Skocz do zawartości

Kenek_2005

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Kenek_2005

Informacje

  • Imię
    Artur
  • Miasto
    Kielce

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AHU
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON
  1. Witam --u mnie Vag pokazuje ten sam błąd--00787 Czujnik temperatury poboru świeżego powietrza G89. Objawy mam takie że auto lekko zaczyna grzać tylko przy włączonych nadmuchach szyba--przód--dół. Przy opcji szyba--przód nie ma ogrzewania,albo bardzo słabe przy ustawieniu 28 0C.---Na ustawieniu auto też słabo.--Myślę wymienić ten czujnik.Ktoś w innym poście napisał że kupił w necie za 30 zł.Napisałem gdzie to kupił--czekam na odpowiedz.
  2. Witam mam podobny problem--Vag pokazuje błąd--00787 Czujnik temperatury poboru świeżego powietrza G89 Wskazuje tęperaturę -49 0C Jak nazywa się fachowo ten czujnik ? Z góry dziękuję za odpowiedz. Witam-- gdzie go kupił kolega za 30zł ?
  3. Kenek_2005

    Wymiana silnika AHU

    Witam--czy słupek silnika golfa III 1,9 TDI 90 km AHU 95r będzie pasował do Audi A4 1,9 TDI 90 km AHU 97r http://allegro.pl/silnik-vw-1-9-tdi-90-km-bardzo-dobry-stan-ahu-i5194639228.html Z góry dziékujé za odpowiedzi.
  4. W poniedziałek sprawdzę ciśnienie na cylindrach i poproszę o podłączenie vaga. Jakby na drugim i czwartym cylindrze było niskie ciśnienie,to czy może to być wina uszczelki pod głowicą?
  5. Witam wszystkich--Postaram się jasno naświetlić mój problem z 1.9 TDI 90 km AHU. Otóż stojąc na światłach na wolnych obrotach silnik nagle zaczął nierówno pracować,tak jakby na trzech albo dwóch cylindrach.Zjechałem na pobocze i wkręciłem go do około 3500 obrotów.Silnik z powrotem zaczął pracować równo,ale trwało to kilka sekund i wrócił do nierównej pracy.Dojechałem jakoś do domu bo miałem nie daleko 500m. Wymontowałem i sprawdziłem u pompiarza wtryskiwacze.Trzy ok--sterujący lał.Wymienił końcówkę wtrysku w sterującym i powiedział że są ok. Wtryskiwacze zamontowałem z nowymi podkładkami i odpaliłem.Nadal pracuje nierówno i trzęsie nim. Postanowiłem po kolei odkręcać i zakręcać przewody zasilające z pompy do wtryskiwaczy w celu zaobserwowania ewentualnych zmian w jego już nierównej pracy. Wyniki są takie-- na pierwszym i trzecim wtrysku wyrażnie słychać różnicę w pracy silnika(spadają obroty),natomiast na drugim i czwartym nie zauważyłem prawie żadnej różnicy.Wtryski pierwszy i drugi zamieniłem miejscami,ale to nic nie zmieniło. Podejrzewałem pompę,ale fachowiec od regeneracji pomp zaproponował mi sprawdzenie ciśnień w cylindrach.--tak też zamierzam uczynić. Może ktoś z was miał podobną awarię--proszę o pomoc w rozwiązaniu tego przypadku--z góry dziękuje. Dodam że filtr paliwa wymieniłem i że na zimnym odpala bez problemu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...