Skocz do zawartości

michal_z81

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O michal_z81

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    LU

Auto

  • Model
    S4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    2.7 V6 BiTurbo
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia michal_z81

0

Reputacja

  1. witam potrzebuję czujnik poziomowania 4B0907503 z góry dziękuję
  2. witam potrzebuję czujnik poziomowania 4B0907503 z góry dziękuję
  3. do piasty fag lub skf
  4. Potrzebuję parę elementów zawieszenia tył do quattro: wahacz 8D0 501 530 łącznik stabilizatora 8D0 505 465 śruba mimośrodowa 8D0 501 387 D tuleje 8D0 505 171 Z góry thx.
  5. Witam. Problem zaczął się nagle głośne stukanie dochodzące z lewej głowicy przy mocnym dodawaniu gazu, podczas pracy na biegu jałowym wszystko oki silniczek pracował jak należy. Podczas jazdy przy powolnym rozpędzaniu auta w silniku nic nie stukało, mocniejsze dodanie gazu stuki z lewej strony silnika . Chcąc zdiagnozować usterkę parę razy mocniej dodałem gazu i przestał chodzić na jeden cylinder. Po wyciągnięciu głowicy okazało się że trzy zawory ssące są pokrzywione, po jednym środkowym na każdym cylindrze, wymieniono je i jakieś dwie szklanki, splanowano głowicę i założono nową uszczelkę . Pierwsze podejrzenie padło na przeskoczony pasek rozrządu. Po złożeniu silnika i poprawnym założeniu paska objawy identyczne jak przed robotą, silnik chodzi elegancko na wolnych obrotach podczas gwałtownego dodawania gazu stukanie z lewej głowicy. Po paru przygazówkach znów spadek ciśnienie na jednym cylindrze, pokrzywione te same zawory. Po ściągnięciu pokrywy zaworów podejrzenie padło na napinacz łańcucha który uginał się w miarę lekko. Wyciągnięty został napinacz olej do niego dochodził, po naciśnięciu wypływał z napinacza, dodam ze lekko się wciskał. Pytanko czy to rzeczywiście jest wina napinacza bo zanim wydam 1550zł chciał bym mieć większą pewność że to on, może ktoś wie gdzie można dostać taniej. Dodam że wcześniej nie miałem objawów walniętego napinacza jak to opisują inni, czyli po rozgrzaniu silnika klekotanie łańcucha, odgłosy jak z disla. Jedynym objawem jaki mógł by przemawiać za wadą napinacza mógłby być 2s stukot po odpaleniu silnika po dłuższym postoju auta (czyli jakąc nockę). Wszystkie porady i sugestie mile widziane. Pozdrawiam
  6. jedne i drugie sa oki ale ja obstawiam te dugie :biggrin: jaką mają szerokość?
  7. Dzięki za wasze opinie i rady :arrowr: Fele 17" czekają w garażu na sezon letni, planuje także zakupić lampeczki po lifcie, no i ten zderzaczek od S4 chodzi za mna :biggrin: Jakas premia w robocie i do dzieła
  8. niskie zawieszenie troszeczkę w zimie doskwiera, ale bliżej lata może się pokuszę o zmianę. kwestia przyzwyczajenia :biggrin:
  9. Chciałem podzielić się z wami zdjęciami mojej B5. Wcześniej pare fotek wrzucil adrian2,6 - teraz moja kolej Prosze o opinie i sugestie. Pozdrawiam klubowiczów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...