Skocz do zawartości

dareka44

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dareka44

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia dareka44

0

Reputacja

  1. Wstawiłem nowy katalizator, inne używane wtryski, nowy regulator ciśnienia paliwa, nowe świece, nowy cewki , nowy dv i n75. Dolot szczelny na 100%. Auto teraz trzyma w maksie ma 0,6 ale od 5 tys obotów leci do 0,2. 205km/h jedzie i więcej nie chce.. Przypomnę , że turbina jest po regeneracji k03s. Przy wstawianiu katalizatora wyciągnięta i ponownie sprawdzona. Proszę o pomoc, bo straciłem już cierpliwość. logi: http://vaglogi.pl/log-002_007_025_2Zm54j.html
  2. Dziękuję za zainteresowanie tematem. Wczoraj jeździłem z zegarem od ciśnienia. Przy wdepnięciu gazu od dolnego zakresu obrotów, przez sekunde, turbo doładuje do 0,6 po czym spada do 0,3 bara i tak schodzi do 0,2 bara przy 5500 obr. Podczas jazdy nie sprawdzałem ciśnienia. Wczoraj zwróciłem uwagę , że przy podłączeniu podciśnienia(od kolektora przy przepustnicy) pod regulator ciśnienia paliwa, pojawia się syczenie. Przy zatkanej palcem rurce lub z zegaremciśnienia, nie ma syczenia. Nie wiem czy to tak powinno być.
  3. Chciałem zrobić program , niestety okazało się , że audi nie trzyma serii. Na hamowni wskazało 210nm i tylko 137,5km. Wymieniona turbina na K03s (pęknięta obudowa) , wymienione N75, Zawór DV, przepustnica, ponieważ stara nie chciała się już zaadoptować, świece, czujnik g31, Turbo ładuje do 0,5 chwilami nawet 0,8. Mechanik zapewniał , że dolot szczelny. Silnik zdrowy, na 15 tyś nie dolewam grama oleju , jeżdżę na mobil1- 5-40. Auto mam od 2003 roku , wcześniej nigdy nic nie było robione przy silniku i osprzęcie. Zmieniłem przepławkę na oryginał,nic się nie zmieniło. Padło podejrzenie na katalizator. Był czyściutki , ale i tak kazałem go wybebeszyć. Po tym zabiegu straciła kilka koni. (Zmierzyłem przyśpieszenie od 0-150 przed wycięciem i po wycięciu) Wtryski wyczyszczone , pompa paliwa pompuje do 5barów. LOGI NA 3 I 4 BIEGU. http://log.malonetuning.com/chart/236470#H8KLCABDW2dbAgNNwovDkQrCgzAMRcO%2FJcOPCVjDpsOAfyl9w6hmw6gKwq7CkTQOw6fDl8OPKgwfw6%2FCucOneA9PeT9yYUoqw4tcAcK7woANTsKiecOjfSIkLsKsw5EYw47Cp3xYwo1MaMKlwrjDplbCnE0cR8O6w74RaE4vO8KSw4p2OXzChw5vw5jDox0HdHsJw67CsMOiYlLDpylbwpNcH8OCD1t5w4rCoMKcAAAA
  4. Panowie , moja audiczka ma przebieg 320 tyś mam ją już ponad 6 lat, kupiłem jak miała przebieg 140 od Holendra.Od samego początku leje tylko i wyłącznie MOBIL1 0-40 SENTETYK. Nigdy nie regenerowałem turbinki i nic nie było robione w silniczku. Wymieniam olej co 12- 14 tyś max. Zawsze zakładam filtr oleju bosch lub Man .Dodam, że auto jeździ na gazie już 80 tyś. Z mojego doświadczenia wiem, że przebieg nie ma znaczenia .Porównywałem głośność pracy z "niby" serwisowaną 1,8 t prosto z "Niemca" która rzekomo miała 160 tyś , to przy mojej chodziła jak "pralka".Znaczenie ma eksploatacja, dbałość o najlepsze filtry i oleje i częstotliwość wymiany.
  5. Panowie , skóra jak dla mnie ma efekt tylko wizualny i jeszcze oczywiście jak jest niezniszczona. Miałem dwie Audiczki na skórach w tej ostatniej zamieniłem na zwykłą tapicerkę. Wytłumaczę dlaczego. Auto na skórach nie ma tak dobrego wygłuszenia i wyciszenia w środku z prostej przyczyny.Materiał pochłania dźwięk a skóra odbija.Jak wsiada sie do auta ze skórzaną tapicerką, to tak jak do jakieś puszki!!Osobiście nie mogłem tego strawić . Po wymianie audiczka zrobiła się przytulniejsza , przyjemniejsza i efekt taki , jakbym zmienił zawieszenia na mega komfortowe!!! Pamiętam jak kiedyś jeden "gość" oznajmił mi ze nienawidzi skóry.Wtedy byłem zdziwiony, bo skórę uważałem za największy wypas, bo nie miałem ze skórzaną tapicerką styczności na co dzień. Teraz już wiem jaki to luksus skóra:-)
  6. Witam wszystkich !!! Jestem szczęśliwym posiadaczem samochodów Audi już od 12 lat . Moje poprzednie samochody : Zaczynałem od Audi 80 1,8 z 88 roku , AUDI 100 C4 2.8 91 ROK Audi 80 1,8 z 83 rok Audi A4 2.8 30 V quattro 98 rok Audi S2 2.2.T 91 rok Teraz mam A4 1.8 T 97 rok po małym tuningu optycznym.(zderzak s4 ,progi ,nakładka tył, lampy przód tył lift 99) i mega bajer - sekwencja gazik BRC
×
×
  • Dodaj nową pozycję...