Skocz do zawartości

ibiks

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ibiks

Osiągnięcia ibiks

0

Reputacja

  1. Kupiłem Audi A4 B6 1.9 TDI AVF z olejem Shell Helix Ultra Extra 5W-30 507.00. Zmieniać go na MOTUL SPECIFIC VW 505.01, czy lać taki jaki był?
  2. Witam Ile za taki zestaw do Audi A4 B6 1.9 TDI AVF Olej silnikowy: 5L Motul Specific 5W40 505.01 Filtr Powietrza: MANN C27192/1 Filtr Oleju:MANN HU726/2x Filtr Paliwa: MANN WK853/3x Filtr Kabinowy: MANN CUK 3037 Z WĘGLEM AKTYWNYM Pozdrawiam
  3. Zrezygnowałem z tych felg:) Dzięki za odpowiedź
  4. Witam Jak w temacie. Da się doprowadzić do porządku takie felgi? Jak tak to jakie byłyby mniej więcej koszty? Pytam bo zamierzam kupić i nie wiem czy warto? Pozdrawiam
  5. Witam Właśnie zrobiłem moje pierwsze logi i prosiłbym o ich analize. Ogólnie to silnik bierze olej, więc może z tego coś będzie widać Logi Dynamicze robione na 3 biegu: Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/skibicki.mariusz_13739.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/skibicki.mariusz_13740.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/skibicki.mariusz_13741.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/skibicki.mariusz_13742.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/skibicki.mariusz_13743.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/skibicki.mariusz_13744.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/skibicki.mariusz_13745.html Logi statyczne: Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/skibicki.mariusz_13758.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/skibicki.mariusz_13759.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/skibicki.mariusz_13760.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/skibicki.mariusz_13761.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/skibicki.mariusz_13762.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/skibicki.mariusz_13763.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/skibicki.mariusz_13764.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/skibicki.mariusz_13765.html Oraz Logi statyczne Basic Settings: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/skibicki.mariusz_13766.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/skibicki.mariusz_13767.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/skibicki.mariusz_13768.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/skibicki.mariusz_13769.html Z góry dzięki za pomoc[br]Dopisany: 31 Maj 2010, 00:57_________________________________________________Pozwolę sobie odświeżyć temat, może ktoś pokusi się o analize:)
  6. ibiks

    [B5 AJM] Problem z Abs

    Witam Mam podobny problem tj przy dojeżdżaniu do krzyżówek włączą się ABS. Sprawdziłem VAGiem i przy prędkościach od 1 do 5km/h na wszystkich innych kołach, prawe ma 1km/h. Przy wyższych już jest taka sama na każdym. Myślałem, że przyczyną może być za słabo dosunięty czujnik prawego koła, ale poprawiałem go już kilka razy i dalej jest to samo. Próbowałem go nawet jak najmocniej docisnąć i nic to nie zmieniło. Dodam, że kilka dni temu wymieniłem obydwa przednie czujniki na nowe i problem dalej jest ten sam, no może troszeczkę "delikatniej" i rzadziej włącza się ABS i przeważnie już tylko go słychać(nie odbija już mi pedała hamulca) Spotkał się może ktoś z Was z czymś takim, albo wie co może być przyczyną złego odczytywania tego jednego czujnika przy małych prędkościach? Pozdrawiam
  7. Dzisiaj aktywowałem VAG-COMa i dokładniej to pokazuje mi takie błedy: Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 907 557 C Component: 1,8L R4/5V MOTR HS D05 Coding: 04001 Shop #: WSC 00000 1 Fault Found: 16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal P0116 - 35-00 - - Readiness: N/A Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 4D0 907 379 D Component: ABS BOSCH 5 7402 Coding: 0265108005 Shop #: BB 37402 No fault code found. Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 820 043 D Component: A4-KLIMAVOLLAUTOMAT_D63 Coding: 00040 Shop #: WSC 06317 4 Faults Found: 00799 - Coolant Temperature Sensor (G110) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent 00603 - Footwell/defroster Flap Positioning Motor (V85) 41-00 - Blocked or No Voltage 01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70) 41-00 - Blocked or No Voltage 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 919 033 C Component: B5_KOMBIINSTRUMENT D02 Coding: 00142 Shop #: WSC 01539 No fault code found. Address 25 ------------------------------------------------------- Controller: 4A0 953 234 Component: IMMO AUZ9Z0S0207582 D76 Coding: 00000 Shop #: WSC 00000 No fault code found. End ------------------------------------------------------- Chciałbym zrobić logi dynamiczne i statyczne. W moim silniku 1.8 ADR na których kanałach powinienem logować? Na tych co w silnikach TDI z tej instrukcji: http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html oczywiście z wyłączeniem kanału 011 ze względu na brak turbiny? Czy może jeszcze jakieś inne? Z góry dzięki za odpowiedź [br]Dopisany: 30 Maj 2010, 16:31_________________________________________________Wymienię ten czujnik temperatury. Orientuje się ktoś który to dokładnie czujnik może być, bo np na allegro kilka typów widziałem[br]Dopisany: 31 Maj 2010, 18:24
  8. Witam Dzisiaj pierwszy raz podłączyłem VAGa i pokazał mi następujące błędy: 16500 - Czujnik temperatury silnika zakres/możliwości brak osprzetu/nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 17978 - Moduł sterujący zablokowany brak osprzętu/nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY oraz w VAG COMie przy klimatyzacji: 00799 - Coolant Temperature Sensor (G110) 30-10 Open or Short to B +- Intermittent 00603 - Sharware Version. To Decode all DTCs 41-00 - Please Register/Active 01272 - Sharware Version. To Decode all DTCs 41-00 - Please Register/Active 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent Wie ktoś co jest przyczyną tych błędów? Pozdrawiam
  9. ibiks

    [B5 ADR] Bierze olej

    Dzisiaj byłem u innego mechanika. Przy mnie ściągnął tą "rure" od odmy do przepływki i co się okazało to od strony odmy lekko wilgotna a przy przepływce sucha. Nic więcej przy tym nie robiliśmy. Dodatkowo zauważyłem że zaczął mi dość mocno dymic:/ Ale raczej na biało Uszczelniacze też były wymieniane
  10. ibiks

    [B5 ADR] Bierze olej

    Witam Ojciec walczył z tym problem w aucie już z 2 lata. Teraz ja muszę się tym zająć. 2 lata temu była zmienia uszczelka pod głowicą plus głowica była docierana. Do tego pierścienie były wymieniane. Po kilku miesiącach pękł jakiś wężyk w układzie i silnik się troszkę przegrzał więc problem od nowa powrócił. Jakieś 2 miesiące temu wymieniliśmy jeszcze raz pierścienie i nic to nie pomogło.Mechanik powiedział, że z olejem to teraz na pewno problem leży gdzieś indziej. Ostatnio stwierdził, że odma jest cała w oleju i że tak nie powinno być. Ktoś ma jakieś pomysły za co się można teraz zabrać, co mogłoby pomóc? Dodam, że bierze go z litre na 1000km Obecnie mam zalany Castrol Magnatec. Nie ma żadnych wycieków oraz nie zauważyłem, żeby dymił. BTW zna może ktoś jakiegoś dobrego mechanika w okolicach Rzeszowa, któremu można by było powierzyć audi? Z góry dzięki za jakiekolwiek sugestie
  11. Odświeżę trochę temat. Mam podobny problem. Ubywa mi dość dużo oleju (prawie litr na 1000km) Uszczelka przy głowicy była robiona 2 lata temu. 2 miesiące tamu pierścienie i to również nie pomogło Ostatnio mechanik stwierdził, że odma jest całą w oleju i tak to napewno nie powinno być. Myślicie, że wymiana samej odmy pomoże? Czy może problemu należy szukać jeszcze gdzieś indziej? Z góry dzięki za wszelkie porady. Pozdrawiam ibiks
  12. Pozwole sobie podpiac sie do tego topicu. Wlasnie zakupilem SONY CDX-GT929U, i czego bede potrzebowal (jakiej przejsciowki, najlepiej o link do allegro prosze) zeby podlaczyc go bezproblemowo i dzialaly mi tylne glosniki.
  13. Zaczne moze od początku. Kiedys jak zatrzymywalem auto do 0 to w prawym przednim kole jakby abs sie właczał i odbijało mi pedał hamulcu. Kilka dni temu wymieniałem kola na letnie i w drodze powrotnej zaczeło sie świecić ostrzerzenie że cos nie tak z ABSami. Po zgaszeniu i odpaleniu po chwili znowu sie pokazywało. Dojechałem do domu zostawiłem auto na noc i rano sie okazało że akumulator padł. Po naładowaniu akumulatora i podłaczeniu go wszystko wydawało sie ok. Samochód znowu postal całą noc i kolejnego dnia okazało sie że sa problemy z odpaleniem, tzn odpalał sie i gasł odrazu, dopiero za ktoryms tam razem udaje sie go uruchomic normalnie. Kiedyś miałem problem że po odpalaniu na zimnym silnik nie mogł sie przebic zpoczatku na wyższe obroty, jak dodawałem gaz to zaczynał sie dusić wiec moze miec to zwiazek z tym. Teraz to juz nawet nic sie nie świeci na desce rozdzielczej tak jakby elektryka padła. Może ktoś z was spotkał sie z podobnym problem, bardzo prosze o pomoc. Z góry dzieki
  14. ibiks

    Ile pali Wam gazu?

    Mi w cyklu mieszanym spala 13L/100 Km, chciałem sprawdzić ile pali bez klimy, więc ją sporadycznie włączałem. Auto kupiłem tydzień temu z sekwencyjną instalacją BRC. Na tej Instalacji poprzedni właściciel przejechał ok 50 tys km a w książce gwarancyjnej od gazu nie ma wpisu o żadnych przeglądach. Czy jest taka możliwość że np przez te 2 lata(tyle ma już ta instalacja) coś sie rozregulowało i dlatego tyle bierze? Czy np robiąc przegląd i wymieniając jakieś tam części może mi wyjść mniejsze spalanie? Jestem zielony w tej kwestii więc dlatego pytam. Z góry dzięki za odpowiedź
  15. Witam Jestem z Horyńca-Zdroju (70 Km od Jarosławia) Od kilku dni stałem sie właścicielem Audi A4 B5 1995r. 1,8B z sekwencyjną instalacją gazu. Autko sprawuje sie b dobrze ale pojawiło sie kilka drobiazgów, o których chciałbym z wami porozmawiać. Pozdrawiam ibiks
×
×
  • Dodaj nową pozycję...