praca trwała godzinkę, tylko samochód stał u magika cały dzień. Po przeczyszczeniu układu dobiciu gazu i naciągnięciu paska od kompresor wszystko działa jak trzeba i mam w środku lodówkę ;-)
Mi też zaczęła jakiś czas temu głośno pracować, przyczyn może być kilka
-za mało czynnika w układzie
- sprzęgiełko się kończy
- łożysko się kończy
- zaciera się kompresor bo ma za mało czynnika
dziś mój stoi u kolegi który ma właśnie zrobić klimę, wieczorem będę wiedział czego to przyczyna ;-)
01268 - quantity adjuster (n146) 35-00
taki mam błąd po czyszczeniu nastawnika w AFN-ie
może jakieś sugestie czego to przyczyna?
---------- Post dopisany at 21:38 ---------- Poprzedni post napisany at 21:38 ----------
01268 - quantity adjuster (n146) 35-00
taki mam błąd po czyszczeniu nastawnika w AFN-ie
może jakieś sugestie czego to przyczyna?
http://allegro.pl/klucz-hydrauliczny-1-chrom-vanadium-erba-i1953458304.html
ja robiłem to czymś takim, łapiesz za kółko od środka, klucz zapiera się o korpus silnika i kręcisz, warto coś włożyć pomiędzy kółko a klucz żeby go nie porysować.
Czytam te wszystkie posty i trochę zgłupiałem, może ktoś to jasno mi rozpisać?
A4 rocznik grudzień 96, wg VIN to model po 1 lifcie czyli 97
1.Gdzie jest immo
2.Jaki potrzeba transponder
3.Czy mając jeden kluczyk i nie posiadając PIN-u można zakodować nowy transponder prze VAG-a
4.Czy da się zdobyć PIN