpieczenia wrazliwych elementow. Wpierw farba dwie warstwy a pozniej masa uszczelniajaca. Komplet wymienimy w maju podczas wymiany rozrzadu. Poleci jeszcze pasek sprzetu z rolkami i napinaczem oraz rurka od klimatyzacji, ta w okolicach lewego nadkola. Dodatkowo wymienimy szkla lamp bo sie troche juz zuzyly i takie srubki od ustawiania lamp (czy tam nakretki) ktore sa w piz*u drogie a rdzewieja i krusza sie w rekach (alleluja aliexpress). Wisienka na torcie bedzie zabawa z uszczelka pod kompem bo mi woda kapie na nogi podczas deszczu.
-
Układ kontroli ciśnienia w oponach w A4 B6 i A4 B7
mravel odpowiedział(a) na Bart-S temat w Audi A4 B6/B7
Czytal, czytal. Sterownik 8E0 907 273 A zas czujniki to nastepcy 4F0 907 275 D. Oczywiscie mamy konfiguracje pod 433MHz. Dla wyjasnienia programator TPMS jaki nabylem do zabawy tj AUTEL TS508WR wykrywa spokojnie czujniki w kolach audi po wybraniu w jego menu aby laczyl sie z czujnikami do tego konkretnego Audi A4 B7 z tego rocznika. W mojej ocenie problem lezy po stronie sterownika (jakby był zablokowany) lub błednym podlaczeniu ukladu TPMS. Ale nie wiem co miałbym zle podlaczyc jesli VCDS laczy sie z modulem TPMS i w blokach pomiarowych laczy sie tez z antena, zaś całośc robiłem wg manuala z pierwszego postu. Sterownik 8E0 907 273 A caly czas ma w pamieci 4 te same ID czujnikow TPMS z ktorymi w pamieci zapewne go kupilem. Wiem o tym bo widze je w VCDS. Gdyby nie czytal czujnikow jak mi to sugerowano (bo moje czujniki w kolach audi sa made in china) to w momencie wybrania opcji zmiany kol i odczytu cisnienia sterownik powinien wywalic wartosci 0000000 ID nowych czujnikow. Nie powinien miec w pamieci wciaz starych numerow. Wnioskuje to po postach w necie gdzie koleś w USA wymienił dwa czujniki i tez mial ten sam blad co ja. W blokach pomiarowych miał przy jednym czujniku ID 000000 zamiast numeru ID nowego czujnika. Przeczy to teorii ze chinskie czujniki nie dzialaja bo w takim wypadku u niego (nie widzi czujnika jak u mnie) przy tym czujniku powinna być wartość starego a nie 000000. Dorwalem programator AUTELa ale czujnikow AUDI nie przeprogramuje. Myslalem, ze uj, jak moj sterownik caly czas ma swoje 4 ID to ja sobie zmienie ID moich czujnikow na te i bedzie gralo. Ale nie zmienie AUTELEM ID czujnika jaki mam w kole. Te czujniki AUDI sa nieprogramowalne lub nie da sie tego zrobic AUTELEM. AUTEL ma mozliwosc odczytu ID czujnikow w kolach i wrzucenia ich przez OBD2 do sterownika TPMS w samochodzie ale w przypadku mojego Audi podczas wykonywania tej procedury wyskakuje, ze AUTEL nie moze odczytac ID zachowanych w sterowniku (mimo, ze np VCDS spokojnie widzi ID czujnikow zapisanych w sterowniku w blokach pomiarowych). Reasumujac - sterownik nie nadpisuje nowych czujnikow w swojej pamieci, caly czas ma te ktore mial w pamieci jak go klupiem (numery ID) - gdyby uklad dzialal prawidlowo a moje czujniki w kolach byly niekompatybilne, po adaptacji zmiany kol w FIS sterownik powinien miec 00000 przy ID czujnikow ktorych nie rozpoznal system np przy wszystkich 4. - urzadzenie do TPMS rozpoznaje czujniki jako prawidlowe dla tego modelu auta -
Układ kontroli ciśnienia w oponach w A4 B6 i A4 B7
mravel odpowiedział(a) na Bart-S temat w Audi A4 B6/B7
Znow mam zapal i wracam do problemu z czujnikami, mam nadzieje ze przed smiercia albo moja albo auta je rozwiaze. System nie widzi czujnikow. System ma zapisane w pamieci ID czujnikow - domyslam sie ze z auta z ktorego pochodzi modul. Stąd cztery pytania 1. czy da sie programowac czujniki Audi zmieniajac ID czujnika 2. czy da sie zaprogramowac ID czujnika w VCDS w miejsce starych ID zapisanych w sterowniku 3. jaki jest jeb@ny security code w kanale TPMS 65 4. ktory autel to ogranie? bowiem nie tylko odczytuje on ID i dane z czujnika ale rowniez moze programowac przed OBD2 ID nowych czujnikow. Ktos cos? -
serdeczne pozdrowienia z Łotwy! Pyknęło 400k nalotu, od ostatniego razu walczyłem z kablem (końcówką) od N75 bowiem kabel pękał w ręce i odcinało turbo. Wymieniony kawałek wiązki na długości około 30cm. Spalanko w krajach nadbałtyckich 5,6l z uwagi na ograniczenia prędkości. Za to na S61 można było spotkać mnie z ponad 2 paczkami na budziku. Lub nie można było, to zależy kto pyta. Gdyby ktoś bywał w Suwałkach - najlepsza knajpa w tym mieście. Mapy Google MAPS.APP.GOO.GL ★★★★★ · Restauracja
-
mowimy o spalaniu na drystrybutorze czy na kompie? Pewnie masz gdzies dziure, szukaj plam
-
Jak ściągnąć z cięgła silniczek klimatronika w Audi A4 B7?
mravel odpowiedział(a) na Lucas1001 temat w Audi A4 B6/B7
napisze jak to zrobic bowiem moze sie przydac komus. Sam dzis z tym walczylem. Wiec modul v107 ma z tylu kawalek plastiku (zielony) do ktorego przyczepione jest cięgno (tez zielone) od klap. Chodzi to wszystko góra dół i otwiera zamyka klapy. Aby zdemontować v107 należy przyjrzeć się mocowaniu "kawalek plastiku (zielony) do ktorego przyczepione jest cięgno (tez zielone)" przy samym V107. V107 ma końcówkę w kształcie motylka / smigiełka i ta końcówka przechodzi przez taki kształ wycięty w tym cięgnie. Po przejściu ustawia się to pod innym kątem i dlatego nie wypada. Należy obkręcić V107 w ten sposób, aby to smigiełko pasowalo w wyciecie w cięgnie i przełożyć. Przypomina to zabawkę "klocki sorter kształtów" dla dzieci w wieku 1 roczka. -
Ja, miesiac temu. Przewod wtedy byl ulamany ok 1cm od poczatku wtyczki. Teraz wymienilem od samych pinow az do lacznika - ok 15 cm, bo znow glebiej byla przetarta sama oslona przewodu od tej karbowanej oslony. To powinno przezyc auto.
-
Nie tak łatwo spalić tego gruza. Mimo zwarcia nie poszedł zaden bezpiecznik ani zawór N75. Przewód od N75 był tak lichy (łamliwy), że mimo naprawy doszło do ułamania przy samym pinie. Trzeba było wyjąc piny, położyć nowy przewód, zlutować i działa. Temat do zamknięcia
-
Przeczytalem co napisales i bardzo dziekuje Ci za wskazowke. Niemniej draze temat czy jest jeszcze inny bezpiecznik tylko na przewodzie do n75 bo o takim czytalem