Skocz do zawartości

lysy1991

Pasjonat
  • Postów

    130
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O lysy1991

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Radzyń Podlaski

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AWX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

1002 wyświetleń profilu
  1. lysy1991

    B6 DIVISION

    Jakieś odczucia na + po zmianie dwumasy sprzęgła itd.? Mniej telepie buda i lepiej rusza z 1 biegu?
  2. Miał ktoś tak że po zmianie na włącznik z A4 b7 nie działało tylne światło przeciwmgielne? Patrzyłem miernikiem i prąd nie dochodzi do żarówki przeciwmgielnej.
  3. lysy1991

    B6 DIVISION

    I po co by to ktoś zakładał? Mogę nie mieć wgl anteny w szybie z tyłu i tego zasilacza antenowego w lewym boczku bagażnika?
  4. lysy1991

    B6 DIVISION

    Mam zwykle nieoryginalne radio i licznik nawet bez FIS z resztą nagłośnienie bieda edition bo tylko głośniki w drzwiach tylnych i przednich tj 8 w sumie bez centralnego i subwoofera
  5. lysy1991

    B6 DIVISION

    Siemanko. Wiecie może co to za urządzenie z logiem Bosch na desce rozdzielczej przy samej szybie zaraz koło głośnika centralnego? Bo mam to w B6 i nie czaje od czego to jest i czy działa
  6. Nie ma problemu, zrobi się i filmik podczas pracy i pomierzy krzywki, zrobię też ich zdjęcia i chyba wymienię szklanki bo o one mogą odpowiadać za twarda pracę. Ile powinny mieć mm krzywki? Jak wymieniać szklanki które są złe to od razu trzeba też wałek czy bez tego obejdzie się? Przybywanie oleju może być od tego uszczelnienia pompki?
  7. Wydaje mi sie że nie ale nie wiem. Wiem że są gryzace spaliny na postoju na zimnym i ciepłym Jedyne co robiłem przy egr to klape gaszącą bo siłownik zamykający ją miał rozwalona membranę i samochód gasl mocnym tarpnieciem to kupiłem nowy siłownik i już lepiej gaśnie ale jednak nie do końca idealnie bo trochę szarpie. To od czego mogłoby być te słabe odpalanie z rana na zimnym i poranny dym przy pierwszym zalapaniu? Zauważyłem że jest trochę za dużo oleju na bagnecie bo jest ponad max ale nie wiem czy poprzedni właściciel za dużo nalal czy poszlo do silinika skąds trochę ropy. Silnik za twardo pracuje i nie wiem przez co,może szklanki bo za ciekawie nie wyglądają i wałek również bo na jednej jest przytarty (nie na krzywce tej ostrej części a tej drugiej szerszej części powiedzmy trójkąta)
  8. Także tak zrobiłem wszystkie możliwe logi tak jak opisales to w swoim temacie. Statyczne w grupach MS i BS na zimnym: Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_y99uT.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_S3Sx9r.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_whDshT.html Grupa 007: http://vaglogi.pl/log-007_57bCU.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_S340Atp.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_xabW71.html Statyczne w grupach MS i BS na ciepłym: Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_EZ4JDE.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_8pDR2.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_4NiqRN.html Grupa 007: http://vaglogi.pl/log-007_wFQeK.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_5oIc4C7.html Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_lVK9BXb.html Grupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_x1HNH.html Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_j7bk754.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_i3Xmt5.html Dynamiczne wszystkie jakie są możliwe: Grupy 001, 004: http://vaglogi.pl/log-001_004_7tjzByw.html Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_eBqrU.html Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_2V4Ev.html Grupy 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_vi1UW0.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_stvzo0j.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_f5z9n.html Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_K6viLqG.html Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_iqM3w.html Grupy 010, 011: http://vaglogi.pl/log-011_010_8KB3Cz.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_4J8Cv6.html
  9. Pompa vacum bosch z końcówką C z wkręcanym krućcem. Statyczne na rozgrzanym czy zimnym? Basic settings na rozgrzanym stojąc i każda grupa osobno? Nie sprawdzalem temperatury ale mogę to sprawdzić po pracy bo od 8 do 17 stoi samochod nie ruszany to moze pokaze. Gdzie info z tymi temperaturami znaleźć? Zeby to zobaczyc to zlogowac Statyczne w grupie 7?
  10. Witam. Wklejam logi 13, 18 i 23 zrobione podczas odpalania na zimnym po całonocnym postoju. Objawy to telepanie przez pierwsze kilka chwil, chmura dymu i wgl silnik nie pracuje tak jak trzeba, słabe hamulce, mocy brak jak na 130km (porównanie z innym sprawnym). Powie ktoś co mu dolega? Dzięki http://vaglogi.pl/log-013_018_023_bWPGn.html
  11. Witam. Jako że samochód mam od niedawna, nie wpadłem na to że może nie mieć subwoofera w bagażniku. Jest jakaś instrukcja co jest potrzebne do założenia oryginalnego subwoofera w bagażniku, podłączenia go pod coś i którędy i jakie kable puścić? Dodam że mam z tyłu i przodu w drzwiach głośniki które działają pod nieoryginalnym radiem. Nie ma śladu że kiedyś był Dziękuję za porady.
  12. Także wracam z innym problemem. Nie daje mi spokoju poranne odpalanie i puszczanie chmury dymu. Dziś przy -7 puścił dyma i zaczął nierówno pracować, jest też wg mnie za dużo oleju bo na bagnecie mam tyle co na tym zdjęciu jakiegoś użytkownika z problemem przybywania oleju w silniku Jakie logi zrobić? Silnik pracuje dosyć twardo, jak traktor. Mam porównanie z innym który pracuje miękko nawet jak jest zimny. Wklejam filmik z youtube który dzisiaj nagrałem. https://www.youtube.com/watch?v=fPOWJuXBsNA&feature=youtu.be
  13. Także wracam z innym problemem. Nie daje mi spokoju poranne odpalanie i puszczanie chmury dymu. Dziś przy -7 puścił dyma i zaczął nierówno pracować, jest też wg mnie za dużo oleju bo na bagnecie mam tyle co na tym zdjęciu jakiegoś użytkownika z problemem przybywania oleju w silniku Jakie logi zrobić? Silnik pracuje dosyć twardo, jak traktor. Mam porównanie z innym który pracuje miękko nawet jak jest zimny. Wklejam filmik z youtube który dzisiaj nagrałem. https://www.youtube.com/watch?v=fPOWJuXBsNA&feature=youtu.be
  14. Witam. Piszę tutaj ponieważ w moim temacie poniżej nikt nie odpowiada: Rozkładam ręce. Pozostało mi wymienić uszczelkę pomiędzy pompą vacum a silnikiem (mam Boscha 038 145 209 C) więc może ona nie rozleciała się ale juz jej połączenie tak bo widzę wyciek oleju ale czy to ma wpływ. Na dole logi grupy 23 i 13 http://vaglogi.pl/log-013_oUG0v.html http://vaglogi.pl/log-023_4UX0su5.html Jak to wg was wygląda z tymi bipami i resztą wskazań? logi grupy 18 są prawidłowe bo wskazują tak jak instrukcja nakazuje. Czy to może dwumas bo występuje szarpanie przy ruszaniu i delikatne telepnięcia przy chodzeniu na biegu jałowym i ogólnie są wibracje na całym samochodzie od których czuć takie mrowienie. Dziś rano jak odpaliłem chodził jakby na 2 lub 3 gary i obroty skoczyły wysoko około 1000 obr/min i za chwile wróciły w normalne miejsce i chodził na wszystkie cylindry (świece żarowe wszystkie są dobre bo wyjmowałem). Dyma nie puścił i czuć gryzące spaliny. Wymieniłem gruszkę klapy gaszącej bo była rozwalona, gaśnie miękko na tyle ile to możliwe. Kąt synchronizacji o dziwo stoi w miejscu na 0 i ani drgnie bez dodawania gazu, po dodaniu dużo gazu (jak w logu 23 za drugim razem bo pierwszy bez dodawania gazu) tylko lekko ruszy na -0,6 czy coś takiego ale zaraz wraca na 0. Łącznik elastyczny wymieniony, poduszki pod silnikiem na ori i skrzynią na lemfordera, z przodu odbój lemfordera. Czy coś widzicie w tych logach i może powiecie które wartości zlogować dodatkowo żeby był lepszy pogląd i móc jakoś rozwiązać mój problem?
  15. Coś ktoś powie na temat tych logów?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...