-
Postów
444 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
40O mravel

Informacje
-
Imię
Mikołaj
-
Miasto
Warszawa
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
BLB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
4829 wyświetleń profilu
-
wyjdzie na to ze bede musial kupic ze szrotu podstawe filtra oleju do BLB i sobie samemu sprawdzac, czy adaptery pasuja czy nie. Nikt nie jest w sklepach w stanie odpowiedziec, czy podejdzie czy nie podejdzie dany produkt. Na marginesie, analizując sytuację mojego samochodu to dziwie się, że nikt z tunerow ktory go miał w ręce nie powiedział, że tego typu chlodnica oleju jest mocno wskazana w moim wypadku. Jedyne co mnie ratuje to fakt, ze wymieniam olej od 12 lat regularnie 2x w roku co nie wiecej niz 10k km. Wychodzi na to, ze podobne rowiazanie trafi do mojego BMW gdzie moc rowniez jest konkretnie podniesiona. TUTAJ film instruktazowy jak montujemy adapter i gdzie
-
pomierz srednice otworow, zamow kilka kolanek o roznym stopniu rozwarcia. Odeslesz najwyzej to co Ci zostanie niewykorzystane. Masz na to 14 dni od dnia zakupu.
-
dobra, jest temat - dodatkowa chlodnica oleju. I tu jest pytanie -> szukam adaptera z termostatem pod to. Montuje sie go miedzy obudowa filtra oleju a przychodzącą od spodu chlodniczka oleju. Pomoze ktoś bo to szukanie raczej po zagranicznych sklepach i odesłanie nie pasującego elementu nie wejdzie pewnie w gre. A nie kosztuje to 50 zł.
-
Jak w temacie. Ktos montowal? Jak, jaka i gdzie sie podlaczyc najlepiej plus termostat do tego na 105* najlepiej.
-
Hej sprawa jest. Auto mimo temp 90* na blacie dosc mocno zgrzalo sie na podjezdzie na pewna przelecz. W sensie to moje odczucie bo silnik byl dobrze goracy wraz z chlodnica. Auto wjezdzalo dosc powoli, czesc drogi na jedynce, obroty tak do 2500 obr/min maks. I nie byloby problemu gdyby nie fakt, ze po krotkim postoju na szczycie auto po odpaleniu za chwile zgaslo. Odpalalo normalnie ale obroty spadaly i gasl. Na poczatku jeszcze reagowal na gaz a pozniej nie. Jak postal dluzej to odpalil i szedl normalnie. Pomysly? Na zachete kilka fot Edit - i jest prawdopodobny powod - olej osiagnal temp graniczna ok 115* i wlaczyly sie limitery a ze czlowiek wjechal na 2000mnp to powietrza mniej i cisnienie inne. Limiter scial ustawiona mase powietrza, ktora byla inna niz rzeczywista (wysokosc, powietrze jest rzadsze), i komp dawal za malo tlenu. Auto nie mialo mocy i gaslo. Olej ostygl, auto poszlo.
-
Hej mam podejrzenie ze cos nie bangla jak nalezy po dzisiejszej akcji w Alpach. Problem dotyczy 2.0 tdi BLB. Auto po modach, dosc grubych, duze wtryski i turbo wsadzone. Wjezdzalem na przelecz, strome akcje, auto zaladowane po dach, przewyzszenia ze trzeba bylo na jedynce podjezdzac. Po zgaszeniu auta (na blacie caly czas 90*) nie wlacza sie wentylator mimo ze nie pamietam abym mial tak zgrzane auto, Jak przechodzilem obok zderzaka to mi prawie wlosy na nogach spalilo. Po podniesieniu maski dosc goraca jednostka. Ale to nie problem bo.. Auto odpalilo, minimalna reakcja na gaz i zgaslo. Nie bylo problemu z odpalaniem ale auto gaslo po chwili. Pozniej zero reakcji na gaz. Padl pomysl na ktorys czujnik temp lub jakies zabezpieczenie chlopaka od wirusa, bo przy programowaniu auta i rozmowach jak to ma latac, ogarnal jakis patent byl nie zgrzal silnika podczas duzych przelotow z duzymi predkosciami. Po ostudzeniu - 20 min z otwarta maska - auto odpalilo i mialo moc. Temp caly czas na blacie 90*. Komp z vcds zero bledow. Napiszcie mi jak mozna sprawdzic vcds’em wentylator i podrzuccie jakies pomysly od czego zaczac zabawe.