Skocz do zawartości

jarbi

Pasjonat
  • Postów

    38
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O jarbi

Osiągnięcia jarbi

0

Reputacja

  1. Mam dokładnie ten sam problem, czyściłem styki, poprawiałem luty na płycie i efekt taki, że przez góra 2 tyg. był spokój (więc, być może to przypadek). Raczej należy wymienić całą pompkę. W tym roczniku nie połączysz się VAGiem z modułem CZ. Możesz jeszcze sprawdzić - czy nie ma wilgoci pod obudową modułu, identyczny problem występował też w b4.
  2. W sklepach z częściami do Skody powinien być niedrogi - ta funkcja była dostępna już w Felicjach
  3. Kolego jest tego sporo na forum poniżej masz 2 schematy a znajdziesz je bez problemu. http://img844.imageshack.us/img844/3266/sztomelukpodcinieniowy.jpg http://img560.imageshack.us/img560/8324/schematpodcinieniastero.jpg grubości to chyba 5 i 3,2 mm Pozdrawiam.
  4. Proszę bardzo Nie wiem, czy gdzieś to dostaniesz poza serwisem... ale spróbuj "zaatakować" serwis i może sklepy z częściami do skody (te same elementy można kupić w niższej cenie a octavia I wychodziła z tym silnikiem).
  5. Tutaj jest opis: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=67926 z rozebraniem nie ma problemu, ja po wyczyszczeniu dodatkowo daję trochę smaru, żeby tłoczek się nie zacierał w obudowie cewki i kleję na poxipol - wszelkie kropelki i superglue nie są elastyczne i mocno "ściągają", więc istnieje ryzyko pęknięcia spoiny. Jak delikatnie rozegniesz pierścień metalowy, to da się go potem założyć i zacisnąć. Oczywiście warunkiem powodzenia takiej operacji jest nieuszkodzona cewka i membrana. Na Twoim miejscu jednak, w pierwszej kolejności, sprawdziłbym szczelność i jakość wężyków podcisnienia i podmienił te zaworki. Jest jeszcze kwestia złożenia turbiny po czyszczeniu i regulacji długości sztangi - o ile była kiedykolwiek ruszana.
  6. Zamień N75 z N18 (tylko wąż podciśn. od EGR najlepiej odepnij i zaślep) i sprawdź jak się jeździ. Jeżeli okaże się, że to N75 to na "alledrogo" na pewno znajdziesz coś tańszego a można też spróbować go wyczyścić - mało skomplikowana operacja i przy odrobinie chęci oraz nawet niewielkich zdolnościach manualnych można ten temat opanować.
  7. Proszę bardzo - nie widać go w całości ale myślę, że to pomoże.
  8. Zrobiłem te fotki ale wrzucę je jutro - nie mam jak ich teraz zrzucić na kompa To mocowanie jest przy pompie i boczna część osłony jest w nie wsunięta. Dodatkowo są na tym uchwycie gumy - sprawdź jeszcze dobrze, może brakuje tylko tych gum. Zapytaj jeszcze w "dziale części", może któryś z kolegów znajdzie rysunek i nr tego elementu
  9. Przy takiej ilości paliwa w zbiorniku, wystarczy niewielka pochyłość drogi i już będą duże różnice - zależy gdzie staniesz
  10. Jak pisze kolega wyżej - sprawdź przewody, być może masz na którymś przerwę, możesz jeszcze odpiąć na chwilę aku (to też czasem pomaga)
  11. Jest ok - w tym roczniku nie było przeciwmgielnych w zderzaku, były ewentualnie w reflektorach Bosch.
  12. j.w. Popatrz sobie jeszcze na to: http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=183&highlight=abc+diagnozowania w pierwszej kolejności sprawdź czujnik położenia pedału przyspieszenia / jego wiązkę. Do kostki ECU kontrolnie możesz zajrzeć ale jeśli masz szczelną osłonę to raczej nie będzie to. Turbo na razie zostaw w spokoju
  13. Zgadza się - pokrywa powinna się wsunąć w taką jakby prowadnicę, tuż obok alternatora. Zerknę na to dokładniej i jak się uda to zrobię fotkę (trochę ciasno tam jest).
  14. Kolego - klimatronik (jak zwał, tak zwał) jest włączony cały czas - ten sam sterownik odpowiada za pracę chłodzenia, grzania, nawiewów - kierunku i siły nadmuchu. W skład tego sterownika wchodzi układ zabezpieczający sprężarkę i wiem z doświadczenia, że w pewnych przypadkach uszkodzenia czujnika ciśnienia/temp. układ zaczyna wariować. Zasugerowałem taką możliwość, bo spotkałem się z tym kilka razy ale oczywiście przyczyna może być zupełnie inna. Jedno jest pewne - na pewno nie jest to silniczek krokowy, bo go tam zwyczajnie nie ma To, że alternator nowy i jest to samo - może oznaczać tyle, że stary mógł być sprawny, pozostaje kwestia obciążenia albo, że nowy niekoniecznie znaczy sprawny. Teoretycznie da się wszystko wytłumaczyć ale z "gdybania" zazwyczaj niewiele wynika - poza tym, że wymienicie połowę części zanim traficie w usterkę.
  15. Jak turbo nie było mocno zasyfione, to tak samo pomogłaby mu ostrzejsza jazda Sprawdzałeś Kolego jak chodzi sztanga ? - to b. istotne, można spróbować ją rozruszać ręcznie (czasem pomaga) ale jak łopatki są mocno zapieczone lub zgromadziło się tam dużo nagaru, pozostaje tylko czyszczenie ręczne. A co do psikania wd-40 czy innymi preparatami na sztangę - proponuję skropić ją jeszcze H20+ i jeżeli opatrzność czuwa to na pewno zadziała
×
×
  • Dodaj nową pozycję...