
Kraker
Pasjonat-
Postów
186 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
4O Kraker

Informacje
-
Imię
Maciej
-
Miasto
Poznań
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1996
-
Silnik
1.8 T
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
DAJ ma takie samo przełożenie, nie wiem jak z montażem i długością. Może ktoś coś wie więcej? Mój dyfer ma spore luzy i jak auta nie sprzedam, to wymienie dyfer...
-
Ja mam AEB z 1996 i żadnych błędów nie pokazuje, nawet jak chodził na 2 gary. Możesz wyciągać, ale moment "zawahania" silnika jest krótki więc trzeba uważnie obserwować. Po założeniu LPG, 50tys km temu wymieniłem cały zapłon (cewki, moduł bo padł i świece). Kupiłem wtedy chińskie cewki no i 2 miesiące temu cewki padły. Mają tak słabą iskrę (wew przebicia?) że chodzą tylko na PB. Teraz mam Beru, 4 nowe i chodzi jak nigdy, ok 110PLN za sztukę. Kupione tutaj przez forum u TOM77, więc w tej chwili chińskich bym nie polecał.
-
A masz LPG, bo z opisu wynika że nie. U mnie tak się zachowywały cewki, ale tylko na LPG, po przełączeniu na PB było ok, więc wątpię żeby były to cewki.
-
Jeśli chciałbyś porządnie sprawdzić wydajność pompy paliwa to tylko pomiar ciśnienia przy obciążeniu na drodze, jak przy zbieraniu logów.
-
Witam. Ja miałem podobne problemy, ale tylko z odpalaniem. Gasł od razu i za 3 razem odpalał. Najgorzej było gdy był ciepły i stał ok 20 minut. Wtedy potrafił odpalić za 7-8 razem. Najpierw myślałem że to czujnik temperatury. Nie pomogło. No to pomyślałem, że to może być problem z paliwem. Wymieniłem filtr paliwa- bez zmian. Po wymianie pompy paliwa problem zniknął. Odpala za pierwszym razem. Pompa była wydajna, ale wydaje mi się że problem był w zaworze zwrotnym. moje stare AEB załącza pompę dopiero jak zaczyna kręcić rozrusznikiem. Gdy uruchamiałem ją na krótko, słyszałem jak przepływa paliwo z powietrzem przez chwilkę. Jak na razie wszystko jest ok.
-
Ok. To poszukam czy jest. Prawa poduszka, czyli od strony pasażera?
-
Witam. Obejrzałem dookoła silnik i nie znalazłem przewodu masowego idącego z karoserii do silnika. Od "minusa" akumulatora idzie krótki przewód do karoserii. A jak masa trafia na silnik? Nie znalazłem podobnego tematu, nawet w etce nie znalazłem odpowiedzi. Pozdrawiam
-
Ja już przestałem walczyć z podobnym objawem. Moje A4 miało problemy po postoju ok 20 minutowym. Bardzo długo kręciło, a jak odpaliło to obroty spadały i gasło. Myślałem że paliwo się cofa. wymieniłem filtr i pompe paliwa. Teraz odpala szybko ale nieraz jak po rozgrzaniu postoi te 20 min. to znowu zgaśnie i tak do 3 razy Podobno może to być czujnik obrotów na wale.
-
Nie będę nowatorski w odpowiedzi. Trzeba podpiąć kompa i robić logi. Sprawdzić czy dostaje odpowiednią dawkę powietrza, paliwa itp... Długa lista do sprawdzenia się uzbiera. Może za mało paliwa, powietrza, tryb awaryjny, za dużo powietrza...
-
Co ci tam wzmacnia? Moduł jest układem pośrednim sterowania cewek zbudowanym na tranzystorach. Pełni też funkcję zabezpieczającą ECU przed spalenie, tak w skrócie.
-
A jakie cewki kupiłeś? W moim przypadku problem jest w cewkach. 3 lata temu skusiłem się na chińskie Maxgear. Iskrę mają tak słabą. Zrobiłem na nich 40 tys. ale teraz w ich miejsce przyjdą nowe Beru. Na LPG wypadają mi zapłony, wręcz przestaje chodzić na któryś gar.
-
Tylko dlaczego u mnie nie mogłem wytworzyć ciśnienia? Aż taka nieszczelność? Ale turbo daje radę z pompowaniem. A czym pompowaliście? Ciśnienie się utrzymuje? Oczywiście można, ale wg linku który zamieściłem, to turbo też się sprawdza.
-
Witam. Przeprowadziłem dziś pomiar szczelności dolotu. Zrobiłem tak jak tu: http://www.a4mods.com/index.php?page=webcontent/pages/boostleak.html Zatkałem separator oleju, wpiąłem się z kompresorkiem przed turbo i... Ciśnienie stoi w miejscu, 0 bar. Jedynie co, to pięknie olej bulgocze... Wiem, że moje turbo ma już dość, wirnik ma wzdłużne i poprzeczne luzy, ale oleju nie spala. W dodatku w czasie jazdy turbo pompuje do 0,6 bara, mam na stałe miernik wpięty. Co jest nie tak, że bulgocze?
-
Ja swoją wyregulowałem tak, że zaczyna się otwierać od 0,4. Przy 0,6 miała full otwarcie i jest ok.
-
Problem z wyswietlaczem na liczniku ( 3 poziome kreski)
Kraker odpowiedział(a) na felek48 temat w Audi A4 B5
Wyłączony FIS nie wyświetla nic, nawet poziomych kresek.