Stawiam na nagrzewnicę, tzn. do wymiany. U mnie były podobne objawy, płukałem czym się dało, ale pomogła wymiana nagrzewnicy, która kosztowała grosze. Najgorsze jest dostanie się do tego ustrojstwa. Powodzenia.
W moim przypadku kod błędu 22.1 był skutkiem braku sprężarki. Po zamontowaniu, napełnieniu układu, odgrzybieniu błąd zniknął i nie pojawił się już nigdy.
Brak mi słów - prześliczna na zaewnątrz, wewnątrz, no i te koniuchy i niutki, ahh.... Fajnie, że na Podlasiu bedzie śmigać taka A4, mam nadzieję że zobaczę przy okazji, bo często bywam w Łomży. Życzę emocji podczas jazdy.
Może ktoś się orientuje jakie marże stosują dilerzy samochodów osobowych w salonach? Słyszałem, że są to niezłe sumy. Czy każdy salon może ustawić to dowolnie (oczywiście mają na pewno jakieś "widełki")?
1 Wycieraczki - nie mam pojęcia ;(, ale są mądrzejsi na tym forum więc pewnie Ci pomogą.
2 Klima - co masz na myśli, że się wyłącza i włącza? Zapala się śnieżka i gaśnie. Jeżeli chodzi o zmniejsznie się i zwiększanie nadmuchu to w trybie Auto to normalne.
3 Proszę postaraj pisać się bardziej zrozumiale i czytelnie (używaj znaków interpunkcyjnych) to będzie nam łatwiej Ci pomóc.
Z tego co pamiętam to Meas. Blocks i chyba grupa 1[br]Dopisany: 01 Sierpień 2008, 10:42 _________________________________________________He, wyjaśniło się , kontrolka się pali. Żaróweczka do wymiany
Witam wszystkich.
Nie zauważyłem kiedy przestała mi się świecić kontrolka Airbag-u. Przez pojęcie świecić mam na myśli pojawienie się jej na krótko po przekręceniu kluczyka. Teraz nie pali się w ogóle. Co dziwne VAG nie pokazuje błędów, ale kiedy odpaliłem Polskiego VAG-a to na chwilę się zapaliła. Póżniej ta "sztuka" mi się już nie udała. To zapalenie się na chwilę oznacza chyba, że żarówka jest dobra. Macie jakieś pomysły co może być nie tak?
I jeszcze jedno: jaka wartość (1 czy 0) powinna się wyświetlać w mierzonych blokach, chodzi mi o poduszki?