Skocz do zawartości

plliderman

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O plliderman

Osiągnięcia plliderman

0

Reputacja

  1. Póki co sprzęgło mam jeszcze sprawne. Nie szarpie, nie śliska się, więc nie zamierzam robić wielkich napraw o których jest mowa we wszystkich wątkach. Chodzi mi jedynie o prostą regulację opisaną w książce. Czy ktoś już to przeprowadzał, czy nie pogarsza się stan działania mechanizmu. Ponieważ nie chcę pogorszyć sytuacji, a mój samochód musi być codziennie w gotowości bojowej.
  2. Rozumem, że moje pytanie było bardzo trywialne. Jednak nie mam ani warunków ani wystarczająco dużo czasu aby podnosić samochód i szukać przyczyny. Chciałem się jedynie dowiedzieć czy opisany w książce sposób regulacji samego drążka, komuś poprawił pracę skrzyni biegów. Czy dana regulacja przebiega gładko i nie powoduje pogorszenia działania skrzyni. Pomysł z zaznaczeniem położenia śrub jest dobry jednak przy bardo małych zmianach położenia całego mechanizmu bardzo nieprecyzyjny.
  3. Witam serdecznie wszystkich zainteresowanych moim problemem Polega on może nie dokładnie na przycinaniu się skrzyni ale na zmniejszeniu precyzji wybierania biegów. W skrócie biegi nie wchodzą gładko jak po zakupie samochodu (98 tyś km przebiegu) tylko należy przyłożyć nieco siły do lewarka aby wrzucić bieg (150 tyś km przebiegu). Najbardziej "opornie" wchodzi bieg 1 oraz 3, z resztą nie ma aż takiego problemu jednak opór jest wyczuwalny. Do tej pory myślałem że może to być olej w skrzyni biegów. Jednak jego ilość jest odpowiednia, oraz o ile wiem z książki "Sam naprawiam Audi A4" tego oleju się nie wymienia, co najwyżej dolewa. Jest tam jednak zawarta informacja dotycząca regulacji samego drążka zmiany biegów w kabinie kierowcy (strony 145 i 146 książki). I tu moje pytanie do wszystkich, czy taką regulację już ktoś przeprowadzał, czy robi się ją łatwo i czy nie ma później pogorszenia w sposobie wybierania biegów. Na razie moja przekładnia nie działa tak źle jednak chciałbym aby działała lepiej, tylko nie wiem czy w ten prowizoryczny sposób jestem w stanie precyzyjnie ją wyregulować. Mój silnik to AHL natomiast rocznik 97 listopad. Pozdrawiam i z góry dziękuję za wszelkie informacje w danym temacie
  4. Witam serdecznie wszystkich zainteresowanych moimi problemami, z góry bardzo dziękuje za poświęcony czas i pomoc Nie będę się rozpisywał przejdę od razu do meritum sprawy. 1. [iMMO] A mianowicie przeciągu kilku ostatnich miesięcy (2 - 4) miałem kilkukrotnie problem z immobiliserem. Czasem silnik nie uruchamiał się, a innym razem zaraz gasł po uruchomieniu. 2. [silnik] Lekko faluje na postoju ale tylko jak jest zasilany gazem, w przypadku jazdy nie zauważam pogorszenia osiągów i kultury pracy silnika jednak zawsze po podłączeniu do kompa widnieje błąd sondy Lambda(widoczny poniżej) Postanowiłem podłączyć komputer za pomocą VAG'a. Dokonałem testu całego auta. Oto wyniki 3. [centralny zamek] Kiedyś zepsuł mi się kompresor i pompka była wyłączana awaryjnie przez sterownik po 30s. Jednak naprawiłem ją (mój tutorial http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=1575134&highlight=) i skasowałem błąd, jednak zawsze się pojawia gdy podłączam komputer. Daję po prostu w VAGCOM 311.2 opcję "Clear Faulty" i niby się usuwają, być może trzeba zrobić coś więcej? 4. [radio] Powtarzający się błąd, ale nie wiem o co chodzi, wyświetlacz nie łączy się? pewnie jakaś pierdoła. VAG-COM Windows Based VAG/VAS Emulator Version: Release 311.2-N [url=http://www.Ross-Tech.com]www.Ross-Tech.com[/url] Dealer/Shop Name: Workshop Code: 000 00000 Self-Diagnosis Log Sunday, 05 February 2012, 12:31:30 VIN Number: License Plate: Mileage: Repair Order: Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 3B0 907 557 E Component: 1,6l R4/2V SIMOS HS D01 Coding: 04001 Shop #: WSC 06335 2 Faults Found: 00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation 18-00 - Upper Limit 17978 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1570 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent Readiness: N/A Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 919 860 G Component: B5-KOMBIINSTR. VDO D07 1 Fault Found: 01176 - Key 07-10 - Signal to Low - Intermittent Address 35 ------------------------------------------------------- Controller: 8LO 862 257 E Component: ZV-Pumpe D03 Coding: 00000 Shop #: WSC 65535 1 Fault Found: 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - Address 56 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 035 152 Component: Radio 0001 Coding: 00045 Shop #: WSC 79138 1 Fault Found: 00854 - Radio Display Output in dash Panel insert 49-00 - No Communications End ------------------------------------------------------- Dekodowanie błędów przeprowadzam za pomocą mistrzowskiej strony http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php?title=Category:Fault_Codes&from=17934%2FP1526 Address 01 [silnik] [00537; 18-00 Upper Limit] sonda Lambda, są dwie możliwości, uszkodzenie sondy labda lub coś z zasilaniem silnika. możliwości to -Wiring and/or Connector(s) from/to Lambda Sensor(s) faulty -Lambda Control/Sensor(s) faulty -Injector(s) faulty/blocked -Fuel Pressure Regulator faulty -Fuel Pump faulty -Fuel Tank empty (jeżdżę na gazie wię możliwe, że w momencie końcówki butli sonda notuje za dużo tlenu w spalinach) O ile macie inne rozwiązanie to dajcie znać, zawsze jak podłączam kabel błąd jest w silniku pomimo wcześniejszego skasowania! [17978/P1570/005488] - Engine Start Blocked by Immobilizer] silnik odpalił się ale zgasł przez zablokowanie immobilisera. Czyli reakcja silnika na blokadę. Adress 17 [immobiliser] [01176 - (07-10)] - sygnał zbyt niski przerywany. Znalazłem rozwiązanie "Check Wiring and/or Connector(s) from/to Immobilizer Reader Coil" czyli połączenie między pętlą a immobiliserem. Wydaje mi się że jest to rozwiązanie z wątku http://www.a4-klub.pl/smf/immobilizer-t2784.0.html;msg28535#msg28535. Ktoś jeszcze miał taki sam błąd (dolegliwości) i zastosował takie samo rozwiązał tego problemu? Address 35 [01367] - Wyłączenie przez pompę zamka centralnego (znalazłem tylko coś takiego) lepiej to tłumaczy sam komunikat w j. angielskim z programu VAGCOM
  5. A aj ma taki problem iż klocki nie zdarły sie jeszcze do przewidzianych 2 mm. ale część korpusu klocka trze o rant tarczy. mierzyłem tarcze jej grubość to 21mm a sam zacisk to C-54. Chciałem wyminic same klock, bo nie ma funduszy na tarcze. A dodam jeszcze ze zapowietrzył mi się hamulec nie wiem dlaczego, moze byc to efekt zbyt dużego wyjścia toczłoczka na zewnątrz?
  6. Ale co sie dokładnie zmieniło?? Bo mój wozik faluje na biegu jałowym ;/
  7. Tez ma taki problem po zimie. Ale nie rozumiem jak na tokarke?? Przetoczyłeś jej powierzchnie zewnętrzną?? Jakoś nie potrafię sobie tego wyobrazić!!!!?? Normalnie nożem do toczenia!!??
  8. Mam taki problem, iż wylał mi sie jeden amorek na osi tylnej. Stoje przed dylematem zakupu nowych sztuk na oś tylną. W rachubę nie wchodzą żadne sportowe wersjie z racji iż cenie sobie wygodę, oraz kwestii finansowych. Mój wybór padł na amortyzatory KaYABA http://www.allegro.pl/item992768892_tyl_kayaba_343271_audi_a4_lodz_najtaniej.html. W zwykłym sklepie można je znaleźć już za 159zł. Co o nich sądzicie?? I jeszcze jedno pytanko, z jakiej firmy polecacie gumy zabezpieczające, bo z moich zostały tylko czarne kółeczka?? [mod]Proszę używać prefix kolejne tematy niezgodne z regulaminem będą usuwane[/mod]
  9. Tak i też w lewym kole! Podniosłem samochód ściągnąłem koło i spryskałem WD40 wszystkie miejsca gdzie wahacze łączą się ze sobą. Skręciłem kilkukrotni kołami i piszczenie ustało. Już półroku od zabiegu i nadal cisza. Mam taki problem z zawieszeniem w tylnik lewym kole. jak ktoś wsiada lub wysiada z auta to lubi zaskrzypieć. Tam też wszystko popsiakłem ale nie pomogło...
  10. U mnie takie pikanie występuje gdy jade po bardzo nierównej ścieszce.(np nad rzekę). Oraz gdy nawijam na ręcznym, na końcu poślizgu czasem mocno zabuja autem. Ale myślałem ze jest to normalny objaw i na razie sie tym nie przejmuje...
  11. Witam. Mam na imię Mariusz. Jestem studentem a w wolnych chwilach poleruje moją maszynę A to moja maleńka!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...