
tomek80A4
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
24 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O tomek80A4

Informacje
-
Imię
Tomek
-
Miasto
Jaworzno
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
-
i jak się pompka sprawuje. czy miała ona wpływ na pozostałe pompki bo ja się już bujam z 2 sztuka i dalej problem: pierwsza byłą na jałowym i odpalaniu OK, ale jak tyko pedał gazu to cała buda się trzęsła, drugi znowy przy odpaleniu buja autem przez ok 2sek, bez względu czy zimny czy gorący
-
witam z chrobotaniem się uporałem: ściągnąłem napinacz paska alternatora i tam przy siłowniku tuleja metalowa i na niej z tworzywa była tak wyrobiona, ze wpadało to w drgania podczas gazowania i odpuszczania z szumem ide do mechaniora, żeby sprawdził mi rozrząd i suszarkę
-
witam właśnie teraz mam problem z vagowaniem, bo córa mi "załatwiła" noteboka spróbuje zawagować i zobaczymy
-
WITAM uporałeś się z tym bo mam taki sam szum + chrobotanie delikatne luz na turbo też tylko poprzeczny i też nie wiem co z tym zrobić, czy faktycznie turbo, czy n75
-
witam czy operacja się udała?? też muszę ją wymienić, są jakieś problemy przy wymianie,co trza robić po kolei?? pozdro
-
ta nieszczelność jakoś namacalnie jestem w stanie zlokalizować ?? czy kwestia odpinania gniecenia itp pozdo czy duża nieszczelność?? jest się czym przejmować??
-
witam, i z góry dziękuję za opinie nierzadko jest przy pierwszym odpaleniu mała "nierówność" obrotów przez chwilkę i potem równo, nie czuć tego na budzie tylko na obrotomierzu i słychać przy ostatnich logach dynamicznych zauważyłem, że temperatura z G62 skakała w ciągu 1s-2s z 76 na 72 i z powrotem na postoju potem jak się jechało dłużej to się znowu podniosło i było ok 88st. statyczne Grupy: 00 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 01 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 03 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 07 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM BS Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM dynamiczne Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001,001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 04 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 08 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 11 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM pozdrawiam
-
witam mam b6 2001r ja również mam problem ze wskaźnikiem paliwa pływak jest raczej ok, bo na vagu pokazuje aktualny poziom paliwa, zgodny z tym co pokazuje fis (ile do przejechania), fis pracuje ok natomiast wskaźnik czasami nie ruszy w ogóle, czasami pokazuje dobrze jak zrobie test vagiem, to podrga troszkę i albo dźwignie się odrobine, czasmi trochę wyżej a czasami poprawnie jakieś podpowiedźi??
-
[B5 1Z] Błędne wskazania poziomu paliwa - naprawa pływaka
tomek80A4 odpowiedział(a) na Maxsimus temat w Audi A4 B5
witam U mnie na pełnym baku wskaźnik pokazuje między 3/4 a 4/4 zakresu Czyszczenie potencjometru nic nie dało Przy najwyższym wychyleniu pływaka jest ok 41om Można zauważyć coś takiego, że (po załączeniu zapłonu) wskazówka po przekroczeniu ok 3/4 zakresu zwalnia i dochodzi do swojej pozycji Na vagu wskaźnik zachowuje się tak samo Dodatkowo mogę powiedzieć, że w przeciągu 2 lat wskaźnik pokazał ze 2 razy prawidłowy poziom ON Co Wy na to?? pozdrawiam -
Dawkę zmieniłem Dolot przeglądnąłem, podociągałem opaski opaski, był malutki luz między łączeniem obudowy filtra powietrza i przepływki. (czy to może mieć wpływ) Logi (003 dyn i 011 dyn) ponownie zrobię w tygodniu Wtryskami się zajmę jak się troszkę ociepli Ale pytanie odnośnie aktualnego logu 011 dyn po przekroczeniu ok 3400 widać, że turbina troszkę mniej ładuje i w aucie też mam takie odczucie, co z tym???
-
- dawki (rozumiem na biegu jałowym) nie ruszałem, więc powinna być 3-9mg, Tak?? - było troszkę mroźno to pewnie dlatego - tą nieszczelność gdzie dokładnie szukać?? - odnośnie korekcji, to zalałem liqui moli do czyszczenia wtrysków, nie wiem czy pomoże, czy spróbować zamienić wtryski 1 z 4?? A pozostałe elementy motorowni jak tam?
-
Proszę o analizę logów... Moje pierwsze log'owanie http://vaglog.rtnet.pl/kawatomasz_70778.html http://vaglog.rtnet.pl/kawatomasz_70779.html http://vaglog.rtnet.pl/kawatomasz_70780.html http://vaglog.rtnet.pl/kawatomasz_70781.html http://vaglog.rtnet.pl/kawatomasz_70782.html http://vaglog.rtnet.pl/kawatomasz_70783.html http://vaglog.rtnet.pl/kawatomasz_70784.html http://vaglog.rtnet.pl/kawatomasz_70785.html http://vaglog.rtnet.pl/kawatomasz_70786.html http://vaglog.rtnet.pl/kawatomasz_70787.html http://vaglog.rtnet.pl/kawatomasz_70788.html http://vaglog.rtnet.pl/kawatomasz_70789.html http://vaglog.rtnet.pl/kawatomasz_70790.html pozdrawiam
-
[B5 AFN] Oświetlenie bagażnika-czy tak powinno być?
tomek80A4 odpowiedział(a) na sobol_20 temat w Audi A4 B5
zdejmij tapicerkę klapy, jeśli masz dwa przewody do zamka zewrzyj je i powinno sie załączyc światełko,jeśli tak to trzeba rozebrać cały zamek, całość trwa zaledwie troszke czasu -
[B5 AFN] Oświetlenie bagażnika-czy tak powinno być?
tomek80A4 odpowiedział(a) na sobol_20 temat w Audi A4 B5
Witam Otwórz klapę (przechyl ja do pełnego otwarcia) i zamknij zamek np, śrubokrętem i będziesz miało odpowiedź