
mstan
Pasjonat-
Postów
504 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O mstan

Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Witam Ja bym proponował Hana czerwone Mocowane na krótko w pozycji skośnej mieszczą się pod pokrywę i nie ma kłopotów z regulacją. Sterownik Stag 300 premium(pod OBD II) i tylko 400zł. więcej Ps. Zanim założysz gaz to zrób coś ze spalaniem ,bo 15 litrów benzyny to dużo.
-
Witam Prawdopodobnie jest to wężyk łączący kolektor ssący z ezektorem i ma numer katalogowy 06B 133 783 C .(wężyk prowadzi do filtra z węglem aktywnym) Mogę się mylić bo znam raczej silnik AEB. Po tym okresie jazdy na paliwie B. możesz pojeździć na gazie(bez regulacji u gazownika) Sequent 24 ma możliwość wprowadzenia samokorekt w swojej mapie ,ale musi być poprawnie odbudowana mapa benzyny.
-
Witam Wszystkie nieszczelności w dolocie jak widzisz mają swoje skutki w postaci większego zużycia paliwa,lub w inny sposób zakłócają pracę silnika.Teraz w pierwszej kolejności usuń usterki i po tym zrób około 100-200km na benzynie.(normalna mieszana jazda) A tak na marginesie to jaką masz instalacje gazową?
-
Witam Może masz źle wyregulowany gaz i rozjechała Ci sie mapa Benz. Sprubował bym pojezdzić na samej benz. i jak silnik się ustabilizuje,to proponuje podjechać do gazownika i wykonać małą regulację. Jeżeli silnik nie ustabilizuje się na benz. to musisz szukać przyczyny. Pozdrawiam
-
Witam Poszukajcie w internecie, albo na allegro interfejs do BRC . Jedna z wtyczek jest do interfejsu, a druga do podłączenia sensora podciśnienia podczas pierwszego programowania. Do tego jast niezbędny programik, także z netu. Pozdrawiam
-
[ALL B5] Rozcięte kable od wtryczki cewki do LPG czy tak powinno być?
mstan odpowiedział(a) na paput temat w Audi A4 B5
Witam Myślę że w odniesieniu do pierwszego postu,oraz tytułu wątku,zachowanie gazownika wydaje się normalne. Skoro ktoś poodcinał kable,a instalacja jest na gwarancji to istnieje prawdopodobieństwo że grzebano przy niej. Jeżeli producent nie uzna gwarancji(z w/w powodów) to instalator ma uzasadnione obawy i zwróci Ci pieniądze o ile gwarant uzna reklamacje. Pozdrawiam -
[ALL B5] Rozcięte kable od wtryczki cewki do LPG czy tak powinno być?
mstan odpowiedział(a) na paput temat w Audi A4 B5
Witam Piszesz o cewce przy reduktorze?.Jeżeli tak to z tą cewką jest zintegrowany zawór umożliwiający dopływ gazu do reduktora.Być może cewka jest spalona a zaworek zablokowany w pozycji otwartej.Jeżeli tak jest to niezwłocznie powinieneś wymienić cewkę i sprawdzić działanie zaworka,lub wymienić całość. Pozdrawiam Ps. usterka ta nie ma nic do złej pracy silnika(kłania się poprawna regulacja LPG) -
Witam Temperatura zamiany stanu ciekłego w gazowy dla propanu to około -20stopni Celsjusza . Natomiast butan by zmienił swój stan musi mieć temperaturę dodatnią (w temperaturze 0*C pozostaje ciekły) A LPG to mieszanina propanu i butanu (w okresie zimowym normy przewidują większą ilość propanu) Pozdrawiam
-
Witam Regulator ciśnienia w kolektorze wtryskowym jest po to by utrzymać ciśnienie na poziomie 4barów(niezależnie od ilości odebranego paliwa przez zaworki wtryskowe). Zużyty regulator utrzymuje niższe ciśnienie i stąd problemy z ilością wtryskiwanego paliwa przy odpalaniu. Emulator to elektroniczne urządzenie pozwalające na jednoczesne zasilanie silnika gazem i benzynom.Długość takiej pracy jest regulowana i trwa zazwyczaj kilka sekund(jest to zależne od instalacji podającej gaz do silnika). Pozdrawiam
-
Wykaz usterek ogrzewania postojowego - Fabrycznego Webasto
mstan odpowiedział(a) na wrclaguna temat w Audi A4 B6/B7
Witam bobikos "Kolego, gdzieś Ci w opisie błędu zniknęło że 1412 to uszkodzenie/zwarcie do masy świecy żarowej. Błąd występuje w momencie gdy rezystancja świecy jest zbyt wysoka i może się pojawić nawet jeśli świeca jest sprawna ( po podłączeniu bezpośrednio do akumulatora grzeje). Moja rada, wykręć świecę, sprawdź/oczyść połączenia błąd przestanie się pojawiać. Na temat webasto i thermo top znajdziesz bardzo dużo informacji na elektrodzie, włącznie z rozbudową do pełnego webasto." Świeca faktycznie ma zwarcie do masy.A błąd pojawia się już po każdym teście.Po odizolowaniu palnika od pozostałej części piecyka - zaczął działać. Jest to jedyny bez kosztowy sposób,a na jaki czas to się okaże. Pozdrawiam -
Wykaz usterek ogrzewania postojowego - Fabrycznego Webasto
mstan odpowiedział(a) na wrclaguna temat w Audi A4 B6/B7
Witam Grzegorz nie pomyliłem się sądząc że można na Ciebie liczyć. Serdeczne dzięki Pozdrawiam -
Wykaz usterek ogrzewania postojowego - Fabrycznego Webasto
mstan odpowiedział(a) na wrclaguna temat w Audi A4 B6/B7
Witam Problem dotyczy dogrzewacza Typ Thermo Top Z/C-D przy silniku AMF 1,4 TDI. Przeczytałem cały wątek i wiele się mogłem dowiedzieć.Budowa mojego webasta jest inna,ale zasada działania i zastosowanie takie samo. Mam błąd na sterowniku ogrzewania dodatkowego 1412 To jest w skrócie uszkodzona lub zwarcie do plusa. Błąd daje się wykasować. Podczas testowania poszczególnych elementów w tym i świecy wszystko jest w najlepszym porządku(świeca grzeje i nie ma zwarcia ) Wcześniej miałem także kłopoty z paliwem,ale korzystając z Waszej wiedzy uporałem się z tym. Czy sądzicie że da się coś zrobić,czy trzeba będzie kupić świecę(jest droga)? Pozdrawiam -
[B5 ADR] Jak sprawdzić czujnik temperatury cieczy?
mstan odpowiedział(a) na Bebzo28 temat w Audi A4 B5
Witam Pomiaru dokonujemy na pinach 1;3 i 2;4. Np.:1;3 temperatura 30*C rezystencja 1500--2000 omów. 2;4 temperatura 80*C rezystencja 275--375 omów. Pozdrawiam Ps. poszukaj sobie w necie książki "Sam naprawiam samochód" AUDI A4 i A4 AVANT.Tam znajdziesz więcej szczegółów. -
[B5 AHL] Lecho Mini Sec - funkcja przełączania na benzynę przy małych obrotach
mstan odpowiedział(a) na morsdicti temat w Audi A4 B5
Witam Poprawnie pracujący silnik na BP nie schodzi poniżej 800 obrotów i nie buja obrotami. Schodzi płynnie do obrotów biegu jałowego i tak trzyma. Po prawidłowym skonfigurowaniu LPG nie może być inaczej. Ale skoro jest tak faktycznie to potrzebujesz pomocy . Ale żebym ja musiał Ci polecać Twojego ziomka to obciach (nie korzystasz z zasobów forum). http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?action=profile;u=2845 Pozdrawiam -
Witam Ujął bym to trochę inaczej. Da się to zrobić bez prasy,ale wymaga to o wiele więcej czasu cierpliwości i innych cech,oraz finezji w doborze narzędzi by zrobić to poprawnie ,a jeżeli robisz to po raz pierwszy nie będziesz miał żadnej pewności że jest dobrze. Wobec powyższego proponuję,jak radzi kolega skorzystać z usługi profesjonalistów- ale pełnej usługi materiał i usługa warsztatu,oraz rachunek. Nawet łożysko najlepszej firmy można dokręcić tak że nie pochodzi długo i nie będzie dowodów na to że było źle zamontowane i dokręcone. Pozdrawiam