Skocz do zawartości

Krzych

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Krzych

Osiągnięcia Krzych

0

Reputacja

  1. Witam. Miałem ten sam problem po wymianie kpl rozrzadu Luk/ina. Wadliwy okazal sie pasek, wymieniłem pasek na contitecha i problem zniknął.
  2. to oczywiste że należy je wymienić, ale nie zauważyłem żeby ktoś na forum pisał o jego wymianie http://www.motofocus.pl/technika,3579,lozysko-pilotujace-niezbedna-wymiana.html ciekawe jest to że nawet mechanicy tego nie proponują, a pewnie dlatego że operacja wyjącia staregło łożyska bez specjalnego ściągacza trwa dłużej niż wymiana sprzęgła. Chyba że ktoś ma na to jakiś dobry sposób.
  3. Witam Czy przy wymianie sprzęgła, ktoś z Was wymieniał łożysko pilotujące znajdujące się w wale korbowym - a w które wchodzi wałek sprzęgłowy? Jeśli tak to w jaki sposób je wyjąć? Krzysiek
  4. to nie jest normalne, jak pisze kolega wyżej u mnie zaczelo sie to także klika dni temu i myśle że to "początek końca" serwa zaworek zwrotny latwo sprawdzić - wystarczy go wyjąć i dmuchnąć - przepyw powinien byc tylko w jedną stronę jeśli idzie w obie strony to jest uszkodzony
  5. Witam mam taki problem że zniknęło mi podświetlanie licznika oraz wszystkich przycisków (np od klimatronika) - sprawdziłem bezpieczniki i wszystkie sprawne. Czy miał ktoś kiedyś tak problem ? Domyślam się że napięcie do podświetlania przechodzi przez licznik bo tam jest pokrętło od ściemniania - może ktoś podpowie mi na którym pinie i i której kostce jest podświetlanie? Licznik mam VDO z tego co pamietam to mam tam żółtą i niebieską wtyczkę. (licznik bez komp.pokł) pozdr Krzysiek
  6. to jest niby najlepszy mechanik w okolicy Nowej Soli, ale nie chce mi sie do niego jechac i sluchac jego gadania. (wspomne jeszcze ze po 2 dniach od wymiany tego kola 2-masowego okazalo sie ze mechanik nie dorkrecil rozrusznika i dolna sruba wypadla calkiem a gorna wyrecila sie do polowy)
  7. Witam Mam problem przy odpalaniu silnika, zawsze muszę odpalać przy wciśniętym pedale sprzęgła bo w przeciwnym wypadku silnik zaczyna walić, stukać, wpada w ogromne wibracje i chodzi jakby na 1 cylinder (trzeba go przegazowac żeby zaczął normalnie pracowac, lub dlużej pokręcić rozrusznikiem). Hałas dobiega od strony skrzyni biegów/sprzęgła (dźwiek jest taki jakby cos było luźne - niedokręcone). Jakiś czas temu mialem wymieniane koło dwumasowe (sachs), mechanik stwierdził ze sprzęgło jest w bdb stanie i nie ma potrzeby wymiany (wymieniłem tylko łozysko oporowe na wszelki wypadek). Gdy odpalam z wciśniętym pedałem sprzęgła wszystko jest normalnie ale chcialbym to naprawic zeby wszystko bylo jak należy. Proszę o jakieś podpowiedzi co to moze być.
  8. wlasnie sie dowiedzialem ze w silniku diesla jest sonda lambda - czlowiek zawsze uczy sie cos nowego
  9. u mnie wlaczala sie pompa ABS w koncowej fazie hamowania (bez poslizgu kol) powodem byl za malo wcisniety czujnik ABS-u (za duzy odstep miedzy czujnikiem a pierscieniem) wystarczylo docisnac czujnik i sprawa zalatwiona
  10. wielkie dzięki !! rozumiem że zanim wyjmę turbinke moge sprobowac rozruszac kierownice ręcznie zobzczymy czy to pomoze
  11. czy maleńki otwór (0,1mm) może mieć taki wpływ na pracę silnika ? zauważyłem że na łączniku gumowym między kolektorem ssącym a rurą plastikową jest olej (bardzo mała ilość ale widocznie musi być jakiś otwór skoro dmucha) ?
  12. Vag-Com nie pokazuje żadnych błędów! - czy jeśli byłby "notlauf" nie wyskoczyłyby jakieś błedy? mam to auto od kilku tygodni (to mój pierwszy TDI) więc nie mam tu żadnego doświadczenia. Spędziłem kilka godzin na forum szukając co może być z moim autem ale jest tu tyle informacji że w sumie może być wszystko i nic Proszę jeszcze o jakieś wskazówki
  13. Witam !! proszę o analizę logów mojej autko zbiera się ładnie ale trochę dużo pali (średnio ok 10l/100km) i trzęsie się na biegu jałowym Logi statyczne: grupa 000 STAMP 0,01 41 52 0 19 98 203 69 114 154 85 0,26 41 53 0 19 98 203 69 114 154 85 0,54 41 53 0 19 98 203 69 114 154 85 0,83 41 53 0 19 98 203 69 114 154 85 1,11 41 54 0 19 98 203 69 113 154 85 1,39 41 53 0 19 98 203 69 114 154 87 1,67 41 52 0 20 98 203 69 113 154 84 1,95 41 53 0 19 98 203 69 113 154 84 2,23 41 53 0 20 98 203 69 113 154 85 2,51 41 53 0 19 98 203 69 113 154 81 2,79 41 55 0 19 98 203 69 113 154 86 3,07 41 52 0 19 98 203 69 113 154 84 3,35 41 52 0 20 98 203 69 113 154 84 3,63 41 52 0 19 98 203 69 113 154 84 3,91 41 52 0 19 98 203 69 113 154 84 4,20 41 54 0 19 98 203 69 113 154 86 4,48 41 53 0 19 98 203 69 113 154 84 4,76 41 53 0 19 98 203 69 113 154 85 5,04 41 53 0 19 98 203 69 113 154 85 5,32 41 53 0 19 98 203 69 113 154 84 5,60 41 53 0 19 98 203 69 113 154 85 5,88 41 55 0 19 98 203 69 113 154 84 6,16 41 53 0 19 98 203 69 113 154 83 6,45 41 52 0 19 98 203 69 113 154 85 6,73 41 53 0 19 98 203 69 113 154 85 7,01 41 52 0 19 98 203 69 113 154 85 7,29 41 53 0 19 98 203 69 113 154 85 7,57 41 53 0 19 98 203 69 113 154 83 7,85 41 53 0 19 98 203 69 113 154 85 8,13 41 53 0 20 98 203 69 113 154 89 8,41 41 53 0 19 98 203 69 113 154 84 8,70 41 53 0 19 98 203 69 113 154 85 8,98 41 54 0 19 98 203 69 113 154 84 9,26 41 53 0 19 98 203 69 113 154 85 9,55 41 53 0 19 98 203 69 113 154 83 9,83 41 54 0 20 98 203 69 113 154 85 10,11 41 53 0 19 98 203 69 113 154 84 grupa 003 Engine MAF MAF EGR duty speed specified actual cycle TIME 861-945 240-340 240-340 kwi-84 STAMP /min mg/R % 0,01 861 EGR On 240 99,6 0,33 861 EGR On 235 99,6 0,66 861 EGR On 240 99,6 0,98 861 EGR On 230 99,6 1,31 861 EGR On 235 99,6 1,64 861 EGR On 235 99,6 1,97 861 EGR On 230 99,6 2,30 861 EGR On 235 99,6 2,62 861 EGR On 230 99,6 2,95 861 EGR On 230 99,6 3,28 861 EGR On 225 99,6 3,61 861 EGR On 230 99,6 3,94 861 EGR On 230 99,6 4,27 861 EGR On 235 99,6 4,59 861 EGR On 230 99,6 4,91 861 EGR On 225 99,6 5,23 861 EGR On 235 99,6 5,54 861 EGR On 235 99,6 5,85 861 EGR On 230 99,6 6,16 861 EGR On 230 99,6 6,48 861 EGR On 225 99,6 6,79 861 EGR On 230 99,6 7,10 861 EGR On 235 99,6 7,41 861 EGR On 230 99,6 7,73 861 EGR On 230 99,6 8,04 861 EGR Off 225 99,6 8,35 861 EGR Off 455 0 8,66 861 EGR Off 485 0 8,98 861 EGR Off 510 0 9,29 861 EGR Off 495 0 9,60 861 EGR Off 495 0 9,91 861 EGR Off 495 0 10,23 861 EGR Off 495 0 10,54 861 EGR Off 500 0 10,85 861 EGR Off 500 0 11,17 861 EGR Off 510 0 11,48 861 EGR Off 525 0 11,81 861 EGR Off 515 0 12,14 861 EGR Off 515 0 12,47 861 EGR Off 515 0 12,80 861 EGR Off 510 0 13,13 861 EGR Off 510 0 13,45 861 EGR Off 505 0 13,78 861 EGR Off 510 0 14,11 861 EGR Off 510 0 14,44 861 EGR Off 515 0 14,77 861 EGR Off 505 0 grupa 004 Engine Specified Actual Cold Start speed start start Valve TIME 861-945 2 to -3 2 to -3 mar-70 STAMP /min °BTDC % 0,01 861 Late 4,0 69,3 0,32 861 Late 3,7 69,3 0,64 861 Late 4,0 69,3 0,97 861 Late 4,0 72,5 1,30 861 Late 4,4 68,9 1,63 861 Late 3,7 68,9 1,96 861 Late 3,5 71,3 2,28 861 Late 4,0 69,3 2,61 861 Late 3,7 69,7 2,94 861 Early 4,0 68,9 3,27 861 Early 7,0 75,7 3,60 861 Early 7,3 76,1 3,92 861 Early 7,7 75,7 4,25 861 Early 7,3 76,1 4,58 861 Early 7,7 77,7 4,91 861 Early 7,7 75,3 5,24 861 Early 7,7 75,7 5,56 861 Early 7,5 78,5 5,87 861 Early 7,7 77,7 6,18 861 Early 8,1 76,1 6,49 861 Early 7,9 76,1 6,81 861 Early 7,5 79,3 7,12 861 Early 7,7 77,7 7,43 861 Early 7,9 76,5 7,75 861 Early 7,7 75,3 8,06 861 Early 7,5 79,3 8,37 861 Early 8,1 75,3 8,68 861 Early 7,9 76,1 9,00 861 Early 7,5 77,7 9,31 861 Early 7,9 76,9 9,62 861 Early 7,9 76,5 9,93 861 Early 8,4 77,7 10,25 861 Early 7,7 78,5 10,56 861 Early 7,5 80,1 10,87 861 Early 7,7 78,5 11,19 861 Early 7,9 77,3 11,50 861 Early 7,7 79,3 11,81 861 Early 7,7 79,7 12,14 861 Early 7,7 76,1 12,47 861 Early 7,7 75,7 12,80 861 Early 7,7 78,1 13,13 861 Late 7,9 77,3 13,46 861 Late 4,4 48,6 13,79 861 Late 3,7 69,3 14,11 861 Late 3,5 70,5 14,44 861 Late 4,2 66,9 14,77 861 Late 4,2 68,5 15,10 861 Late 3,7 70,9 15,43 861 Late 4,0 68,1 15,75 861 Late 4,0 68,1 16,08 861 Late 3,7 70,9 16,41 861 Late 3,3 74,9 16,74 861 Late 4,0 68,9 17,06 861 Late 4,4 71,7 17,37 861 Late 3,7 67,7 17,68 861 Late 3,7 71,7 17,99 861 Late 4,4 69,3 18,31 861 Late 3,7 70,5 grupa 011 Engine Specified Actual Duty cycle TIME speed MAP MAP Boost Valvle STAMP /min mbar mbar % 0,28 861 ON 1020,0 0 0,60 861 ON 1020,0 0 0,93 861 ON 1030,2 0 1,25 861 ON 1020,0 0 1,57 861 ON 1030,2 0 1,88 861 OFF 1020,0 0 2,20 861 OFF 1020,0 99,6 2,52 861 OFF 1009,8 99,6 2,83 861 OFF 999,6 99,6 3,14 861 OFF 999,6 99,6 3,45 861 OFF 999,6 99,6 3,77 861 OFF 999,6 99,6 4,08 861 OFF 999,6 99,6 4,39 861 OFF 999,6 99,6 4,70 861 OFF 989,4 99,6 5,02 861 OFF 999,6 99,6 5,33 861 OFF 989,4 99,6 5,64 861 OFF 989,4 99,6 5,95 861 OFF 999,6 99,6 6,27 861 OFF 989,4 99,6 6,58 861 OFF 989,4 99,6 6,89 861 OFF 989,4 99,6 7,20 861 OFF 989,4 99,6 7,52 861 OFF 989,4 99,6 7,84 861 OFF 999,6 99,6 8,16 861 OFF 989,4 99,6 8,48 861 OFF 989,4 99,6 8,80 861 OFF 989,4 99,6 9,13 861 OFF 999,6 99,6 9,46 861 OFF 989,4 99,6 9,79 861 OFF 999,6 99,6 10,12 861 OFF 989,4 99,6 10,45 861 OFF 989,4 99,6 10,77 861 OFF 989,4 99,6 11,10 861 OFF 989,4 99,6 11,43 861 OFF 989,4 99,6 11,76 861 OFF 989,4 99,6 12,09 861 ON 989,4 99,6 12,42 861 ON 999,6 0 12,74 861 ON 999,6 0 13,07 861 ON 1009,8 0 13,40 861 ON 1009,8 0 13,73 861 ON 1020,0 0 14,05 861 ON 1020,0 0 14,37 861 ON 1020,0 0 14,67 861 ON 1020,0 0 14,99 861 ON 1020,0 0 15,30 861 ON 1020,0 0 15,61 861 ON 1020,0 0 15,92 861 ON 1030,2 0 16,24 861 ON 1030,2 0 16,55 861 ON 1030,2 0 16,86 861 ON 1030,2 0 17,17 861 ON 1030,2 0 17,49 861 ON 1030,2 0 17,80 861 ON 1030,2 0 18,11 861 ON 1030,2 0 18,42 861 ON 1030,2 0 18,74 861 ON 1030,2 0 19,05 861 ON 1030,2 0 19,36 861 ON 1030,2 0 19,68 861 ON 1030,2 0 19,99 861 ON 1030,2 0 20,30 861 ON 1030,2 0 20,62 861 ON 1030,2 0 20,93 861 ON 1030,2 0 21,26 861 ON 1020,0 0 21,59 861 ON 1020,0 0 Logi dynamiczne: grupa 000 STAMP 0,01 76 143 255 195 149 202 80 126 160 255 0,26 80 137 255 197 165 203 80 126 160 255 0,54 83 129 255 199 178 202 80 126 160 255 0,82 87 125 255 202 188 202 80 126 160 255 1,11 90 115 255 204 195 203 80 126 160 255 1,39 94 109 255 205 202 202 80 127 160 255 1,67 97 104 255 205 205 203 80 127 160 255 1,95 101 107 255 205 202 202 80 127 160 255 2,23 105 104 255 205 193 203 80 127 160 255 2,51 108 108 255 205 183 202 80 127 160 255 2,79 112 115 255 205 178 202 80 127 160 255 3,07 115 117 255 206 178 203 80 127 160 255 3,35 118 123 255 207 181 202 80 127 160 255 3,63 122 123 255 207 183 203 80 127 160 255 3,91 125 129 255 206 185 202 80 127 160 255 4,19 129 143 255 206 187 203 80 127 160 255 4,48 132 145 255 205 188 203 80 127 160 255 4,76 135 153 255 205 190 202 80 126 160 255 5,04 139 152 255 204 192 202 80 126 160 255 5,32 142 158 255 204 194 202 80 126 160 255 5,60 145 160 255 204 195 202 80 126 160 255 5,88 148 163 255 203 194 202 80 125 160 255 6,16 151 177 255 203 187 203 80 125 160 255 6,44 155 183 255 202 181 202 80 125 160 255 6,73 158 181 255 202 183 203 80 125 160 255 7,01 161 196 255 201 184 202 80 124 160 255 7,29 164 196 255 200 186 202 80 124 160 255 7,57 167 189 255 200 186 203 80 123 160 255 7,85 170 205 255 199 187 202 80 123 160 255 8,13 173 201 255 199 187 202 80 123 160 255 8,41 176 200 255 198 188 202 80 122 160 255 8,70 178 199 255 197 189 202 80 122 160 255 8,98 181 216 255 196 190 203 80 121 160 255 9,26 184 218 255 194 190 203 80 121 160 255 9,54 187 215 255 192 190 202 80 121 160 255 9,83 189 224 255 192 190 202 80 120 160 255 10,11 192 224 255 192 189 202 80 120 160 255 10,39 195 227 255 192 190 202 80 119 160 255 10,67 197 227 255 192 189 202 79 119 160 255 10,95 199 229 255 192 189 202 79 119 160 255 grupa 001 Engine Injection Mod. Coolant speed Quantity Piston Displ Temp. TIME 861-945 09-mar 1.35-2.10 80-110 STAMP /min mg/R V °C 0,30 1575 38,8 3,10 81,9 0,61 1638 39,2 3,16 81,9 0,93 1722 39,8 3,20 81,9 1,24 1806 40,2 3,24 81,9 1,55 1869 40,8 3,30 81,9 1,86 1953 41,0 3,34 81,9 2,18 2037 41,0 3,32 82,8 2,49 2121 41,0 3,34 82,8 2,80 2184 41,0 3,42 82,8 3,11 2247 41,0 3,46 82,8 3,43 2331 41,0 3,46 82,8 3,74 2394 41,2 3,54 82,8 4,05 2478 41,4 3,56 82,8 4,36 2541 41,4 3,60 82,8 4,68 2625 41,2 3,64 82,8 4,99 2688 41,2 3,64 82,8 5,30 2751 41,0 3,66 82,8 5,61 2814 41,0 3,68 82,8 5,93 2898 41,0 3,74 82,8 6,24 2961 40,8 3,78 82,8 6,55 3024 40,8 3,82 82,8 6,87 3087 40,6 3,78 82,8 7,18 3150 40,6 3,86 82,8 7,49 3234 40,4 3,86 83,7 7,83 3297 40,4 3,88 83,7 8,15 3360 40,2 3,90 83,7 8,48 3423 40,2 3,98 83,7 8,81 3486 40,0 3,92 83,7 9,14 3570 39,8 3,94 83,7 9,47 3612 39,8 3,92 83,7 9,79 3675 39,6 3,98 83,7 10,12 3738 39,4 4,00 83,7 10,45 3801 39,2 4,00 83,7 10,78 3864 38,8 3,98 83,7 11,11 3927 38,4 4,02 83,7 11,43 3969 38,4 4,02 83,7 11,76 4032 38,4 3,96 83,7 12,09 4095 38,4 4,00 83,7 12,41 4158 38,4 4,04 83,7 12,73 4200 38,4 4,06 83,7 13,04 4242 37,8 4,02 83,7 13,35 4284 37,2 3,98 84,6 grupa 003 Engine MAF MAF EGR duty speed specified actual cycle TIME 861-945 240-340 240-340 kwi-84 STAMP /min mg/R % 0,64 1428 850 650 4,8 0,95 1491 850 730 4,8 1,27 1575 850 825 4,8 1,58 1638 850 920 4,8 1,89 1701 850 1000 4,8 2,20 1806 850 1050 4,8 2,52 1869 850 1090 4,8 2,83 1974 850 1120 4,8 3,14 2037 850 1145 4,8 3,45 2142 850 1165 4,8 3,77 2226 850 1150 4,8 4,08 2310 850 945 4,8 4,40 2394 850 865 4,8 4,73 2478 850 880 4,8 5,05 2562 850 890 4,8 5,37 2646 850 910 4,8 5,70 2730 850 910 4,8 6,03 2814 850 920 4,8 6,35 2898 850 930 4,8 6,68 2982 850 940 4,8 7,01 3066 850 960 4,8 7,34 3150 850 940 4,8 7,67 3234 850 940 4,8 7,99 3297 850 930 4,8 8,32 3381 850 925 4,8 8,65 3465 850 925 4,8 8,98 3528 850 920 4,8 9,31 3612 850 905 4,8 9,63 3675 850 905 4,8 9,96 3759 850 890 4,8 10,29 3822 850 880 4,8 10,62 3906 850 880 4,8 10,95 3969 850 875 4,8 11,27 4032 850 870 4,8 11,58 4095 850 860 4,8 11,89 4158 850 855 4,8 12,21 4221 850 855 4,8 12,52 4263 850 845 4,8 grupa 004 Engine Specified Actual Cold Start speed start start Valve TIME 861-945 2 to -3 2 to -3 mar-70 STAMP /min °ATDC °BTDC % 0,01 1428 10,6 9,9 78,5 0,33 1512 9,7 11,4 69,3 0,66 1575 9,0 9,9 66,5 0,98 1659 8,6 8,6 70,1 1,31 1743 7,9 7,7 71,3 1,64 1827 7,3 6,6 73,3 1,97 1932 6,6 6,4 68,5 2,30 2016 5,9 5,5 67,7 2,62 2100 6,2 6,2 72,9 2,95 2184 6,4 5,7 73,3 3,28 2268 6,6 5,3 79,7 3,61 2373 6,8 6,8 76,5 3,94 2436 7,0 7,3 73,3 4,27 2520 7,3 7,5 73,7 4,59 2604 7,7 7,0 81,3 4,92 2688 8,1 8,4 80,9 5,25 2772 8,8 9,5 78,1 5,57 2856 9,2 9,0 83,3 5,88 2919 9,5 9,5 85,3 6,20 3003 9,9 9,9 80,1 6,51 3087 10,6 10,3 84,1 6,82 3150 11,2 11,4 88,1 7,13 3234 11,7 11,7 87,3 7,45 3318 12,1 12,1 86,1 7,76 3381 12,5 12,3 88,1 8,07 3465 13,0 13,2 86,1 8,38 3528 13,4 14,1 83,7 8,70 3612 13,6 13,6 86,1 9,01 3675 14,1 13,6 89,3 9,32 3738 14,5 14,5 90,8 9,63 3822 14,7 14,3 85,3 9,95 3885 15,2 15,8 86,9 10,26 3948 15,6 16,1 84,1 10,57 4011 16,1 16,3 82,5 10,88 4074 16,1 16,9 87,3 11,20 4137 16,1 16,3 89,6 11,51 4200 16,3 16,1 87,7 11,83 4242 16,3 16,3 85,7 grupa 008 Engine Inj qty Inj qty Inj qty TIME speed ? ? ? STAMP /min mg/R mg/R mg/R 0,01 1575 45,8 38,8 40,2 0,32 1659 45,6 39,4 41,2 0,64 1743 45,6 39,8 41,8 0,95 1827 45,4 40,4 42,2 1,26 1911 45,2 41,0 42,6 1,57 1995 45,2 41,0 42,8 1,88 2079 45,0 41,0 43 2,20 2163 45,0 41,0 43 2,51 2247 44,8 41,0 43 2,82 2331 44,8 41,0 41 3,13 2394 44,6 41,2 40,2 3,45 2478 44,6 41,4 40,8 3,76 2562 44,4 41,4 40,8 4,07 2646 44,4 41,2 41,8 4,39 2709 44,2 41,2 41,8 4,70 2793 44,0 41,0 42,2 5,01 2877 44,0 41,0 42,6 5,32 2940 43,8 40,8 42,6 5,64 3024 43,8 40,8 42,6 5,95 3108 43,6 40,6 42,4 6,26 3171 43,6 40,6 42,4 6,58 3255 43,4 40,4 42,6 6,91 3318 43,4 40,4 42,2 7,24 3402 43,4 40,2 42 7,56 3465 43,2 40,0 41,8 7,89 3549 43,2 39,8 41,4 8,22 3633 43,2 39,8 41,4 8,55 3696 43,0 39,6 41,2 8,88 3759 43,0 39,4 41 9,21 3822 43,0 39,2 41 9,53 3885 42,8 38,6 41 9,86 3948 42,8 38,4 41 10,19 4011 42,8 38,4 41 10,52 4074 42,6 38,4 40,6 10,85 4137 42,6 38,4 40,4 11,18 4200 42,6 38,2 40,2 11,50 4263 42,4 37,6 40 grupa 010 Mass Barometr Manifold Position TIME Air Flow Pressure Pressure Throttle STAMP mg/R mbar mbar % 0,28 985 999,6 1774,8 100 0,60 1035 999,6 1897,2 100 0,93 1080 999,6 1989,0 100 1,25 1125 999,6 2080,8 100 1,58 1145 999,6 2142,0 100 1,91 1170 999,6 2203,2 100 2,24 1190 999,6 2254,2 100 2,57 1200 999,6 2295,0 100 2,90 1160 999,6 2284,8 100 3,22 835 999,6 1795,2 100 3,55 795 999,6 1642,2 100 3,86 795 999,6 1601,4 100 4,17 820 999,6 1642,2 100 4,48 830 999,6 1693,2 100 4,79 850 999,6 1723,8 100 5,10 870 999,6 1764,6 100 5,42 885 999,6 1805,4 100 5,73 895 999,6 1836,0 100 6,04 905 999,6 1866,6 100 6,35 905 999,6 1897,2 100 6,67 905 999,6 1917,6 100 6,98 895 999,6 1927,8 100 7,29 905 999,6 1938,0 100 7,60 905 999,6 1948,2 100 7,92 905 999,6 1948,2 100 8,23 900 999,6 1948,2 100 8,54 900 999,6 1948,2 100 8,85 895 999,6 1948,2 100 9,17 875 999,6 1938,0 100 9,48 875 999,6 1938,0 100 9,80 875 999,6 1927,8 100 10,11 865 999,6 1927,8 100 10,44 865 999,6 1927,8 100 10,77 860 999,6 1927,8 100 11,10 850 999,6 1917,6 100 11,43 835 999,6 1917,6 100 11,75 835 999,6 1917,6 100 12,08 820 999,6 1897,2 100 12,41 805 999,6 1866,6 100 grupa 011 Engine Specified Actual Duty cycle TIME speed MAP MAP Boost Valvle STAMP /min mbar mbar % 0,28 1785 1866,6 1938,0 57,8 0,59 1869 1917,6 2019,6 62,6 0,92 1953 1948,2 2091,0 64,9 1,25 2037 1948,2 2142,0 68,1 1,58 2121 1948,2 2193,0 72,5 1,90 2205 1948,2 2223,6 76,1 2,21 2289 1948,2 2213,4 78,1 2,52 2352 1948,2 1805,4 57,4 2,83 2436 1948,2 1693,2 60,2 3,15 2520 1948,2 1672,8 58,6 3,46 2583 1948,2 1693,2 58,2 3,77 2667 1948,2 1713,6 57,8 4,08 2730 1948,2 1754,4 57,8 4,40 2814 1948,2 1795,2 58,6 4,71 2877 1948,2 1825,8 57,8 5,02 2961 1948,2 1866,6 57,8 5,33 3024 1948,2 1897,2 58,2 5,65 3108 1948,2 1917,6 58,2 5,96 3171 1948,2 1938,0 58,6 6,27 3255 1948,2 1948,2 58,6 6,58 3318 1948,2 1948,2 58,6 6,90 3402 1948,2 1958,4 59,8 7,21 3444 1948,2 1958,4 59,8 7,52 3528 1948,2 1958,4 60,6 7,84 3591 1948,2 1948,2 60,2 8,15 3654 1948,2 1948,2 60,6 8,47 3738 1948,2 1948,2 60,6 8,80 3801 1948,2 1927,8 59,8 9,12 3864 1948,2 1927,8 60,2 9,45 3927 1948,2 1917,6 59,8 9,78 3990 1948,2 1927,8 60,2 10,11 4053 1948,2 1938,0 60,6 10,44 4095 1938,0 1927,8 60,6 10,77 4158 1927,8 1927,8 60,2 11,09 4221 1917,6 1917,6 61 11,42 4284 1907,4 1917,6 61 11,75 4326 1887,0 1887,0 61 z góry dziękuję Krzysztof
  14. Witam !! Mam pytanie, czy ktoś może wie, co może powodować drgania silnika - a co za tym idzie drążka zmiany biegów - gdy silnik osiągnie temp 90' (na wskaźniku). Jest to denerwujące gdy zatrzymam się przed skrzyżowaniem a drążek lata na boki jak stara k... Auto kupiłem niedawno a sprzedający zapewniał mnie że to poduszka pod silnikiem pomyślałem ze tak może być i wymieniłem ją. Następnie (ponieważ wymiana poduszki nie pomogła) wymieniłem koło dwumasowe oraz łożysko oporowe i tarczę sprzęgła i dalej to samo!!!. Najciekawsze jest to że silnik nie wibruje za każdym razem - czasami caly dzień pracuje równo - tak jak przy zimnym silniku. Jeśli o sprawy mechaniczne to postanowiłem jeszcze wymienić poduszki pod skrzynią, ale okazało sie że te które kupiłem były miększe od tych starych więc nie wymieniałem. Poduszki te i tak chyba bede musiał zmienić bo przy przyspieszaniu i zwalnianiu auta czuje jak drążek od biegów przesówa się do przodu i do tyłu. Podłączyłem auto pod VAG ale nie ma żadnych błędów. Może jakieś wartości są nie prawidłowe ale nie wiem na które zwracać uwagę. proszę o pomoc
  15. jesli jeszcze nie kupileś tych części to napisz do mnie ja kupilem kolo 2-mas poniżej 1000PLN a reszta ok 700
×
×
  • Dodaj nową pozycję...