Skocz do zawartości

Kenek_2005

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kenek_2005

Informacje

  • Imię
    Artur
  • Miasto
    Kielce

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AHU
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Kenek_2005

0

Reputacja

  1. Witam --u mnie Vag pokazuje ten sam błąd--00787 Czujnik temperatury poboru świeżego powietrza G89. Objawy mam takie że auto lekko zaczyna grzać tylko przy włączonych nadmuchach szyba--przód--dół. Przy opcji szyba--przód nie ma ogrzewania,albo bardzo słabe przy ustawieniu 28 0C.---Na ustawieniu auto też słabo.--Myślę wymienić ten czujnik.Ktoś w innym poście napisał że kupił w necie za 30 zł.Napisałem gdzie to kupił--czekam na odpowiedz.
  2. Witam mam podobny problem--Vag pokazuje błąd--00787 Czujnik temperatury poboru świeżego powietrza G89 Wskazuje tęperaturę -49 0C Jak nazywa się fachowo ten czujnik ? Z góry dziękuję za odpowiedz. Witam-- gdzie go kupił kolega za 30zł ?
  3. Kenek_2005

    Wymiana silnika AHU

    Witam--czy słupek silnika golfa III 1,9 TDI 90 km AHU 95r będzie pasował do Audi A4 1,9 TDI 90 km AHU 97r http://allegro.pl/silnik-vw-1-9-tdi-90-km-bardzo-dobry-stan-ahu-i5194639228.html Z góry dziékujé za odpowiedzi.
  4. W poniedziałek sprawdzę ciśnienie na cylindrach i poproszę o podłączenie vaga. Jakby na drugim i czwartym cylindrze było niskie ciśnienie,to czy może to być wina uszczelki pod głowicą?
  5. Witam wszystkich--Postaram się jasno naświetlić mój problem z 1.9 TDI 90 km AHU. Otóż stojąc na światłach na wolnych obrotach silnik nagle zaczął nierówno pracować,tak jakby na trzech albo dwóch cylindrach.Zjechałem na pobocze i wkręciłem go do około 3500 obrotów.Silnik z powrotem zaczął pracować równo,ale trwało to kilka sekund i wrócił do nierównej pracy.Dojechałem jakoś do domu bo miałem nie daleko 500m. Wymontowałem i sprawdziłem u pompiarza wtryskiwacze.Trzy ok--sterujący lał.Wymienił końcówkę wtrysku w sterującym i powiedział że są ok. Wtryskiwacze zamontowałem z nowymi podkładkami i odpaliłem.Nadal pracuje nierówno i trzęsie nim. Postanowiłem po kolei odkręcać i zakręcać przewody zasilające z pompy do wtryskiwaczy w celu zaobserwowania ewentualnych zmian w jego już nierównej pracy. Wyniki są takie-- na pierwszym i trzecim wtrysku wyrażnie słychać różnicę w pracy silnika(spadają obroty),natomiast na drugim i czwartym nie zauważyłem prawie żadnej różnicy.Wtryski pierwszy i drugi zamieniłem miejscami,ale to nic nie zmieniło. Podejrzewałem pompę,ale fachowiec od regeneracji pomp zaproponował mi sprawdzenie ciśnień w cylindrach.--tak też zamierzam uczynić. Może ktoś z was miał podobną awarię--proszę o pomoc w rozwiązaniu tego przypadku--z góry dziękuje. Dodam że filtr paliwa wymieniłem i że na zimnym odpala bez problemu.
  6. Jakie są objawy jego niesprawności?--Może w moim aucie też jest walnięty ? Co powiesz o końcówkach WUZETEM--podobno robili dla boscha? Jakie ciśnienia należy ustawić na nowych wtryskach? Jakie ciśnienia ma oryg. wtrysk od AHU ?
  7. OK-Dzięki--znalazłem przypadkowo u siebie niedaleko Kielc coś takiego-->używane wtryskiwacze od AHF 190zł--ma też kolektor od AWX za 60 zł. http://allegro.pl/wtryskiwacze-komplet-1-9tdi-110-km-vw-golf-iv-leon-i4741779856.html 1.Używane czy nowe--jeżeli nowe to jakiej marki ? 2.Kolektor AWX- czy wyczyścić ? 3.Po czym poznać że jest niesprawny EGR ?------>z góry dzięki za bezcenne info.
  8. OK--Dzięki za info.---Katalizator i EGR zostawić czy aut ?
  9. nie odcinal paliwa tylko turbina wchodzila w tryb awaryjny Możliwe że tak właśnie jest jak piszesz.
  10. oczywiscie ze wniosa 16-bit To już nie wiem co byłoby lepszym wyborem--216-stki czy 205-ątki od AFN -- Czy w seryjny AHU byłaby odczuwalna różnica w mocy-spalaniu....-spanky co radzsz?
  11. Witam--w moim AHU odcinało mi przy 120km/h--wymieniłem zawór N75 i jest ok.Czujnik doładowania turbiny N75 był walnięty,turbina przeładowywała i komp przy 120km/h odcinał dopływ paliwa.--technicznie tak to chyba wyglądało,ale mogę się mylić.Wiem jedno wymieniłem go i po prostu odetchnąłem z ulgą jak w czasie jazdy próbnej po wymianie przekroczyłem barierę 120km/h.--koszt 130 zł+nowe wężyki 6zł. http://allegro.pl/zawor-turbiny-audi-a3-a4-a6-ford-galaxy-1-9tdi-n75-i4801116734.html Nic innego nie robiłem tylko to.--oryginał-PIERBURG
  12. Witam--czy wtryski 216 Bosch albo Bosio do AHU coś wniosą czy szkoda kasy?--- AHU ma kompa 8 czy 16 bit ?--z góry dzięki za info.
  13. Kenek_2005

    co wsadzić do AHU

    Witam-jeśli odcina turbo to żadna przepływka a czujnik doładowania turbiny N75.U mnie w AHU odcinało przy 120km/h--.wymieniłem i jest jak powinno.Wiedzy nabyłem oczywiście na tym forum.----zapytam się jeszcze- czy do AHU można włożyć wtryski 216 Bosch albo Bosio ?
  14. Miałem takie objawy jak u autor tego posta---i co-- poczytałem trochę na naszym forum i stwierdziłem że jeżeli rozłącza klimę a potem załącza ,to dzieje się tak z powodu mało wydajnej chłodnicy klimy zwanej skraplaczem.Wymyłem dokładnie ową chłodnicę woda pod ciśnieniem z węza ogrodowego.Odpaliłem auto.Po przejechaniu 45 km na trasie i po kilku minutach w korkach (przy 29 stopniach w cieniu)klima stabilnie chłodziła bez jakichkolwiek przerw w pracy.Mycie skraplacza pomogło.Po zajechaniu na miejsce otworzyłem maskę i sprawdziłem ciepłotę aluminiowych przewodów.Cienki przewód ciepły (przed myciem skraplacza bardzo gorący-parzący)--drugi grubszy przewód zimny.Myślę że na początek taką nieskomplikowaną czynność może wykonać każdy-koszt żaden trochę wody,ale teraz czynnik chłodzący ma się gdzie skroplić,co na pewno podnosi wydajność układu.
  15. Powitać--czy ten olej -Liqui Moly Hochl.Getriebeoil GL4+ 75W-90 będzie oki do 1.9 TDI -AHU--90KM--skrzynia DHL---1997r?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...