Skocz do zawartości

Mikey

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mikey

Osiągnięcia Mikey

0

Reputacja

  1. Pisząc "zadbaj" masz na myśli wymianę? Tłumik środkowy nie nosi śladów spawania (chyba jest oryginalny) . A łączniki elastyczne ( nie ma ich) mogą zmienić to, że Audiczka teraz brzmi trochę jak Calibra na wysokich obrotach?
  2. Może poprzedni właściciel w Niemczech coś wydłubał. Ciężko zgadnąć. Po montażu tłumików zobaczę co się będzie działo mam, nadzieję że będzie dużo ciszej. Znajomi nie mają wcale tłumika końcowego (rurka z końcówką) w Audi coupe B4 z silnikiem 2.3 i chodzi dużo ciszej od mojej pszczółki. A jak tłumiki przelotowe nie pomogą to będę dalej dłubał.
  3. Witam wszystkich! Podepnę się pod temat. Mam 2.8 V6 AAH. Tłumik końcowy Sebring. Zakupiłem Audiczkę od handlarza, jak się później okazało bez katalizatorów. (wspawane 2 rurki). Nie wiem czy były tam też łączniki elastyczne z siatki (może ktoś podpowie). Teraz zastanawiam się nad kupnem: http://www.allegro.pl/item434554170_tlumik_awg_zamiast_strumienicy_ob_katalizator.html Powiem wszystkim którzy chcą wycinać kata, że hałas w moim autku na wyższych obrotach jest tak wielki że nie da się jeździć, nie jestem starym dziadkiem :> lubię sportowy dźwięk z wydechu ale u mnie to lekka przesada. Kiedyś w końcu zabiorą mi dowód i będę miał wesoło. Pozdrawiam Mikey
  4. Mikey

    System Blos

    Witam! Nie wiem czy kolega ma racje co do tego, ponieważ blos otwiera sie bardziej gdy silnik zasysa więcej powietrza i cały jego urok to to, że w każdym zakresie obrotów podaje gaz w odpowiedniej ilości do zasysanego powietrza, więc czy naciśniesz pedał gazu mocno czy nie, od razu nie wpływa to na otwarcie blosa, dopiero w trakcie wzrostu obrotów i zarazem ilości zasysanego powietrza zwiększa się proporcjonalnie ilość dozowanego gazu. A strzały w kolektor są raczej przyczyną wadliwej instalacji wysokiego napięcia, najczęściej są to przebicia na kablach wysokiego napięcia. Tak jak pisałem wyżej jeździłem z blosem trochę czasu i żadnego strzelania nie doświadczyłem kabelki były nowe, świece też. Od niskich obrotów gaz do dechy i samochód się rozpędzał a nie strzelał. A co do przewodów WN Jan Mor słyszałem kilka niezbyt dobrych opinii, mój znajomy warsztatowiec mówił że lepsze są już Sentech-y (chyba dobrze napisałem). Pozdrawiam Mikey4
  5. Mikey

    System Blos

    Witam! Blosa miałem ponad 1 rok w Astrze Gsi 2.0 8v 115 KM. Ustawianie wcale nie jest takie skomplikowane. Tylko musi je zrobić ktoś kumaty. Pierwsza regulacja była przeprowadzona na warsztacie u "starego fachowca" od gazu, który pierwszy raz widział blosa i mimo moich uwag że to powinno się inaczej regulować zrobił to po swojemu. Kilka dni puźniej pojechałem do kumpla na regulację który poświecił trochę czasu i zrobił to jak należy i samochód odżył . Spalanie wcale dużo nie wzrosło, na wolnych obrotach chodził git w całym zakresie obrotów silniczek fajnie się kręcił :th: Jak sprzedawałem auto to kupujący kazał mi BLOSA zdemontować i po przejażdżce zamarłem, to nie było to auto. Spalanie: w mieście na krótkich dystansach 12.5l - 13l trasa ok 9l (rekord 8,7l) Ja mogę powiedzieć z własnego doświadczenia że BLOS to fajna sprawa. Ani razu nie strzeliło w dolot. Gdziś na kompie chyba jeszcze mam instrukcję strojenia i opis działania, jak ktoś jest zainteresowany tym to proszę o kontakt a ja podeśle co mam. Pozdrawiam wszystkich forumowiczów i życzę super prezentów od mikołaja.
  6. Witam! Problem rozwiązany Wadliwe były cewki wysokiego napięcia, przy pomiarach OK, ale jak silnik się rozgrzał to zaczynał przerywać. Po wymianie cewek na nowe jak ręką odjął. Może komuś się to przyda. Pozdrawiam i dziękuję za podpowiedzi.
  7. Hmmm, ale jak opóźnić zapłon w tym silniku, czy przypadkiem nie ustawia tego komputer??? Po założeniu gazu 2000 km przejechałem bez problemu, a cała awaria stała się z dnia na dzień. Przypomnę wam tylko że to samo dzieje się na gazie i na benzynie. A czy w tym wypadku na Vagu nie wyskoczyłby błąd z któregoś czujnika podciśnienia? Dziękuje wszystkim za podpowiedzi, jutro zaczynam walkę z "kulawą" bestią od nowa
  8. Witam! Mam następujący problem z : Silnik przy około 3000 obr dostaje czkawki, odczuwa się to jakby odcięcie zapłonu, przerywa. Na wolnych obrotach działa wszystko OK ładnie wchodzi na obroty i schodzi na niższe (bez efektów specjalnych). Zauważyłem że rano jak audik jest zimny jest to mniej odczuwalne Dzieje się to zarówno na benzynie i na LPG (sekwencja). Świece zmienione 2000 km wcześniej, wykręciłem je i wyglądały normalnie. Po podłączeniu Vag-a okazało się że błędów wcale nie ma. Rano, zimny, zagrzany zawsze pali na dotyk. Nie wiem jak zrobić testy Vagiem podczas pracy silnika a dokładnie które bloki w moim silniku mierzyć, ponieważ znalazłem tylko opis do Tdi i 1.8 t Może ktoś ma jakieś pomysły?? Będę wdzięczny za pomoc. ;(
  9. Hejka! Od 3 tygodni jestem w posiadaniu z motorkiem 2.8 V6. Do tej pory pomykałem głównie Opelkami (astra GT, Caravan 1.4, Kadett, Astra GSi 8V). Moje A4 posiada wściekły żółty kolor, fele 18'', skórę, klimę, i pięknie brzmiący silnik V6. To tyle na początek, jeszcze raz pozdrawiam wszystkich. Michał
×
×
  • Dodaj nową pozycję...