-
Postów
437 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
40O mravel

Informacje
-
Imię
Mikołaj
-
Miasto
Warszawa
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
BLB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
4452 wyświetleń profilu
-
w przyszlym tygodniu gruby temat sie szykuje, 3-4 dni niewyjete 1. rozrzad 2. swiece z uszczelka pokrywy zaworow 3. pasek klinowy i rolki, napinacz, sprzeglo alternatora 4. blotniki 5. regeneracja lamp 6. wymiana drzwi pt w kolor 7. wymiana klapy w kolor 8. rurka od klimy bo nie wyglada ciekawie (ta za zderzakiem) 9. moze w koncu poprawie kolege co zakladal mi BOSE i zlikwiduje piski w glosniku pt 10. i inne rzeczy, ktore sie okaza przy okazji. 11. moze olej. obecnie nalatane 406k km.
-
nie wiem jaka grubosc ale wydaja sie takie same jak oryginal. Nie jest to z papieru ani folii aluminiowej. Jest sztywne. Na pewnym portalu aukcyjnym do znalezienia pod marką BLU to jeszcze przede mna ale wolalbym tego uniknac. Jak dorwe jeszcze klape w kolor to auto wroci do stanu idealnego. Bo na niej rowniez pokazala sie rdza. Ot taki urok auta trzymanego pod chmurka.
-
moze czujnik temperatury? W zaleznosci od niej komp podaje dawke paliwa.
-
masz jakies doladowanie po wyjeciu przeplywki bo wchodzi w tryb serisowy. Albo masz uwalona przeplywke albo przewod do niej.
-
20 lat minelo jak wakacje. Jeden blotnik wykazuje oznaki poczatkow rdzewienia. Nie chce mi sie bawic w ich malowanie wiec kupilem gotowe chinczyki w ocynku w kolor. Same blotniki sa bardzo ok. Kolor wyglada dobrze ale jak tam z jakoscia blachy? Nie wiem. Stad bawimy sie w dodatkowe zabazpieczenia wrazliwych elementow. Wpierw farba dwie warstwy a pozniej masa uszczelniajaca. Komplet wymienimy w maju podczas wymiany rozrzadu. Poleci jeszcze pasek sprzetu z rolkami i napinaczem oraz rurka od klimatyzacji, ta w okolicach lewego nadkola. Dodatkowo wymienimy szkla lamp bo sie troche juz zuzyly i takie srubki od ustawiania lamp (czy tam nakretki) ktore sa w piz*u drogie a rdzewieja i krusza sie w rekach (alleluja aliexpress). Wisienka na torcie bedzie zabawa z uszczelka pod kompem bo mi woda kapie na nogi podczas deszczu.
-
Układ kontroli ciśnienia w oponach w A4 B6 i A4 B7
mravel odpowiedział(a) na Bart-S temat w Audi A4 B6/B7
Czytal, czytal. Sterownik 8E0 907 273 A zas czujniki to nastepcy 4F0 907 275 D. Oczywiscie mamy konfiguracje pod 433MHz. Dla wyjasnienia programator TPMS jaki nabylem do zabawy tj AUTEL TS508WR wykrywa spokojnie czujniki w kolach audi po wybraniu w jego menu aby laczyl sie z czujnikami do tego konkretnego Audi A4 B7 z tego rocznika. W mojej ocenie problem lezy po stronie sterownika (jakby był zablokowany) lub błednym podlaczeniu ukladu TPMS. Ale nie wiem co miałbym zle podlaczyc jesli VCDS laczy sie z modulem TPMS i w blokach pomiarowych laczy sie tez z antena, zaś całośc robiłem wg manuala z pierwszego postu. Sterownik 8E0 907 273 A caly czas ma w pamieci 4 te same ID czujnikow TPMS z ktorymi w pamieci zapewne go kupilem. Wiem o tym bo widze je w VCDS. Gdyby nie czytal czujnikow jak mi to sugerowano (bo moje czujniki w kolach audi sa made in china) to w momencie wybrania opcji zmiany kol i odczytu cisnienia sterownik powinien wywalic wartosci 0000000 ID nowych czujnikow. Nie powinien miec w pamieci wciaz starych numerow. Wnioskuje to po postach w necie gdzie koleś w USA wymienił dwa czujniki i tez mial ten sam blad co ja. W blokach pomiarowych miał przy jednym czujniku ID 000000 zamiast numeru ID nowego czujnika. Przeczy to teorii ze chinskie czujniki nie dzialaja bo w takim wypadku u niego (nie widzi czujnika jak u mnie) przy tym czujniku powinna być wartość starego a nie 000000. Dorwalem programator AUTELa ale czujnikow AUDI nie przeprogramuje. Myslalem, ze uj, jak moj sterownik caly czas ma swoje 4 ID to ja sobie zmienie ID moich czujnikow na te i bedzie gralo. Ale nie zmienie AUTELEM ID czujnika jaki mam w kole. Te czujniki AUDI sa nieprogramowalne lub nie da sie tego zrobic AUTELEM. AUTEL ma mozliwosc odczytu ID czujnikow w kolach i wrzucenia ich przez OBD2 do sterownika TPMS w samochodzie ale w przypadku mojego Audi podczas wykonywania tej procedury wyskakuje, ze AUTEL nie moze odczytac ID zachowanych w sterowniku (mimo, ze np VCDS spokojnie widzi ID czujnikow zapisanych w sterowniku w blokach pomiarowych). Reasumujac - sterownik nie nadpisuje nowych czujnikow w swojej pamieci, caly czas ma te ktore mial w pamieci jak go klupiem (numery ID) - gdyby uklad dzialal prawidlowo a moje czujniki w kolach byly niekompatybilne, po adaptacji zmiany kol w FIS sterownik powinien miec 00000 przy ID czujnikow ktorych nie rozpoznal system np przy wszystkich 4. - urzadzenie do TPMS rozpoznaje czujniki jako prawidlowe dla tego modelu auta -
Układ kontroli ciśnienia w oponach w A4 B6 i A4 B7
mravel odpowiedział(a) na Bart-S temat w Audi A4 B6/B7
Znow mam zapal i wracam do problemu z czujnikami, mam nadzieje ze przed smiercia albo moja albo auta je rozwiaze. System nie widzi czujnikow. System ma zapisane w pamieci ID czujnikow - domyslam sie ze z auta z ktorego pochodzi modul. Stąd cztery pytania 1. czy da sie programowac czujniki Audi zmieniajac ID czujnika 2. czy da sie zaprogramowac ID czujnika w VCDS w miejsce starych ID zapisanych w sterowniku 3. jaki jest jeb@ny security code w kanale TPMS 65 4. ktory autel to ogranie? bowiem nie tylko odczytuje on ID i dane z czujnika ale rowniez moze programowac przed OBD2 ID nowych czujnikow. Ktos cos? -
serdeczne pozdrowienia z Łotwy! Pyknęło 400k nalotu, od ostatniego razu walczyłem z kablem (końcówką) od N75 bowiem kabel pękał w ręce i odcinało turbo. Wymieniony kawałek wiązki na długości około 30cm. Spalanko w krajach nadbałtyckich 5,6l z uwagi na ograniczenia prędkości. Za to na S61 można było spotkać mnie z ponad 2 paczkami na budziku. Lub nie można było, to zależy kto pyta. Gdyby ktoś bywał w Suwałkach - najlepsza knajpa w tym mieście. Mapy Google MAPS.APP.GOO.GL ★★★★★ · Restauracja
-
mowimy o spalaniu na drystrybutorze czy na kompie? Pewnie masz gdzies dziure, szukaj plam