Skocz do zawartości

IFRIT

Pasjonat
  • Postów

    31
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O IFRIT

Osiągnięcia IFRIT

0

Reputacja

  1. IFRIT

    Znaczenie ET Felgi

    Czy do A4 B7 podejdą dobrze felgi AUDI A5 198" 5X112 8J ET29 wzór s-line 18 cali?
  2. Miałem identyczny przypadek jak Ty. Korekcje na pompach idealne. Też się głowiłem nad tym bardzo długo. Niektórzy mówili - złe paliwo. Byłem gotów już kupować oringi i wymieniać przy pompach, ale mój diagnosta powiedział żebym się póki co wstrzymał i.... tak zrobiłem. Zbieg okoliczności był taki, że wymieniłem rozrząd w aucie i po tym jak ręką odjął! Zimniejszy, cieplejszy - równo chodzi. Mój przypadek różnił się tylko tym, że to telepanko było bardziej uwidocznione gdy silnik był zimniejszy. Lałem STP i żadnej różnicy nie widziałem. Rozrząd miałem robiony poprzednio w Belgii, teraz wymieniłem w Skodzie. Człowiek, który mnie obsługiwał, powiedział że pasek mógł już się "rozciągnąć". Sam obstawiałbym również złe jego ustawienie przez mechaniorów... Ktoś na tym forum, bodajże w dziale tuning, pisał że miał podobne objawy jak my i podczas programu mechanicy Rogala poprawili mu rozrząd i też jak ręką odjął. Jeżeli Twoje problemy pokrywają się z moimi, to zacznij od tego. Nie wymieniaj żadnych uszczelek póki nic złego się nie dzieje. Co zamknięte fabrycznie, to jednak fabrycznie.
  3. Log (0 - 001) Log (1 - 004) 004 mam tylko statyczne. Dynamiczne gdzieś się zapodziały. Jak znajdę to dołączę.
  4. No ja też obstawiałem na przepływke tylko ten chip trochę namieszał i ciężko na 100 % ocenić. Ogólnie auto dziwnie jedzie, tak jakby nie równo ciągnęło, wahania mocy, co z resztą jest widoczne w logach.
  5. A coś dokładniej? Bo według tego co ja widzę, to w grupie 008 blok 3 (ograniczenie momentu obrotowego) te wartości są za duże. No i ogólnie coś jest spieprzone w skali obrotów 2000-2500. Za dużo koksu w programie? Stąd pewnie dymienie - w dobrym kierunku idę? Czyli na pewno nie szukać przyczyny gdzie indziej tylko jechać do dobrego tunera na poprawkę? Znajomy kupił już samochód na koksie, także nawet nie wiemy kto ten program robił
  6. 1.9 TDI AHF 110KM fabrycznie Samochód jest po chipie niewiadomego pochodzenia. Podobno 130 KM, mocno dymi przy bucie i się zastanawiamy czy to wina felernego programu czy czegoś innego (przepływomierz?). Logów statycznych i bs póki co nie wklejam, bo z tego co na szybko przejrzałem mieści się w normie albo lekko odstaje. Grupa 13 w normie. Wolę się upewnić czy to na pewno wina programu zanim narażę chłopaka na wydatki u tunera. Log (1 - 003) Log (2 - 008) Log (3 - 010) Log (4 - 011)
  7. Przy wymianie w BRB też sugerować się AVF-em?
  8. No nie żartuj. Rzut kamieniem mieszkasz
  9. Z tego co kojarzę temat to chodziło o Palange nad morzem, a nie konkretnie Wilno czy Druskienniki. Mimo wszystko przejrzę jeszcze raz.
  10. Witam, potrzebuje namiarów na fajny i niedrogi nocleg w Druskiennikach i Wilnie. Planuje wycieczkę krajoznawczą i spać gdzieś trzeba . Pisze w Waszym temacie, bo Wy pewnie dużo lepiej ogarniacie tematy litewskie niż my. Dzięki za pomoc.
  11. Kupiłem SMD z radiatorem co to niby błędu przepalonych żarówek miały nie wyświetlać i stoboskopu nie robić. Strobo nie ma, ale błędy dalej wywala. Pomysły? Ogólnie z jakości światła jestem zadowolony. Przy zwykłych żółtych - miód malina
  12. Ok, dzięki. A jak jest faktycznie z tymi rozmiarami żarówek? SMD wydają się 2 mm krótsze od zwykłych żółtych, a takich 38 mm za dużo na allegro nie widać. Jaki standard obowiązuje w tablicy B7? 36,38 czy może 42. Dzięki za każda pomoc i kierunek, w którym mam uderzyć.
  13. Identyczny problem. Pomoże ktoś albo kolega sobie z tym już poradził i podzieli się informacją? Wyrwało mi gwint który podtrzymuje teleskop na dole i teraz nie mam pojęcia jak się dostać od drugiej strony żeby przykręcić śrubkę. Będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc.
  14. Kupiłem żarówki 6 ledów, smd C5W 12V i mam mały problem. Otóż w bagażniku jest wszystko OK, świeci bez najmniejszych problemów. Natomiast w tablicy rejestracyjnej występuje już problem, bo raz, że FIS wyrzuca błąd przepalonych żarówek, to jeszcze żarówki robią mały stroboskop. Zamiana tych z bagażnika nic nie daje. Pomoże ktoś co można zrobić aby raz - wyeliminować błąd przepalonych żarówek, dwa usunąć miganie? Co mi będzie potrzebne, bo w tych tematach jestem zielony.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...