Skocz do zawartości

adamellos

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O adamellos

Informacje

  • Imię
    Adam
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    2.4 V6
  • Kod silnika
    BDV
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia adamellos

0

Reputacja

  1. dzięki Panowie za wszelką pomoc. Problemu nie rozwiązałem, gdyż nie zdążyłem bo pozbyłem się auta. Sorry za zamieszanie i za zainteresowanie. Temat do zamknięcia.
  2. okay. to czekam na info od Ciebie na priv w przyszlym tyg kiedy bylbys w miare wolny. Powiedz mi, czy wypiecie pina wiaze sie tez z brakiem komunikatow o innych usterkach? ;]
  3. tak tak, tylko mi bardziej chodzi o ten caly komunikat. czy mozna go usunac tak by komputer go juz nie pamietal i na stale nie wspominal o tym mimo usterki ?
  4. niestety nie, znajomy mechanior mi podpina...i pewnie w najblizszym czasie tego nie sprawdze bo gosciu ma urlop. a co do samego skasowania bledu orientujesz sie czy mozna usunac?
  5. Tak, wlasnie wrocilem z serwisu. Facet, ktory zajmowal sie moim autem to zrobil. Wyjechalem, cieszylem sie jak dziecko bo przez chwile znowu bylo dobrze. Niestety kolejny raz sie zawiodlem i kasa znowu w bloto...
  6. Witam, przeglądam forum i ciężko mi natrafić na temat odnośnie sprawy, która mnie interesuje czyt.z nagłówka. Od kilku dni mam problemy ze światłami xenonowymi a dokladniej z samym poziomowaniem. Na kompie VAGa pokazywaly się bledy o popsutych czujnikach. Wymienilem juz czujniki przod i tyl na nowe, niestety nic to nie dalo. Gdy skasuje blad przez jakis czas ( 2 czy 3 odpalenia jest ok), jednak po pewnym czasie znowu zaczyna sie wyswietlac komunikat i kolo zatacza bieg. Byłem u 3 elektronikow i kazdy mowil jednoglosnie czujniki...Szkoda mi na to juz po prostu kasy. Opadaja rece, a odglos ciaglego komunikatu przy zapalaniu silnika doprowadza mnie do lez. Zatem Panowie czy jest mozliwosc skasowania komunikatu z Fisa na stałe? Jesli tak to pomozcie mi prosze, moze znacie dobrego elektronika ktory pomoze mi rozwiazac sprawe raz na zawsze z komputerem. Z gory dziekuje
  7. adamellos

    [ALL B5] Brak ładowania

    do wymontowania, wymiany płytki ,szczotek etc., diagnozy co jest zle i z powrotem poskładania
  8. adamellos

    [ALL B5] Brak ładowania

    Być może. Ja totalnie nie miałbym czym i jak tego zrobić. Po pierwsze brak narzędzi po drugie brak skilla do takich napraw;p Ale jeśli mógłby ktoś polecić na przyszłość jakiegoś stosunkowo dobrego i tanszego elektryka to chetnie przyjme kontkat na priv. Kurcze...ale z drugiej strony najsmieszniejsze jest to, ze takie ceny maja w calej Warszawie...
  9. konie nie przybyło tylko auto wróciło do normy jaka miało kilka lat temu Toteż to miałem na myśli ;D
  10. adamellos

    [ALL B5] Brak ładowania

    Witam, alternator już po regeneracji. Strzeliły szczotki, regulator napięcia i płytka z diodami . 500 PLN lżej ;[ dzięki za zainteresowanie
  11. adamellos

    [ALL B5] Brak ładowania

    Hej Panowie, mam podobny problem lecz nie do końca. Zacznę od tego, że moja audiolka b5 AFN ładnie paliła, a wczoraj nawet jeździła cały dzień i nie wykazywała zadnego powodu do tego by dzis mnie rozczarować. Mianowicie odpalilem ją dzisiaj bez zadnych zastrzezen jak zawsze w zime, ale po pewnym czasie zaswiecila mi sie kontrolka ladowania i abs. Postanowilem sie przejechac ale nie wykazywala checi do podladowania aku. Teraz pytanie gdzie może tkwić w problem? Czy rozsypal sie totalnie alternator, bo nie ma zadnego wzbudzenia jak u kolegow tylko totalnie rozladowany akumulator po zagrzaniu nawet do 90 stopni? Czy moze byc do wymiany aku? czy moze gdzies ucieka prad? hmm, jesli moze byc to rozsypany alternator to czy mozecie polecic mi jakis stosunkowo tani zaklad w Wawie?[br]Dopisany: 05 Grudzień 2010, 16:35_________________________________________________Up ! Wyjąłem akumulator, naładowałem, stestowałem u kolegi w samochodzie. Pali i śmiga jak szalony.Po części(zapłon) to samo u mnie...Jednak po zapaleniu auta pali się kontrolka akumulatora. Czy to pora na zakup alternatora czy może jeszcze być inna tego przyczyna?
  12. Witam. Właśnie dzisiaj jestem po zabiegu wybicia z kata bebechów(bez rozcinania) i pozostawienie samej puchy. Gorąco polecam zabieg jak inni koledzy. Turbawka odetchnęła z ulgą, wrażenie przybytku paru koni i zwiększenie elastyczności auta.
  13. Hej chłopaki. Ostatnio regenerowałem maglownicę, ale gdy przyjechałem do domu zobaczyłem, że zalano mi czerwony (Hipol Atf 2d), który podobny tez jest mineralny, choc czerwony i dlatego taki zalano poniewaz PODOBNO po zielonym rdzewieją listwy. Nie wiem co mam o tym myśleć, gdyż po tych wszystkich opiniach z forum troszkę sie przeraziłem. Jaka jest wasza opinia odnosnie tego płynu?[br]Dopisany: 19 Maj 2010, 10:42_________________________________________________up
  14. Hej, mam pytanie z tej samej beczki tyle, że głównie chodzi mi o to czy istnieją jakies powazniejsze konsekwencje gdy płynu będzie za duzo? I jeszcze jedno pytanko, jak najlepiej sprawdzać, na zimnym czy ciepłym silniku i jak uplasować poziom, w pozycji Max czy posredniej miedzy min a max ???[br]Dopisany: 17 Maj 2010, 23:13_________________________________________________Chodzi mi o B5,ale sądzę iż większej róznicy nie ma.
  15. Hej, czy robił ktoś może regenerację magla w firmie Purm w łodzi-ul.Gdańska 130? Może nie powininiem zamieszczać linku, ale zostawie rozdzielony spacjami. www . purm . com . pl. Niebawem jestem umówiony na "wizytę". Pytanie czy warto. pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...