Skocz do zawartości

konkret

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O konkret

Osiągnięcia konkret

0

Reputacja

  1. Na Vagu żadnych błędów nie było. Jak do tego doszedł gościu który mi to naprawiał to nie wiem (chyba po prostu znał się na rzeczy) ale wiem jak sprawdzić czy działa ten zawór. Trzeba zdjąć wężyk od podciśnienia, który do niego dochodzi i nałożyć jakiś swój, ustami zaciągnąć powietrze i powinien ten bolec pod zaworem poruszyć się do góry, puszczając powietrze powinien opaść na dół. U mnie w ogóle nie trzymał ciśnienia i mogłem sobie w niego swobodnie dmuchać więc autko nie było wcale doładowane. A z przeładowaniem to może wystarczyć jego regulacja. Pozdr.
  2. Jade dziś do mechanika, zobaczymy co mu dolega. Jak wrócę to napisze co się stało.[br]Dopisany: 14 Styczeń 2009, 07:41_________________________________________________A więc koledzy padł zawór doładowania (ten grzybek na turbinie), po wymianie na nowy autko znowu śmiga aż miło.
  3. Cześć, Mam taki problem, jak jadę i utrzymuję pracę silnika do 2tys obrotów to auto zachowuje się zupełnie normalnie, ale jak chcę przyspieszyć bardziej dynamicznie i obroty wchodzą ponad 2tys pojawia się problem. Nagle autko słabnie nie przyspiesza a max obroty do których się "dokręca" to 3tys. Po dociągnięciu go do tych 3tys obrotów popuszczam gaz i następuje zmiana biegu (obroty spadają) ale wtedy nie ciągnie już prawie wcale tylko jedzie powiedzmy na około 2,5tys obrotów. Problem ma też miejsce na postoju, wciskam gaz i raz silnik dokręca się do ponad 4 tys bez problemu a innym razem wciskam gaz i dochodzi do równych 3 tys i staje. Czy ktoś wie co to za cholerstwo może być? Z góry dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam
  4. Dzięki! Ale niestety tam robią tylko tachografy... Kurka czy nie ma w Gdańsku takich zakładów? Szukam ale nic znaleźć nie mogę. Pozdr,
  5. Koledzy a wiecie może gdzie można naprawić ten problem w Gdańsku i okolicach?
  6. Cześć, Nie martw się na zapas, jak dobrze Ci turbo pracuje to raczej nic mu nie jest. Takie dymienie i mnie spotkało...W tym roku na wakacjach za granicą, kopcił okropnie i oleju ubywało. W serwisie audi panowie wymienili odmę i po sprawie. Ja też po tym czego naczytałem się na forum myślałem że turbo mi padło. Stawiam jednak na zapchaną odmę (pewnie masz tak jak ja rok produkcji odmy=rok produkcji auta). Pozdrawiam.
  7. Dziękuję! Takiej właśnie informacji potrzebowałem. Pozdrawiam.
  8. Hej, Chce podłączyć nieoryginalny woofer + wzmacniacz, ale zależy mi na tym żeby zostać przy oryginalnym radiu. Mam radio concert. Da się to jakoś zrobić? Jak tak to proszę o porady. Pozdr, Woofer kolego woofer - alv
  9. Witam, Mam pytanie, czy to normalne że na postoju za rurą wydechową na ziemi powstaje plama (jakby para się osadzała)? Dodam że dzieje się to przy rozgrzanym silniku. Może to banalne pytanie ale to mój pierwszy diesel, a po tym czego się naczytałem o awaryjności tych silników wpadam w lekką paranoję
  10. Kolego, ten subwoofer ze zdjęcia jest do avanta... Jeśli chodzi o instalację to niestety Ci nie pomogę. Co do zmieniarki to stelaż na pewno musisz dokupić.
  11. konkret

    Wyświetlacz komputera

    Witam, Mam taki problem, wyświetlacz od komputera pokładowego przygasa, tzn. jak auto stoi całą noc i rano odpalam to na komputerze widzę całkiem przyzwoicie, natomiast po przejechaniu kilku km wyświetlacz zanika. Z czym jest to związane? Czy muszę wymienić całe liczniki żeby móc korzystać z komputera, czy może wystarczy jakiś sprytny zabieg żeby go ożywić? Z góry dziękuje za podpowiedzi.
  12. Z ogólnie przyjętą zasadą chciałem się przywitać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...