-
Postów
8153 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Zrób logi BS003 i BS011 będzie można coś powiedzieć.
-
Siema! Ale tu pustynia
-
[B6 AVF/AWX] Buczenie w kabinie na wolnych obrotach
Musashi odpowiedział(a) na michcio1985 temat w 1.9TDI
poduszki, dwumas, źle zamontowana plecionka. warto sprawdzić czy w rezonans nie wpada wydech. -
tak się tobie wydaje, albo ktoś sie bawił mapami sterownika silnika... sprawny silnik, ze sprawnym akumulatorem, i na zimowym paliwie wystartuje bez sprawnycj swiec i przy -20C. tyle, że w takich warunkach niespalone paliwo odkłada się na elementach znajdujących się w komorze spalania. skutek tego nagaru bywa taki, że np. nie można później odkręcić świec... w tych jednostkach układ podgrzewania świec uruchamiany jest przed rozruchem silnika przy temp. niższej lub równej +9C, natomiast po uruchomieniu silnika, zawsze jest uruchomione ich grzanie do momentu przekroczenia 2500 rpm lub 4 min pracy od uruchomienia.
-
głowicy nie planowałeś? Zawartość dodana 13 minutes later bzdura ! Zawartość dodana 15 minutes later źle ci się wydaje. tak trudno się zainteresować, poszukać i poczytać co napisaliśmy nt. funkcjonowania świec żarowych w wielu wątkach na forum? wszystko trzeba podać pod nos?
-
cięzko się połapać skoro nowa to przecież gwarancja o ile była... widać w tym przypadku tak, ale taki błąd to niekoniecznie uszkodzony silnik klapy...
-
prośba nt. OT dotyczyła wypowiedzi z poprzedniej str. nt. postów nie związanych z tematem. jedna możliwość to czekanie aż się pojawi kontrolka min. druga jak paweł napisał. ale silnik koniecznie musi stać kilka godzin, wtedy olej zgestnieje a olej z rurki bagneru w miarę zdąży spłynąć.
-
czyli rozumiem, że aktualnie w ramach regeneracji proponują zabierak, zespolony na stałe z wałkiem wyrównoważającym?
-
otrzymałeś informacje dotyczące prawidłowego ciśnienia smarowania. skoro chcesz je badać przy 5000 rpm - powodzenia
-
sprawdzanie bledow to nie jest metoda diagnostyczna... cisnienie sprezania sprawdzal? film trzeba bylo nagrac, tak aby posluchac dzwieku silnika. moze cos tam uslyszymy. Bez logow, trudno radzic.
-
do osób z wypowiedziami OT, to nie komunikator, wypowiadajcie zgodnie z tematem. przecież są odpowiednie wątki ech, czego to ludzie nie wymyślą, a kreda poźniej dostaje się do oleju...
-
wklejonego w wałek na loctite
-
pokrywy sa zamienne tylko pomiedzy jednostkami 8V, podobnie pomiedzy 16V. jednak z 8V do 16V nie pasują.
-
ale co niby ma być na tłoku, nie bardzo rozumiem o czym mówisz? nt. ciśnienia sprężania napisałem. również napisałem jakie mam zdanie nt. remontu kapitalnego. prawdziwy remont kapitalny to wymiana wszystkiego co wykazuje jakiekolwiek ślady zużycia. Silnik startuje od stanu - jak nowy.tłoki ze sworzniami, pierscienie, panewki, do tego komplet uszczelnień, śrub, pewnie wałek rozrzadu, hydropopychacze, zwykle dwumas, sprzęgło, rozrząd. itp itd. Ma to sens o ile nie zamierzasz zmieniać samochodu przez dłuższy czas. W przypadku sprzedaży Polsce, nikt nie doceni zakresu prac oraz wydatków. a porządnie tzn. zgodnie ze sztuką a biorąc pod uwagę rzetelność i wiedzę wielu warsztatów...
-
Remont silnika w UK? Pomysł remontu silnika jest bez sensu, ogromne koszty, a wynik zależny od fachowca. Lepiej szukać silnika z auta o małym przebiegu i ew. wymienić. Aby ocenić ew. stan auta potrzebne są logi, a nie opowieści o parametrach. można pomierzyć kompresję, wykaże stan cyl. tłoków, pierścieni i głowicy.