Skocz do zawartości

Waldi_82

Pasjonat
  • Postów

    63
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

4

O Waldi_82

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Gliwice

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2014
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CGLC
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Chyba najbardziej słychać ok 1,20min, słychać to tak jakby w tle, takie dzwonienie, jak założę osłonę górna to praktycznie tego nie słychać... Vcds żadnych błędów nie pokazuje, nie chcę aby coś mi padło w silniku...
  2. Dzisiaj ściągnąłem pasek, aby sprawdzić czy to pasek albo jakaś rolka, ale niestety bez zmian piszczy jak piszczało, czy układ paliwowy, albo wtryskiwacze mogą wydawać takie dźwięki?
  3. Praktycznie Cały czas to słychać, raz głośniej raz ciszej, zależy w którym miejscu jest telefon. Może trochę źle opisałem ten dźwięk To jest takie świszczenie, metaliczne dzwonienie, ćwierkanie, nie wiem dokładnie jak mam ten dźwięk opisać
  4. Naprawdę nikt nic? Może ktoś wie czy wtryski mogą wydawać taki dźwięk?
  5. Witam, mam dziwny problem, piszczy mi coś w silniku CGCL, na moje ucho jest to w okolicy 3 wtrysku, jak zamontuję osłonę to praktycznie pisku nie słychać. Wymieniałem ostatnio uszczelnienia wtryskiwaczy bo miałem zapocenia. Nie wiem czy to piszczenie pojawiło się po mojej robocie, czy było już wcześniej. Wyciągnąłem Jeszcze raz wtryski bo myślałem że coś źle złożyłem, ale nic się nie zmieniło, sprawdziłem też membrankę w odmie i jest cała. Pisk jest na wolnych obrotach tak to 1500obr potem jest cisza. Na zimnym i ciepłym jest to samo. Odpiąłem też podciśnienie z EGR, żadnych zmian. Nie mam już pomysłów. Później nagram film jak to piszczy. Silnik pracuje równo i nie ma żadnych błędów w vcds. https://youtu.be/sOftsS0gSSk?si=OF1tSAJ1jjZFzROa
  6. Dzisiaj z tym walczyłem i okazało się że źle podłączyłem przewód antenowy do mmi, poprawiłem to i błąd udało się skasować... Więc pełen sukces... Klon jak na razie daje radę...💪💪
  7. Jesteś pewny, spotkałeś się z taką sytuacją? Jak dotąd wszystko działało dobrze w tym moim vcds
  8. Tak.....😣 Mam jakiegoś nowego który ma najnowszą wersję softu i może być podłączony do internetu, oraz mam starą wersję na której wszystko robiłem i wszystko działało dobrze. Na obu jest ten sam problem
  9. Witam, mam podobny problem, mam błąd 00862, GPS się pogubił, sprawdziłem w zielonym menu i GPS gubił cały czas zasięg, kupiłem nową oryginalną antenę, wymieniłem, GPS działa, satelity widzi w zielonym menu, ale błędu nie da się skasować, co ciekawe częstotliwość błędu jest 1, pojeżdżę parę dni i dalej jest 1. Skasuje błąd, włączę skan i błąd się pojawia taki sam z datą momentu skanowania i częstotliwością błędu 1. Czy ktoś ma pomysł jak to ugryźć? Ja wiem że mógłbym tak jeździć skoro wszystko działa, ale mnie to męczy...
  10. I jak temat udało ci się rozwiązać?
  11. Oki spróbuję... Dzięki
  12. No... 28-4 wyłączenie I 24+64 odwrócenie działania diody No chyba że coś źle myślę? 🤔
  13. Super dzięki za szybką odpowiedź... Więc ustawię 28 i zobaczę czy się aktywuje podczas jazdy... Jak się włączy to ustawię 88 i nie będę nic ruszał ale będę szczęśliwy że wszystko sprawne...😀
  14. Jesteś pewien że w każdej b8 wartość jest 28?
  15. Panowie jak to jest z tym start stop ustawiłem wartość 88 już dawno temu. jak wciśne przycisk to start stop nie działa, zmieniłem na wartość 28 i również nie działa. Ładowanie akumulatora mam dobre. W sumie nigdy mi to nie przeszkadzało. Ale myślałem że będę miał odwrócone działanie i powinno działać. Już nawet nie pamiętam czy początkową wartość miałem 28. Bo np w a6 poczatkowa wartość to 20.W vcds Żadnych błędów. W jakich momentach pokazuje wam się na wyświetlaczu ta lierta A? Bo mi nigdy. Jak ustawie wartość 24 to dioda się świeci po zapaleniu silnika, tak samo jak ustawie wartość 16... Oj coś namieszałem....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...