Skocz do zawartości

szybki_2004

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O szybki_2004

Osiągnięcia szybki_2004

0

Reputacja

  1. ok, dzięki za link ,a czy mogę z tym tak na razie jeździć?, niedługo mam do przejechania ok 1200km
  2. czy ktoś udzieli mi mniej lub bardziej fachowej odp, bo wiem że na forum nie brakuje specjalistów
  3. ponawiam pytanie, czy nikt nie miał podobnych problemów z tymi kontrolkami??, i jeszcze jedno: czy mogę jeździć w tym przypadku?, mam do przejechania ok 1200 km , gdyż teraz jestem za granicą i jak przyjadę do pl to muszę to zrobić, chyba że uda mi się tu na miejscu wcześniej uporać z tym problemem, pozdro
  4. osobiście nie wymieniałem tarcz i klocków, wymieniał mechanik, ale te palące kontrolki były już na ok. tydzień wcześniej przed wymianą tarcz,myślałem właśnie że jest to przyczyna kończących się klocków i tarcz bo rzeczywiście były zjechane ,ale po wymianie dalej się palą te trzy kontrolki i jest sygnał dźwiękowy przy ruszaniu,także chyba nie było to przyczyną,
  5. Witam wszystkich, tak jak w temacie: świecą się cały czas kontrolki ABS, ESP oraz (od hamulców) na czerwono wykrzyknik w kółku i są trzy sygnały dźwiękowe po włączeniu zapłonu. Dzisiaj zrobiłem testy abs oraz silnika, mam program: Polski VAG 4.9 i napisze co pokazał program: ABS : Nr Identyfikacyjny sterownika - 8D0907389E ABS/ESP allrad D56 Urządzenie - 0265109462 BB 35102 Kodowanie programowe - 4255 WSC warsztatu - 6435 Opis: 1486 - Przeprowadź test drogowy , brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 301 - Pompa odprowadzająca dla ABS-V39 , nieprawidłowy sygnał SILNIK: Nr Identyfikacyjny sterownika - 038906019CC1, 9IR4EDC0000SG 1303 Kodowanie programowe - 3 WSC warsztatu - 63351 Opis: 19561 - Nie znany kod błędu, brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 17552 - Masowy przepływomierz powietrza - przerwa/zwarcie na masę , brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 17664 - Czujnik temperatury płynu chłodzącego - zwarcie do plusa/przerwa, brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 17964 - Ciśnienie doładowania - nie osiągnięta granica regulacji, brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - błąd sporadyczny 17978 - Moduł sterujący zablokowany, brak osprzętu / nie związany ze sprzętem Nadmienie że klocki i tarcze hamulcowe tył wymieniałem na nowe (Bosch) 3 tyg temu, a przód tarcze i klocki też nowe TRW wymieniane było rok temu. Z tego co pokazuje diagnostyka wynika że coś chyba jest nie tak ze sterownikiem ESP który to znajduje się pod tylną kanapą, sprawdzałem nawet nr tego sterownika i jest taki sam jak podaje VAG - 8D0907389E i chyba coś z tą pompą abs też coś nie tak? Wcześniej ok tydzień temu jak podłączyłem pod Vag to pokazywał błąd: 65535 - uszkodzony moduł sterujący, dzisiaj ten błąd już nie pokazał. Myślałem że to może sterownik od pompy ABS padł ale już sam nie wiem, za wszelkie informacje i sugestie będę wdzięczny ,pozdrawiam ) PS - Auto: A4 B5 1.9TDI Avant Quattro ATJ 2001r
  6. witam, terrorbps - najprawdopodobniej sterownik pompy ABS-u padł, można ten sterownik naprawić koszt ok 150-200zł, pozdrawiam
  7. hej,u mnie było podobnie, właśnie niedawno wymieniłem cały kpl sprzęgła LUK,poszło także koło dwumasowe ale na razie jeżdżę na tym starym,jak będę miał więcej kasy to też wymienie,bilu1984 to że gościu Ci mówił że zostało sprzęgło wymienione to wcale tak nie musiało być,dał Ci papier na to że zostało wymienione??,sprzedający wszystko powie żeby tylko sprzedać auto,może było wymienione ale kilka lat temu i przejechane ze 100k,pozdrawiam
  8. witam ponownie, no i okazało się że to nie były synchronizatory tylko sprzęgło padło i przy okazji dwumas ,na razie wymieniłem tylko sprzęgło (Luk) bo na dwumas nie starczyło mi kasy,jestem teraz w Holandii i za wymiane sprzęgła + jakiś zimering bo gdzieś olej trochę wyciekał z robocizną zapłaciłem 700 euro,niezła przebitka co??, w Polsce kpl sprzęgła LUKA można mieć już od 550-600zł a za dwumasa następne 700 euro chcieli,szok,jadę do kraju za 1,5 miesiąca to sobie wymienie dwumas tylko mam nadzieje że nie zniszczy on mi nowego sprzęgła
  9. witam kolegów i jak tam po wymianie tego oleju na EP 80W90?, biegi lepiej wskakują??. U mnie jest ze skrzynią coraz gorzej, na zimnym silniku wstecznego nie mogę w ogóle wrzucić zgrzyta niemiłosiernie a dzisiaj to już 1 nie wchodziła także musiałem ruszać z 2-ki, sama zmiana biegów z 1-2-3 wchodzi z bardzo dużym oporem a czasami 2 wchodzi ze zgrzytnięciem. Wszystkie te problemy znikają kiedy silnik się zagrzeje dopiero po przejechaniu ok 25-30min.Zauważyłem także że drążek zmiany biegów drga na każdym biegu i im szybciej jadę i bieg jest wyższy tym on bardziej drga!! Wydaje mi się że na pewno do wymiany siłownik sprzęgła i chyba cały kpl sprzęgła oraz może też i łożysko igiełkowe,za to mam nadzieję że to nie będzie przyczyna synchronizatorów bo w tym przypadku to koszt zakupu takich synch byłby dużo większy. A jak wy myślicie koledzy ,co to może być powodem takich objawów z tymi biegami??
  10. witam,i jak "bomba220" czy to był czujnik poziomu oleju?, czy wymiana pomogła?. Ja mam to samo, jechałem ostatnio 1200km i co jakiś czas tak ok 150-200km włączał się czujnik poziomu oleju, na początku nie sprawdzałem tylko dolałem ok 0.5 litra oleju w 3 ratach a czujnik znowu się zapalał po przejechaniu ok 150km, później już nie dolewałem tylko odczekałem ok 10min żeby olej spłynął sprawdziłem bagnetem i było na max i mogłem jechać dalej tak ok 150km i tak w kółko, czujnik się zapalał pomimo poziomu na max. Muszę chyba tak samo wymienić czujnik, a może ktoś poleciłby jakiś wmiare dobry, nie jakąś chińską podróbkę,z góry dzięki, pozdrawiam
  11. Witam Wszystkich,autka jeszcze nie mam ale jest postanowione,niedługo będzie Audi A4, 1.9TDI 2000r (sedan),pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...