Stawiam na nagrzewnicę, tzn. do wymiany. U mnie były podobne objawy, płukałem czym się dało, ale pomogła wymiana nagrzewnicy, która kosztowała grosze. Najgorsze jest dostanie się do tego ustrojstwa. Powodzenia.
W moim przypadku kod błędu 22.1 był skutkiem braku sprężarki. Po zamontowaniu, napełnieniu układu, odgrzybieniu błąd zniknął i nie pojawił się już nigdy.
Brak mi słów - prześliczna na zaewnątrz, wewnątrz, no i te koniuchy i niutki, ahh.... Fajnie, że na Podlasiu bedzie śmigać taka A4, mam nadzieję że zobaczę przy okazji, bo często bywam w Łomży. Życzę emocji podczas jazdy.
Może ktoś się orientuje jakie marże stosują dilerzy samochodów osobowych w salonach? Słyszałem, że są to niezłe sumy. Czy każdy salon może ustawić to dowolnie (oczywiście mają na pewno jakieś "widełki")?
1 Wycieraczki - nie mam pojęcia ;(, ale są mądrzejsi na tym forum więc pewnie Ci pomogą.
2 Klima - co masz na myśli, że się wyłącza i włącza? Zapala się śnieżka i gaśnie. Jeżeli chodzi o zmniejsznie się i zwiększanie nadmuchu to w trybie Auto to normalne.
3 Proszę postaraj pisać się bardziej zrozumiale i czytelnie (używaj znaków interpunkcyjnych) to będzie nam łatwiej Ci pomóc.
Koledze chodziło chyba o to, żeby wiatrak nie chodził a powietrze siłą rozpędu wpadało do wnętrza auta (klima wyłączona). Tak jak w manualnych jak nastawisz siłę nawiewu na 0 to wiatrak nie pracuje, a powietrze wpada.
Prawdopodobnie masz zawaloną kamieniem nagrzewnicę i tylko jej część "pracuje". Moim zdaniem trzeba ją wymienić i będzie wiało ciepełkiem. Miałem podobne objawy. Wszystkie silniczki sprawne, węże OK. Nagrzewnicę płukałem 2 razy z użyciem Kamixa i lipa. Po rozebraniu, wyjęciu i zalaniu nagrzewnicy gorącą wodoą okazało się, że tylko 1/4 nagrzwnicy była gorąca, reszta lewdwo letnia. Sama nagrzewnica to niewielki koszt ( ok. 80 zł) ale wymiana już nie. Pzdr