
Ryś
Pasjonat-
Postów
60 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Ryś

Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Czy trzeba zdejmować nadkole? (W moim przypadku tak,bo zaczep ciasno siedzi w gnieździe błotnika) Wystarczy odkręcić połowę nadkola od strony drzwi i odchylić go. - włożyć rękę w szczelinę, lekko przycisnąć tak aby puściła blokada=(zatrzask, który znajduje się od strony przodu auta) i wypchnąć obudowę kierunkowskazu na zewnątrz.
-
Mi wychodzi ok.15 do 16l w mieście i wielokrotne odwiedziny gazownika nic nie zmieniły. Traktuję to jako norma,,, Pogodziłem się z tą myślą i nie chce mi się wierzyć, że mozna zejść poniżej, tak jak niektórzy piszą,,,(10 do 12 l.) Tyle to mi wychodziło w zimie, ale za to PB łykał zanim się przełączył na gaz - to w sumie wychodzi na to samo,,, :Mam ten sam silnik-ADR 1,8 i STAG 300.
-
We Wrocławiu na Sołtysowicach ul Torfowa- 29.09.2008r wymieniłem za 290zł z montażem_ Najtaniej w mieście. Szyba "laminasafety" z ciemnoszarym paskiem u góry.
-
Wysłał bym zdjęcie zdjętego boczku, oraz ściankę z zaznaczonym miejscem zatrzasku, ale coś mi się wydaje, że chyba sposób wstawiania się zmienił i nie wiem, jak to się to teraz robi...
-
Dzięki za info. Ja ... też CHCĘ!!!...osiągnąć i utrzymać, taki wynik -bez szkody dla silnika, oczywiście... Właśnie się umówiłem na jutro z gazownikiem, zobaczymy co ztego będzie. Nastawiam się na walkę, Niech myśli i kombinuje tak, aby nie zaszkodzić silnikowi, chyba, że mnie znowu ściemni jakąś gatką, wtedy pozostanie mi... no właśnie...co? Pozdrawiam ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------- właśnie wróciłem od gazownika. zresetował wyuczone nastawy wtrysku benzyny i gazu, musiałe przejechać się - na benzynie ok. 5 km i przełączyć na gaz ityle samo przejechać, aby komp. się zaprogramował(?). Po powrocie podłączył do kompa i porównał parametry (charakterystyki gaz i PB - idealnie się pokrywały. Zatankowałem do pełna i sprawdzę jak będzie tym razem...
-
[B5 ADR] Wymiana uszczelki zaworów i oleju ADR.. (ASB)
Ryś odpowiedział(a) na dziobak245 temat w 1.8
Odpowiedź… TAK! – Łańcuszek napędza drugi wałek. -
Tu chodzi o silnik ADR a na forum pisano, że w nim można wymienić pompę bez demontażu tych elementów. Może, ktoś to już robił to się wypowie...a może wystarczy poszukać...
-
Jak wychodzi na analizatorze spalin?? Tak, jak juz pisałem we wcześniejszym poście, Gazownik nie stwierdził nieprawidłowosci w działaniu silnika na PB, oprócz jednego błędu -niskiego napięcia (był słaby akumulator). Sondę do rury wydechowej wkładał, więc, chyba analizę spalin sprawdzał?. Po niedzieli zadzwonię i spytam gazownika, jak on myśli rozwiązać ten problem? O co jeszcze powinienem spytać, lub zasugerować mu sprawdzenie, lub regulację?
-
Witam ponownie, Z tego, co widzę po tankowaniu, wizyta u gazownika nic nie pomogła. Spalanie nadal utrzymuje się w granicach 16l/100. Ostatni wynik: na przejechane 201,6km. tylko w mieście, weszło33,6l gazu - daje to średnią 16,6l. Na benzynie, nawet nie próbuję jeździć, bo strach pomyśleć, jak wskazówka paliwa drastycznie zacznie opadać w dół.(...a może się mylę i zużycie PB było by mniejsze?).Już sam nie wiem co robić?. Całe szczęście(...odpukać!) poza dużym zużyciem paliwa, nie mam absolutnie żadnych problemów z silnikiem. Chyba jeszcze raz się umówię z gazownikiem na wizytę, ale już straciłem wiarę, że to coś pomoże, pomimo, że instalacja jest jeszcze na gwarancji!. Niech, ktoś z Wrocławia się wypowie ile Wam pali jeżdżąc, tylko w mieście z takim silnikiem, co moja A4 (nie w cyklu mieszanym, trasa-miasto, lub trasa.)oraz może ktoś ma jakieś propozycje, co zrobić, lub gdzie się udać?. Pozdrawiam, Rysiek.
-
Popraw temat, bo ja np. zastanawiałem się o jakie "UCZENIE" chodzi? ...a to chodzi o buczenie...
-
Może być źle ustawiony wyłącznik krańcowy pod maską silnika.
-
Padł Ci BUZER. Jest antidotum na to w dziale WARSZTAT, Poszukaj.
-
No to jestem po wizycie u gazownika. Sprawdził komputer benz. Był tylko 1 błąd związany z niskim napięciem akumulatora, ale to z powodu wymiany jesienią na nowy, bo stary już nie domagał. Poza tym powiedział, że jest wszystko w porządku. Jeśli chodzi o GAZ, to obniżył trochę mapę wtrysku gazu. Jakoś nie zauważyłem innych zachowań silnika po tej regulacji Zatankowałem do pełna na tej samej stacji, co zwykle i teraz będę testował zużycie. Zobaczymy, czy to coś pomogło i w jakim stopniu. O wynikach napewno poinformuję... a jak będzie kiepsko, to znowu odwiedzę gazownika, ...ale nie wyprzedzajmy faktów. Pozdrawiam
-
1-wsza wymiana po 120 tys. km. (wg. książki serwisowej. Następne "PRAKTYCY" zalecają, co 60 tys.km. , bo to jest taniej niż naprawa silnika. Objawów nie usłyszysz, ani nie poczujesz...chyba, że dopiero po pęknięciu paska, jak zawory rozwalą silnik.
-
Pytasz Mnie "tak jeszcze Ryś strasznie dużo Ci bierze tego gazu.." ...Niestety, to prawda. Jeżdżę, jak warunki na to pozwalają a że we Wrocławiu nie idzie pogonić ze względu na częste korki to inna sprawa (a może to jest właśnie przyczyną takiego wyniku ... już sam nie wiem...), Autko jest w miarę dynamiczne, jak na moje odczucie, ale po Waszych wypowiedziach postanowiłem zrobić mu diagnostykę silnika(może faktycznie coś mu dolega). Instalacja do października jest na gwarancji a takie zużycie mam od początku. W zimie wychodzi trochę mniej, ze względu na zwiększony dystans jazdy na PB, zanim się przełączy na gaz po osiągnięciu odpowiedniej temperatury przez silnik. Pytanie: Czy powinienem jechać do diagnosty od benzyny a później do gazownika, czy wystarczy tylko do gazownika? Z drugiej strony: ile mi pali PB nie sprawdzałem, ale zanim się przełączy na gaz (w zależności od temperatury zewnętrznej) nie ma niepokojących objawów. Silnik chodzi równomiernie i bez szarpnięć, oraz zadławień. Pocieszeniem jest fakt. że jeżdżę na gazie, bo takie zużycie na PB ..., to byłaby PORAŻKA. Tak więc jutro dzwonię i umawiam się na robotę. Może nie zaszkodzi a "nóż" pomoże... Pozdrawiam.