zibol48

Pasjonat
  • Zawartość

    56
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

1

O zibol48

    Informacje

    • Imię
      Bolesław
    • Lokalizacja
      Gdańsk

    Auto

    • Model
      A4 B5
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      1995
    • Silnik
      1.9 TDI
    • Kod silnika
      1Z
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Automat
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. zibol48

      Tez kupiłem dmuchawę kompletną od "anglika" bo moja zastrajkowała ale okazało się, że ma łopatki turbiny w drugą stronę zwrócone i stąd ten problem. Chciałem przełożyć sam wiatrak z mojej bo w mojej komutatpr żle wygląda. Nie wiem czy ta plastikowa piasta to przeżyje - stąd moje pytanie czy komuś się ta operacja udała. Wyważanie też może być potrzebne ale liczyłem, że może się uda. Jak rozumiem nie przeprowadzałeś takiej operacji?
    2. Potrzebuję wymienić wiatrak dmuchawy. Może ktoś coś praktycznego poradzić? Muszę wymienić wiatrak z anglika na europejczyka. Myślałem o podgrzaniu tej piasty plastikowej ale nie chcę jej zniszczyć. Dojdzie też problem wciśnięcia nowej...
    3. Panie Tomku wysłałem zapytanie na PW o komplet rozrządu oraz przegub i osłony tarcz hamulcowych tylnych. Poproszę o wycenę. WIN w PW. Pozdrawiam
    4. zibol48

      To czv będą pasowały zależy chyba od producenta. Ja kupiłem w porządnym wg mnie sklepie AutoAkces a musiałem rozpiłowywać otwory na śruby mocujące silnik 1Z..
    5. zibol48

      Dziękuje za zainteresowanie. Chętnie bym skorzystał z oferty ale z Gdańska trochę daleko... Na razie problem prawie zniknął po kilku próbach ustawienia czujników na placu przed warsztatem. Jak pojawią się odpowiednie warunki, spróbuję zrobić wg podpowiedzi. Może uda się bez kompa.Teraz ten magik też ustawiał "na czuja" bo na poprawki już nie miał miejsca w warsztacie. Mam przynajmniej pewność, że winne czujniki abs.
    6. zibol48

      Chyba nie zrozumiałeś problemu. Biegi wskakują po dodaniu gazu - tak to działa - normalka.. Chodziło o to jak utrzymać wysokie obroty ale by nie wskoczył wyższy bieg ponieważ jest wtedy mniejsze obciążenie silnika. Mi wysokie obroty wchodzą tylko na luzie a chciałem się przekonać do jakiego obciążenia uzyskam np. 4000obr. Czy teraz się rozumiemy?
    7. zibol48

      Tez mam ASB i żaden problem podkręcić silnik do 3 tys i więcej na każdym biegu. To podpowiedz jak na każdym biegu, bo mam z tym problem. U mnie biegi "wskakują" automatycznie i wystarczają obroty mniejsze niż 3000.
    8. zibol48

      Też chciałem zaślepić EGR ale nie udało mi się i poproszę o pomoc... Sprawa wygląda tak: zaślepki kupiłem fabryczne (po 16 zł) i okazało się, że rozstaw otworów jest zbyt duży. Było wiięc sporo piłowania w otworach. Zamontowałem zaślepkę na górze, przy kolektorze. Pozostałych złączy nie mogłem odkręcić. Po tym samochód już nie chciał odpalić. Po zdemontowaniu zaślepki pali. Następna sprawa, to cięgno sztangi. Przy zwiększaniu obrotów jest tylko słabo wyczuwalne drgnięcie - może wcale się nie porusza, tylko mam takie wrażenie. Wymieniłem też część wężyków podciśnienia. Zacząłem to wszystko, bo ob4roty 3 tys osiągam tylko na luzie. Mam skrzynię automatyczną, więc nie mogę pogonić na niższych biegach. Proszę poradźcie coś bo nie wiem co dalej...
    9. Wszystko dotarło. Cena i kontakt super. Pozdrawiam
    10. zibol48

      Problem na samej końcówce hamowania, przed zatrzymaniem po wymianie wahaczy. Wszystko było dobrze, dopiero po odebraniu samochodu po wymianie wahaczy dolnych przednich zaczęły się problemy. Samochód hamuje z dużej szybkości normalnie aż przed samym zatrzymaniem na moment popuszcza pedał, słychć stukki i znów łapie, i zatrzymuje się. Przy bardzo wolnej jeżdzie i zahamowaniu dzieje się to samo. Lampka ABS nie zapaka się. Czy jest możliwe, że "poruszyli" mi czujnik ABS przy wymianie tych wahaczy? Bardzo proszę o podpowiedż znawców jak to naprawić. Obyło się bez podpowiedzi. Prawdopodobnie podczas wymiany wahaczy został ruszony czujnik abs. Po kilku próbach ustawienia czujnika - problem zniknął
    11. Witam, potrzebuję dosyć pilnie kilku części do mojego samochodu :Audi A4 B5 sedan 1,9TDI 90KM 1995r. strona lewa, przednia: - wahacze dolne - banan i prosty, - sprężyna zawieszenia (prawa chyba jest taka sama), strona prawa przednia: - drążek kierowniczy (lewy chyba jest taki sam). Najpilniejsze są wahacze. Poproszę o wycenę w pozycjach, bo może nie wszystko zakupię zaraz i na kiedy mógłbym to mieć. Producenci oczywiście z najlepszym stosunkiem jakości do ceny. Pozdrawiam
    12. Witam, potrzebuję dosyć pilnie kilku części do mojego samochodu :Audi A4 B5 sedan 1,9TDI 90KM 1995r. strona lewa, przednia: - wahacze dolne - banan i prosty, - sprężyna zawieszenia (prawa chyba jest taka sama), strona prawa przednia: - drążek kierowniczy (lewy chyba jest taki sam). Najpilniejsze są wahacze. Poproszę o wycenę w pozycjach, bo może nie wszystko zakupię zaraz i na kiedy mógłbym to mieć Pozdrawiam
    13. zibol48

      U mnie znów pojawił się problem. Zamyka raczej zawsze a otwierać muszę kluczykiem i wtedy otwiera się wszystko, włącznie z bagażnikiem. Zamówiłem już pompkę na wymianę. Jednak po demontażu i sprawdzeniu pompki - łącznie z dmuchaniem i zasysaniem powietrza doszedłem do wniosku że to raczej wina wtyczki lub wogóle złącza przy pompce. Po prostu poruszanie - przeginanie tej wtyczki powoduje uruchomienie pompki. Pewnie w tej sytuacji nie pomoże wymiana pompki, tylko co zrobić z tym złączem jeżeli się "wypracowało"?
    14. zibol48

      Za wymianę Pilkington z szarym paskiem zapłaciłem 350zł. Szary pasek jest moim zdaniem lepszy bo nie ingeruje w kolor świateł - głównie czerwonego, Jeżeli chodzi o kolor szyb, to moim zdaniem idealnie bezbarwnych chyba nie ma. Każda ma jakiś odcień zielonego lub fioletowego.
    15. zibol48

      Miałem zgrzyt bo co dnia przechodzę koło bepiątki z ładnie spasowanym zderzakiem Teraz trzeba tylko na krawężniki uważać Albo zdemontować dokładkę, bo tez mam problem z tymi krawężnikami. Wjechać łatwo a przy zjeżdżaniu zderzak się zadziera.