Skocz do zawartości

mike23b7

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mike23b7

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mike23b7

0

Reputacja

  1. A czy po włożeniu tych adapterów i mgiełek coś trzeba jeszcze przycinać, rzeźbić? Czy coś odstaje lub są jakieś dziury? Są jakieś fotki jak to wygląda w B7?
  2. Zobaczcie na filmie od 16 sekundy: Całkiem fajny patent do odkręcania tej cholernej śruby. Ciekawe czy coś takiego jest do kupienia w Polsce.
  3. Powoli kończą mi się amorki i mam pytanie czy orientuje się ktoś czy jest na rynku zamiennik amortyzatora 8E0413031DF który jest w B7 z zawieszeniem s-line. Teoretycznie do tego numeru zamienników Sachsa, Bilsteina i monroe brak. Jedynie na stronie jednego ze sklepów zauważyłem że DF zamienia się na CC i DG. Idąc tym tropem udało mi się wynaleźć kilka numerów: 1. bilstein 19-164472 2. sachs 558297 3. monroe E2053 4. monroe e2067 5. monroe e2055 Teraz pytanie czy na pewno któryś z nich pasuje. Wszystko przez to że cena Ori w ASO audi zabija
  4. to musi być wina zegara atomowego. U mnie też "palmy" nie było ze 3 miesiące i zaświeciła na początku stycznia.
  5. A w jakiej grupie w VAGU jest zegar i ten kanał 19? Ten czas synchronizacji zmienić na mniejszy niż 10 minut czy wydłużyć? Co lepiej pomoże skomunikować się z atomowym zegarem.
  6. odkopuję troszkę temat: a czy nie da się czujnika wykręcić od spodu? Konieczny jest demontaż lampy?
  7. Odkopię troszkę temat bo znajomy ma czujnik do wymiany. I pytanko: w serwisie mu powiedzieli że aby to wymienic trzeba zdjąć przedni zderzak (schemat wymiany wg Elsy). Ale czy jest szansa dostać sie do tego prościej? Jakoś od góry lub dołu?
  8. dzięki Rosemeyer Tak więc jadę do ASO kupić styropian do dojazdówki
  9. Podepnę się pod temat bo mam pytanko: póki co mam zestaw naprawczy który jest w tym styropianowym pakunku. Czy jeśli kupię dojazdówkę i dodatkowo styropianowe wypełnienie aby zmieścić tam narzędzie, to czy nadal będzie można to przykryć tym okrągłym plastikowym okrągłym zamknięciem? Mowa o B7 Avant. Ma może ktoś dojazdówkę i może zrobić fotkę?
  10. Hmm podłącze się pod ten temacik bo nie wiem czy tak ma być czy jest coś nie tak Do tej pory jeździłem jedynie Seatem TDI więc silnik był ustawiony inaczej. W B7 zauważyłem cos takiego: gdy samochodzik stoi to dodając gazu czuć że silnik minimalnie kołysa samochodem. czy to normalne? i druga sprawa która widoczna jest jedynie rano na zimnym silniku: przez pierwsze kilka startów na jedynce na samym początku samochód delikatnie skacze (naprawdę bardzo minimalnie). Po kilku razach rusza juz płynnie. Czy to też normalne czy kończy się coś ze sprzęgła?
  11. iwadrian , przeczytaj to co napisałem! Przecież wiem o tym że nie muszę demontować całej klamki i właśnie pytałem o to jak wg tego rysunku znaleźć zapadkę którą niby trzeba wysunąć.
  12. witam czy ktoś mógłby troszkę pomóc i bardziej praktycznie naprowadził jak można zdjąć samą osłone klamki od strony kierowcy. Patrzę na rysunek 4 i po podniesieniu klamki do góry nie za bardzo wiem gdzie znajduje się blokada, którą niby trzeba wysunąć? PAtrząc od góry widzę tam taki metalowy zaczep na długości ok 3cm. Czy to chodzi o niego? Nie chcę nic na siłę robić bo ąłtwo o porysowanie lakieru na drzwiach. Proszę o pomoc. Może ktoś strzeli fotkę i zaznaczy tą blokadę która na rysunku ma nr.3
  13. Hmm muszę w takim razie to oblukać u kogoś kto to ma. Kiedyś miałem coś takiego w Vectrze B i tam spokojnie mieściły się dwie pary w osobnych pokrowcach.
  14. no właśnie chodzi o tą wygodę. Chcąc jechać na narty z tyłu siedzą dwie osoby i na pewno wygodniej jest siedzieć na normalnych siedzeniach niż na środku.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...