Skocz do zawartości

psajtex

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O psajtex

  1. Ok. Rozumiem. Ale w obecnym liczniku mam immo2 połączone z immo2 w Ecu i działa. W nowym będę miał immo3 i chcę mieć połączone z immo2 w Ecu. Dodam, że nie chcę usuwać immo na stałe. Da radę takie coś zrobić? Klepnięte z mojego GCA971 CM9 przy pomocy Tapatalk
  2. Ok. Dzięki. Ale póki co, to jak mam podłączyć immo2 w Ecu do licznika z immo3? Wystarczy, że normalnie zaadoptuje kluczyki? Bo mam auto po 2 lifcie, ale jeszcze z czerwonymi zegarami... Klepnięte z mojego GCA971 CM9 przy pomocy Tapatalk
  3. Witajcie, przeczytałem wszystko............... Ale mam teraz kilka pytań, na które nie znalazłem odpowiedzi: 1) czy da radę wyłączyć to ostrzeżenie o niskim poziomie oleju w liczniku po 2 lifcie z czujnika z misy (otóż mam afn i tego czujnika na 99% nie posiadam); 2) czy licznik po drugim lifcie ma w końcu immo 2 czy immo 3? Z góry podziękował.
  4. Witajcie, Przeczytałem już 100 stron tego wątku, i mozolnie czytam dalej. Już jestem zdecydowany wymieniać licznik i w związku z tym, mam kilka pytań: Posiadam a4 po 2 lifcie lecz jeszcze z zegarkiem analogowym i czerwonym podświetleniem - czyli immo2. Mam okazję kupić licznik z a6 ale z białym podświetleniem i zegarkiem cyfrowym - czyli immo3. Jest jakaś opcja aby połączyć immo3 z licznika z immo2 w ecu? Dodam, że nie chce usuwać na stałe immo. Czy lepiej się w to nie bawić... Z góry dziękuję. Klepnięte z mojego GCA971 CM9 przy pomocy Tapatalk
  5. A czym się różni wersja P od Q ??
  6. Witam, proszę o pomoc w znalezieniu numeru katalogowego chłodnicy wody do Audi A4 B5 AFN kombi po II lifcie. Z góry dziękuję i pozdrawiam
  7. Hej! Podepnę się do kolegi. Film jakiś istniał kiedyś, bo w/w temacie jest link do ściągnięcia, ale niestety już wygasł. Może ma ktoś go zapisanego i może wrzucić na nowo na jakiś serwer? Dzięki i pozdrawiam
  8. psajtex

    Ceny paliw

    Na opolszczyźnie to jest chyba najdroższe paliwo w Polsce.... Orlen Głogówek - ON 4,45 zł/litr ON Verva 4,65 zł/litr
  9. Ja leje za 100 zł i robię około 380 - 400 km w spokojnej jeździe. Nawet bardzo spokojnej - tylko czasami turbo przedmuchane. Średnia od listopada wyszła mi ok. 6,56 litra na 100km. Najnowsze dane: 5,49 na 100 km :>
  10. Witam! Ja również mogę polecić pana Marcina! Szybki kontakt, ustalenie adresu, przesyłki i towar u mnie! Dzięki serdeczne! Pozdrawiam
  11. Hej! Jako że zakup dokładki z PDC ori graniczy z cudem, poradźcie, co można założyć do zwykłej dokładki zderzaka. Chodzi mi o jakiś sprawdzony zestaw, najlepiej model i marka. Bo na al...ro jest tego setki i nie wiem, na co się zdecydować, a nie chcę dać d...y kupując jakieś badziewie. Dzięki serdeczne. pozdro
  12. tohn, sprawdź, czy po wyłączeniu radia przyciskiem bądź kluczykiem radio odłącza napięcie z niebieskiego przewodu - jeśli nie, to masz powód rozładowanego akumulatora - separator i wzmacniacz są w takim przypadku cały czas zasilone. jscottig, sprawdź podłączenie tylnego lewego głośnika, gdyż z tego, co się orientuję, jest przy nim zamontowany ori wzmacniacz. Może tam coś nie łączy. pozdro
  13. Witam! Proszę o pomoc w uruchomieniu telefonu samochodowego. Otóż w sprowadzonym Audi posiadam oryginalnie założony telefon samochodowy Nokia 810 i centralkę do tego Nokia 6081 (NME-2A). W centralce jest slot do włożenia dużej (nie wyłamanej) karty sim. Nie wiem, w jakiej sieci pracował telefon, gdyż nie posiadam dokumentacji z niego. Problem polega na tym, iż ciągle wyświetlany jest napis w języku niemieckim - "Włożyć kartę sim". Jak wkładam kartę z ery bądź plusa to nic się nie dzieje. Próbowałem wpisać kody odblokowujące sim-locka, ale nic to nie daje. Nie mam już siły, co z tym robić... Nie chcę demontować zestawu, gdyż jest on najprawdopodobniej fabrycznie założony - przewody pochowane fachowo i centralka zamontowana fachowo w bagażniku. Proszę pomóżcie rozgryźć ten problem, gdyż szkoda mi tego ustrojstwa! Pozdrawiam psajtex p.s. z góry dziękuję za pomoc p.p.s. po vinie oprócz informacji o zainstalowanej instalacji telefonu samochodowego nie ma żadnej innej informacji
  14. Siemka! Już jestem po zabiegu. Ogólnie to nie jest to trudne. Mając adapter nie ma żadnych szans na pomylenie wtyczek, a zasilanie adaptera podpinasz pod wyjście opisane na radiu REMOTE CONTROL - bo na obudowie radia powinien być opis pinów i przewodów. Szczegóły mojego problemu przy montażu opisałem tutaj: http://www.a4-klub.pl/smf/all_b5_wymiana_radia_na_niefabryczne-t112310.0.html pozdro psajtex
  15. Witam! Opis :good: Dzisiaj robiłem to samo u siebie i też chciałem zrobić fotostory, lecz mnie ubiegłeś. Chciałem tylko dodać, iż ja miałem problem z tymi zaślepkami bocznymi. Otóż wkręty dostarczone do zestawu okazały się za krótkie do zamontowania zaślepek. Musiałem użyć innych - dłuższych, w których okazało się że są główki są za szerokie i trzeba było je troszkę oszlifować. Również okazało się, że otwory podłużne z zaślepki są za krótkie i musiałem przedłużyć oba otwory - możliwe, że wina była po stronie nieoryginalnych wkrętów. Chciałbym również opisać wtyczki z Audi po wyjęciu ori radia: A więc po lewej mamy wtyczki: - mała brązowa ISO żeńska - do podłączenia głośników przednich - podłączamy do adaptera; - małą czarna ISO żeńska - do podłączenia zasilania - podłączamy bezpośrednio do radia; - duże czarne ISO żeńska - do podłączenia tylnych głośników oraz subwoofera przez adapter - podłączamy do adaptera; po prawej mamy wtyczki: - antenową - ja dodatkowo miałem wtyczkę dużą czerwoną ISO - prawdopodobnie do podłączenia pod telefon samochodowy (gdyż taki posiadam w aucie). A tak to chyba wszystko ok. Polecam zmianę radia, gdyż jakość dźwięku jest o niebo lepsza niż na ori radiu - nawet na ori głośnikach gra to zadawalająco, a nie mam jakiegoś super radia, tylko standardowe JVC KD - G 331 lub 332 lub 333 - z czerwonym podświetleniem ( nie pamiętam, który to nr ). pozdrawiam psajtex p.s. dodam jeszcze, że istnieją 2 typy adapterów: jeden przystosowany do zwykłego nagłośnienia, a drugi (inny) do systemu BOSE....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...