Krzych 0 Opublikowano 6 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 Witam Czy przy wymianie sprzęgła, ktoś z Was wymieniał łożysko pilotujące znajdujące się w wale korbowym - a w które wchodzi wałek sprzęgłowy? Jeśli tak to w jaki sposób je wyjąć? Krzysiek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 6 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 Witam Czy przy wymianie sprzęgła, ktoś z Was wymieniał łożysko pilotujące znajdujące się w wale korbowym - a w które wchodzi wałek sprzęgłowy? Jeśli tak to w jaki sposób je wyjąć? Krzysiek lozysko kosztuje grosze wobec calej operacji, a zuzywa sie rowniez jak pozostale elementy sprzegla. warto wymienic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzych 0 Opublikowano 6 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 to oczywiste że należy je wymienić, ale nie zauważyłem żeby ktoś na forum pisał o jego wymianie http://www.motofocus.pl/technika,3579,lozysko-pilotujace-niezbedna-wymiana.html ciekawe jest to że nawet mechanicy tego nie proponują, a pewnie dlatego że operacja wyjącia staregło łożyska bez specjalnego ściągacza trwa dłużej niż wymiana sprzęgła. Chyba że ktoś ma na to jakiś dobry sposób. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cocoo24 3 Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 czy ktoś wie i ma sposób na wymianę tego łożyska? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marjon 2 Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 wyciagalem to lozysko w vw lt-ku, chyba 5 godzin mi to zajelo... chyba przez to lozysko ze 3 lata krocej bede zyl. dobrze zaostrzylem maly plaski srubokret i pchalem go miedzy lozysko i scianke w wale. lozysko odłupywalo sie po kawalku i wyciagalem to na biezaco szczypcami. lekkie rysy w tym gniezdzie w wale zostaly ale innego wyjscia z sytuacji nie widzialem, przeszlifowalem delikatnie papierkiem sciernym i wepchalem nowe lozysko. jakos chodzi do dzisiaj bez zastrzezen:decayed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bromchit 40 Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Ja kiedyś wyciągałem, to łożysko w jakimś BMW, i musiałem je wyjąć w całości, bo w drugim silniku, który był wkładany był inny wymiar wewnętrzny, a nie było czasu szukać nowego. Użyłem długiej śruby, z łbem którego rozmiar był zbliżony do średnicy wewnętrznej łożyska. Łeb śruby doszlifowałem tak, żeby po włożeniu w łożysko, mógł się zaczepić za pierścień wewnątrz otworu, obok coś wcisnąłem, żeby śruba się nie mogła się przesunąć, i dalej wiadomo jakiś dystans nakrętka i wszystko ładnie wyszło w całości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyy 1 Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 ja przeciąłem to łożysko brzeszczotem w 2 miejscach i wyszło zajęło mi to 30min zapewne sa ściągacze do tego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikołajkm 0 Opublikowano 10 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2015 Bardzo dziękuje za opisane podpowiedzi. mikołaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się