Skocz do zawartości

M@jki

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O M@jki

Osiągnięcia M@jki

0

Reputacja

  1. Witam ponownie. Mam już rozwiązany problem z instalacją samoczyszczenia lamp Xenonowych. Posiadam cały układ do czyszczenia tj. dysze od RS2, trójnik,pompkę wysokiego ciśnienia, wtyczkę i wężyk. Mogę również załatwić zbiorniczek dodatkowy na płyn do tegoż systemu. Oto mój namiar GG 9464457.
  2. Więc postaram się wam mój pomysł przybliżyć... Montaż systemu spryskiwaczy nie jest problemem jeśli ma się taki zestaw już kupiony, ale jeśli ktoś dopiero zamierza to zaskoczy się kosztem jaki będzie musiał ponieść... Sam jeden siłownik i zarazem spryskiwacz kosztuje ok. 52 euro w ASO Audi...x2, do tego specjalna pompka za następne 59 euro oraz przewody i zbiorniczek z płynem za minimum 70 euro :rant:to wychodzi nam naprawdę niezła sumka. Dlatego znacznie tańszą opcją będzie zakup samych dysz spryskiwaczy z BMW serii "5" modeli E39 które wyglądają tak: http://www.mikepuddephat.com/webs/1/html/2001/m5.jpg lub z AUDI RS2, który dzięki mniej skomplikowanej technologii będzie tańszy: http://www.audiforums.com/models/rs2/images/1995-Audi-RS2-2.jpg niż szukanie okazji z oryginalnym zestawem do Audi A4/A6 lub grupy VW. Jak tylko zdobędę ceny takiego zestawu dysz z ASO Audi od modelu RS2 to napiszę na forum. POZDRO CHŁOPAKI.
  3. Ja osobiście znalazłem kompletny zderzak od S4 który zamontowałem, ale podłączenie spryskiwaczy okazało się nielada wyczynem. Kupiłem okazyjnie pompkę do spryskiwaczy lamp i d*pa w szafie... :disgust:do oryginalnego zbiorniczka z płynem nie podłączysz jej. Całkiem niedawno przykukałem zbiorniczek z pompkami z S4 który kupiłem i zamontowałem :drool:...działa i to bardzo wydajnie. Ciśnienie jest dosyć spore i jest w stanie zmyć powierzchnie lamp. :th: Tak na marginesie, to gdybym miał dziś na nowo montować zestaw spryskiwaczy lamp to skusiłbym się na takie od BMW serii 5 z 98roku lub od RS2-ki :th:
  4. Jocker01 już tobie wyjaśniam... Sprawa wygląda tak, że każde auto ma Homologację i wszyscy o tym wiemy, natomiast Nemieccy Plicjanci wiedzą, że niema VW Passata z 98r, który to ma reflektory xenonowe bez systemu samooczyszczającego i mandat gotowy. Jeśli masz sprawne auto które nie posiada rażącej własnej przeróbki, nie posiadającej homologacji (w wielu przypadkach do spradzenia od ręki) możesz spokojnie poruszać się po drogach innych państw, ale jak wiesz Swiatła Xenenowe bez homologacji stważają niebezpieczeństwo dla innych użytkowników drogi i dlatego Policja w Niemczech się do tego przyczepiła. Istnieje jeszcze przwdopodobieństwo że w/w kolega coś przypyskował podczas kontroli i dlatego policja się doczepiła to lamp. Pozdrawiam.
  5. Cześć. Z twojego opisu wynika, że wszystko jest OKEY. :th: Ja również mam A4 1.9TDi AFN i za każdym razem kiedy po długim postoju go odpalam a silnik jest całkowicie zimny, to po jakiś 30-tu może 60-ciu sekundach z wydechu zaczyna wyraźnie być słychać rozkręcającą się turbinę i narastający GWIZD. Co do białego gęstego dymu to wydaje mi się, że to poprostu PARA Biorąc pod uwagę, że na dwoże w opisywanej sytuacji było -10-cio stopniowy mróz biały dym (para) był gęsty. W momencie kiedy silnik uzyskał minimalną temperaturę pracy 60 stopni para znacznie się zmniejsza i przestaje być aż nad to widoczna (normalne zjawisko). Co do opóżniena gwizdu turbiny to jest ono spowodowane zaworem Recyrkulacyjnym, który podczas pierwszego rozruchu zostaje przymknięty w celu poprawienia pracy zimnego silnika i zmniejszenia CO2 w spalinach. Po chwili kiedy silnik złapie temperature do pracy zawór się uchyla powodując, że spaliny zaczynają napędzać TURBO i dlatego pojawia się specyficzny gwizd. Myślę, że wszystko z twoją AUDI jest OKEY. Pozdrawiam.
  6. Przeczytałem cały temat i postanowiłem się podzielić swoimi informacjami. :drool: Mieszkam na styku 3 granic unijnych Polski-Czech-Niemiec i często poruszam się po drogach tych państw. Posiadam A4 z 97 roku i oryginalnie miałem lampy H7+H7+H1, ale kiepsko świeciły i postanowiłem wymienić na Xenonowe. Okazyjnie kupiłem Oryginalne lampy od S4 z przetwornicami i żarnikami(1400zł). Po zamontowaniu jeden z żarników przestał działać i zmuszony byłem do zakupu dwóch nowych. Z własnych obserwacji wynikało, że żarniki Philipsa D2S świecą bardziej Żółto, natomiast OSRAM niebiesko. Kupiłem na Allegro żarniki OSRAM i założyłem oba Nowe w lampy. :thumbup. Któregoś dnia mój kolega opowiedział mi przykrą przygodę która go spotkała podczas niemieckiej kontroli drogowej. Jadąc pomiędzy miejscowościami w Niemczech został zatrzymany do kontroli i otrzymał mandat w wysokości 150euro za brak spryskiwaczy świateł w Passacie 98r. a miał oryginalne Xenonowe lampy, które wstawił sobie w miejsce normalnych lamp. Po tej historii postanowiłem kupić kompletny zderzak od modelu S4 i zamontować go wraz z systemem spryskiwaczy lamp. Dodatkowo inny mój kumpel posiada Audi A6 model C4 i ma oryginalną instalację Xenonową i Spryskiwacze lamp, ale nie posiada systemu samopoziomującego NIe wiem dlaczego, ale ponoć jest to spowodowane brakiem takiego wymogu w latach 95-97. Kolega, który dostał mandat za brak spryskiwaczy kupił same nakładki na zderzak w ASO i przykleił je w miejsce orginalnych sprysków, co sprawia wrażenie iż posiada takową instalację. Pozdrawiam wszystkich użtkowników marki Audi i do zobaczenia na drodze. P.S. Rozwaliłem zderzak S4 i jestem zmuszony zamontować na jakiś czas oryginalny i mam w związku z tym pytanie. Czy można w normalnym zderzaku zamontować spryskiwacze ze zderzaka S4 ? Będę wdzięczny za pomoc...
  7. Ja mam wielką prośbę. Mam Xenony z S4 i teraz kupiłem oryginalny zderzak ze spryskiwaczami i pompką do zbiorniczka. Proszę mi powiedzieć czy mogę zamontować tą pompkę w zbiorniczku z płynem do szyb i jak podłączyć się do instalacji. Może lepiej jest zrobić dodatkowy włącznik spryskiwaczy reflektorów? Proszę o szybką odpowiedź bo oddałem już zderzak do malowania. Pozdrawiam.
  8. Proszę o pomoc w wyżej wymienionej kwestji. Zakupiłem wyświetlacz temperatury do mojej A4-ki i zamontowałem. Posiadam Climatronic więc czujnik temp. mam przy zderzaku, ale kiedy się pod niego podpiąłem na wyświetlaczu wskazuje mi wartości zaniżone conajmniej o połowę wzgędem odczytów z Climatronica. Co muszę zrobić aby wskazania z zegarów były prawidłowe?
  9. Chłopaki... Potrzebuje rady...Posiadam A4-kę 1.9TDi z Climatroniciem, ale nie posiadam wyświetlacza temp. zewnętrznej na desce rozdzielczej. Zakupiłem taki wyświetlacz i moje pytanie brzmi... Skąd najlepiej pociągnąć sygnał z czujnika temp. zewnętrznej który znajduje się przy chłodnicy?? Najlepiej pomógłby mi schemat. Słyszałem, że najlepiej pociągnąć go od jakiegoś przewodu który idzie to wyświetlacza Climatronica. Czekam na pomoc i pozdrawiam.
  10. Witam. Jestem M@jki i jestem szczęśliwy, że mogłem dołączyć do tak dużej rodziny fanów A4. Moje Audi A4 to już drugi samochód od producenta z Inglostad poneważ pierwsze było Audi Coupe 2.3 z 1991 roku. Mam nadzieje, że przy waszej pomocy użytkowanie mojej A4-ki będzie przebiegało bez większych problemów. Pozdrawiam i do zobaczenia na trasie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...